Працювала в 1 компанії 3 місяці
Інше
оператор call-centre
аделина
Інше
2 місяці
07.2021 - 09.2021
Ключова інформація
Тайм менеджмент Планування Оцінювання Відповідальність Набір команди Робота з людьми Аналіз задач Керування ризиками Керування якістью Утримання працівників Делегування та розділення відповідальності Особиста продуктивність Налагодити відносини із замовником та командою Досягнення якості, здати роботу у строки та в рамках бюджету Розподілити навантаження та мотивувати команду Introduction to Agile Project Plan Menagement Jira/Confluence Srum/Kanban
Навчалась в 1 закладі
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Міжнародний ІТ-менеджмент
Харків, 2024
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Додаткова інформація
Особисті якості
Є сертифікат, є фотографії робіт
Крістіна
Крістіна
Бровіст
Харків
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 7 місяців тому