Працювала в 1 компанії   3 місяці

Інше

оператор call-centre

аделина

Інше

2 місяці

07.2021 - 09.2021

Ключова інформація

Тайм менеджмент Планування Оцінювання Відповідальність Набір команди Робота з людьми Аналіз задач Керування ризиками Керування якістью Утримання працівників Делегування та розділення відповідальності Особиста продуктивність Налагодити відносини із замовником та командою Досягнення якості, здати роботу у строки та в рамках бюджету Розподілити навантаження та мотивувати команду Introduction to Agile Project Plan Menagement Jira/Confluence Srum/Kanban

Навчалась в 1 закладі

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Міжнародний ІТ-менеджмент

Харків, 2024

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості

Є сертифікат, є фотографії робіт

Крістіна

Бровіст

Харків

21 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 7 місяців тому