Работала в 6 компаниях 10 лет 10 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
HR Business Partner
NDA
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 4 месяца
07.2023 - по настоящее время
-Розробка та впровадження автоматизацій HR процесів з нуля-Створення та керування HR департментом
-Розробка та впровадження стратегій найму та відбору персоналу.
-Підбір персоналу-1:1 з персоналом ,а також первинні інтерв’ю з кандидатами.
-Створення процесу адаптації персоналу та онбордингу та офбордингу.
-Автоматищація HR процесів в компанії-Участь у створенні та впровадженні програм розвитку та навчання для сприяння кар'єрному зростанню.
-Управління відносинами з працівниками та вирішення конфліктів у робочому колективі.
-Активна участь у стратегічному плануванні компанії та забезпечення відповідності управлінської практики бізнес-цілям.
-Ведення документації та забезпечення відповідності кадрових процесів законодавчим вимогам.
Керівник філії/ Head of office
Sigma Software
IT
5 месяцев
11.2021 - 04.2022
-Стратегічне управління діяльністю офісу та вирішення стратегічних завдань компанії.
-Оптимізація робочих процесів та забезпечення ефективності функціонування офісу.
-Керування командою з метою досягнення цілей та результативності в роботі.
-Розробка та впровадження корпоративних політик та процедур в офісному середовищі.
-Забезпечення комфортних та безпечних умов праці для всіх співробітників.
-Управління фінансовими аспектами офісу, включаючи бюджетування та витрати.
-Ведення переговорів та укладення угод з постачальниками та партнерами.
-Розвиток та підтримка корпоративної культури та внутрішнього спілкування.
-Вирішення конфліктів та надання підтримки співробітникам в різних ситуаціях.
-Забезпечення відповідності офісної діяльності законодавчим та регуляторним вимогам.
Head of office
COAX Software
IT
7 месяцев
08.2018 - 03.2019
-Стратегічне управління діяльністю офісу та вирішення стратегічних завдань компанії.
-Оптимізація робочих процесів та забезпечення ефективності функціонування офісу.
-Керування командою з метою досягнення цілей та результативності в роботі.
-Розробка та впровадження корпоративних політик та процедур в офісному середовищі.
-Забезпечення комфортних та безпечних умов праці для всіх співробітників.
-Управління фінансовими аспектами офісу, включаючи бюджетування та витрати.
-Ведення переговорів та укладення угод з постачальниками та партнерами.
-Розвиток та підтримка корпоративної культури та внутрішнього спілкування.
-Вирішення конфліктів та надання підтримки співробітникам в різних ситуаціях.
-Забезпечення відповідності офісної діяльності законодавчим та регуляторним вимогам.
HR-менеджер,Recruiter
COAX Software
IT
1 год
03.2017 - 03.2018
-Пошук кандидатів
-Проведення інтерв'ю 1•1
-Адаптація нових співробітників
-Створення резерву кадрів
-Організація внутрішніх заходів для працівників компанії
-Формування системи мотивації працівників
-Проведення корпоративних заходів
-Розробка документації та участь у впровадженні HR процесів
Розробка мотиваційної системи для співробітників
Менеджер з адміністративної діяльності
Visa Management Service
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
2 года
09.2014 - 09.2016
-Прийняття та перевірка документів для подачі в консульство Італії для отримання віз
-Обробка даних та занесення інформації про заявника в базу даних Консульства Італії
-Зняття біометричних даних заявника
-Письмова звітність,висновок про кожного заявника
-Організація робочого процесу офісу
-Консультація заявників
Адміністратор
Corsica e Sardinia Ferries
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
4 года 10 месяцев
09.2009 - 07.2014
-Організація робочого процесу бару на паромі
-Проведення розрахунково-касових операцій
-Складання графіку роботи прпацівників
-Щоденна фінансова звітність
-Контроль роботи працівників бару
Ключевая информация
- навик ділового спілкування
- управління бюджетом
- багатозадачність
- оптимізація витрат
- ведення переговорів
- копірайтинг
- навик ділового листування
- листування іноземними мовами
- відповідальність
- гнучкість
- зібраність
Училась в 1 заведении
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
міжнародні відносини
Київ, 2016
Владеет языками
Английский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Итальянский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Польский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Додатково
Якщо моє резюме Вам цікаве,з радістю очікуватиму Ваше повідомлення на будь який мессенджер(viber,telegram,watsup).
Наталія
Наталія
HR manager (дистанційно)
Ивано-Франковск
Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Тернополь, Харьков, Черновцы
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 часа назад