Работала в 7 компаниях   10 лет 5 месяцев

Услуги для бизнеса - другое, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

Data entry specialist

BPO Nextdoor, Inc.

Услуги для бизнеса - другое

8 месяцев

10.2023 - по настоящее время

  • Введення, оновлення та підтримка баз даних італіською та німецькою мовами
  • Обробка та класифікація інформації згідно з вказівками.
  • Перевірка достовірності та цілісності введених даних.
  • Виправлення помилок у введених даних.
  • Виконання завдань у відповідності до встановлених строків.
  • Збір та аналіз даних для підготовки звітів або статистичних даних.
  • Виконання інших завдань, пов'язаних із введенням та обробкою даних за потреби компанії.

HR Business Partner

NDA

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

11 месяцев

07.2023 - по настоящее время

  • Співпраця з керівництвом: Партнерство з керівництвом компанії для розробки та впровадження стратегій управління персоналом, які підтримують стратегічні цілі бізнесу.
  • Рекрутинг та найм: Участь у процесі планування та виконання стратегії найму, включаючи оцінку потреб компанії в персоналі, рекламу вакансій, відбір кандидатів і проведення співбесід.
  • Управління та розвиток персоналу: Розвиток та реалізація програм навчання та розвитку, оцінка робочої продуктивності, планування кар'єрного росту та підтримка управління вирішенням проблем у роботі.
  • Консультування та підтримка: Надання консультацій та підтримки керівництву та співробітникам з питань відносин з персоналом, політики компанії та робочого середовища.Управління змінами:
  • Розробка та впровадження стратегій змін, спрямованих на поліпшення ефективності та задоволення персоналу, а також підтримка вирішення конфліктів та проблем.
  • Аналіз та звітність: Збір та аналіз даних з питань управління персоналом для забезпечення ефективності та вирішення проблем, а також підготовка звітів для керівництва компанії.

Head of office

Sigma Software

IT

5 месяцев

11.2021 - 04.2022

  • Побудова організаційної структури офісу
  • Планування та ведення щомісячного бюджету
  • Організація та контроль внутрішніх робіт для забеспечення початку роботи офісу
  • Онбординг нових працівників
  • Контроль комфорту роботи працівників
  • Представництво компанії на місцевому рівні
  • Розробка стратегії розвитку регіонального представництва компанії
  • Пошук нових партнерів

Head of office

COAX Software

IT

7 месяцев

08.2018 - 03.2019

  • Побудова організаційної структури офісу
  • Планування та ведення щомісячного бюджету
  • Організація та контроль внутрішніх робіт для забеспечення початку роботи офісу
  • Онбординг нових працівників
  • Контроль комфорту роботи працівників

HR-менеджер,Recruiter

COAX Software

IT

1 год

03.2017 - 03.2018

  • Пошук кандидатів
  • Проведення інтерв'ю 1•1
  • Адаптація нових співробітників
  • Створення резерву кадрів
  • Організація внутрішніх заходів для працівників компанії
  • Формування системи мотивації працівників
  • Проведення корпоративних заходів
  • Розробка документації та участь у впровадженні HR процесів
  • Розробка мотиваційної системи для співробітників

Менеджер з адміністративної діяльності

Visa Management Service

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

2 года

09.2014 - 09.2016

  • Прийняття та перевірка документів для подачі в консульство Італії для отримання віз
  • Обробка даних та занесення інформації про заявника в базу даних Консульства Італії
  • Зняття біометричних даних заявника
  • Письмова звітність,висновок про кожного заявника
  • Організація робочого процесу офісу
  • Консультація заявників

Адміністратор

Corsica e Sardinia Ferries

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

4 года 10 месяцев

09.2009 - 07.2014

  • Організація робочого процесу бару на паромі
  • Проведення розрахунково-касових операцій
  • Складання графіку роботи прпацівників
  • Щоденна фінансова звітність
  • Контроль роботи працівників бару

Ключевая информация

  • навик ділового спілкування
  • управління бюджетом
  • багатозадачність
  • оптимізація витрат
  • ведення переговорів
  • копірайтинг
  • навик ділового листування
  • листування іноземними мовами
  • відповідальність
  • гнучкість
  • зібраність

Училась в 1 заведении

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

міжнародні відносини

Київ, 2016

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Итальянский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Польский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Додатково

Якщо моє резюме Вам цікаве,з радістю очікуватиму Ваше повідомлення на будь який мессенджер(viber,telegram,watsup).

Наталія

HR Business Partner

Ивано-Франковск

Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Тернополь, Харьков, Черновцы

33 года

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад