Працювала в 7 компаніях   10 років 4 місяці

Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, IT, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Data entry specialist

BPO Nextdoor, Inc.

Послуги для бізнесу - інше

7 місяців

10.2023 - до теперішнього часу

  • Введення, оновлення та підтримка баз даних італіською та німецькою мовами
  • Обробка та класифікація інформації згідно з вказівками.
  • Перевірка достовірності та цілісності введених даних.
  • Виправлення помилок у введених даних.
  • Виконання завдань у відповідності до встановлених строків.
  • Збір та аналіз даних для підготовки звітів або статистичних даних.
  • Виконання інших завдань, пов'язаних із введенням та обробкою даних за потреби компанії.

HR Business Partner

NDA

Реклама та PR-послуги

10 місяців

07.2023 - до теперішнього часу

  • Співпраця з керівництвом: Партнерство з керівництвом компанії для розробки та впровадження стратегій управління персоналом, які підтримують стратегічні цілі бізнесу.
  • Рекрутинг та найм: Участь у процесі планування та виконання стратегії найму, включаючи оцінку потреб компанії в персоналі, рекламу вакансій, відбір кандидатів і проведення співбесід.
  • Управління та розвиток персоналу: Розвиток та реалізація програм навчання та розвитку, оцінка робочої продуктивності, планування кар'єрного росту та підтримка управління вирішенням проблем у роботі.
  • Консультування та підтримка: Надання консультацій та підтримки керівництву та співробітникам з питань відносин з персоналом, політики компанії та робочого середовища.Управління змінами:
  • Розробка та впровадження стратегій змін, спрямованих на поліпшення ефективності та задоволення персоналу, а також підтримка вирішення конфліктів та проблем.
  • Аналіз та звітність: Збір та аналіз даних з питань управління персоналом для забезпечення ефективності та вирішення проблем, а також підготовка звітів для керівництва компанії.

Head of office

Sigma Software

IT

5 місяців

11.2021 - 04.2022

  • Побудова організаційної структури офісу
  • Планування та ведення щомісячного бюджету
  • Організація та контроль внутрішніх робіт для забеспечення початку роботи офісу
  • Онбординг нових працівників
  • Контроль комфорту роботи працівників
  • Представництво компанії на місцевому рівні
  • Розробка стратегії розвитку регіонального представництва компанії
  • Пошук нових партнерів

Head of office

COAX Software

IT

7 місяців

08.2018 - 03.2019

  • Побудова організаційної структури офісу
  • Планування та ведення щомісячного бюджету
  • Організація та контроль внутрішніх робіт для забеспечення початку роботи офісу
  • Онбординг нових працівників
  • Контроль комфорту роботи працівників

HR-менеджер,Recruiter

COAX Software

IT

1 рік

03.2017 - 03.2018

  • Пошук кандидатів
  • Проведення інтерв'ю 1•1
  • Адаптація нових співробітників
  • Створення резерву кадрів
  • Організація внутрішніх заходів для працівників компанії
  • Формування системи мотивації працівників
  • Проведення корпоративних заходів
  • Розробка документації та участь у впровадженні HR процесів
  • Розробка мотиваційної системи для співробітників

Менеджер з адміністративної діяльності

Visa Management Service

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 роки

09.2014 - 09.2016

  • Прийняття та перевірка документів для подачі в консульство Італії для отримання віз
  • Обробка даних та занесення інформації про заявника в базу даних Консульства Італії
  • Зняття біометричних даних заявника
  • Письмова звітність,висновок про кожного заявника
  • Організація робочого процесу офісу
  • Консультація заявників

Адміністратор

Corsica e Sardinia Ferries

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

4 роки 10 місяців

09.2009 - 07.2014

  • Організація робочого процесу бару на паромі
  • Проведення розрахунково-касових операцій
  • Складання графіку роботи прпацівників
  • Щоденна фінансова звітність
  • Контроль роботи працівників бару

Ключова інформація

  • навик ділового спілкування
  • управління бюджетом
  • багатозадачність
  • оптимізація витрат
  • ведення переговорів
  • копірайтинг
  • навик ділового листування
  • листування іноземними мовами
  • відповідальність
  • гнучкість
  • зібраність

Навчалась в 1 закладі

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

міжнародні відносини

Київ, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Італійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Польська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Додатково

Якщо моє резюме Вам цікаве,з радістю очікуватиму Ваше повідомлення на будь який мессенджер(viber,telegram,watsup).

Наталія

HR Business Partner

Івано-Франківськ

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Тернопіль, Харків, Чернівці

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому