Работала в 8 компаниях   19 лет 1 месяц

АПК (Агропромышленный комплекс), Архитектурные и дизайнерские бюро, Издательства и Полиграфия

Начальник комерційного відділу

Кормапром ТК, ТОВ

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 8 месяцев

10.2021 - по настоящее время

-успішне керівництво роботою відділу закупівлі та продажу,

-управління командою співробітників, включаючи прийом на роботу, адатпацію, навчання та розвиток персоналу; створений професійний колектив для досягнення цілей компанії;

-точне визначення потреб споживачів та ринкових тенденцій, розробка нових пропозицій та продуктів, аналіз конкурентної ситуації на ринку, запуск таргетованої реклами;

-організація та проведення різних заходів для просування продукції на ринку, включаючи виставки, семінари, презентації, успішне представлення компанії на ринку і в соцмережах;

-взаємодія з потенційними та існуючими клієнтами, управління базою клієнтів, проведення переговорів та укладання контрактів, скорочення термінів кредитування, стягнення заборгованості минулих періодів;

-контроль за виконанням планів продажів та прибутковості, аналіз даних щодо продажів та рентабельності та прийняття заходів для покращення показників;

-забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та забезпечення їхньої задоволеності продуктом;

-співпраця з іншими відділами компанії, зокрема з відділом маркетингу, виробництва та логістики, впровадження документаціїдля полегшення взаємодії;

-вивчення та впровадження нових технологій та методів продажу для підвищення ефективності діяльності підрозділу;

-впровадженяя продажу через інтернет та соціальні мережі;

-забезпечення дотримання вимог законодавства та регуляторних вимог, пов'язаних з продажем комбікорму, та забезпечення відповідності продукції стандартам якості за ДСТУ, впровадження системи контролю якості продукції за світовими стандартами GMP+.

-відповідальність за фінансові показники відділу продажу комбікорму, включаючи складання та контроль бюджету підрозділу, забезпечення прибутковості та оптимізацію витрат;

-розвиток та вдосконалення системи управління продажами, включаючи впровадження нових програм та інструментів продажу;

-складання комерційних пропозицій, презентацій, аналітичних записок, звітів;

-впровадження CRM системи, навчання персоналу роботі з системою;

-підготовка звітності про діяльність відділу продажу та забезпечення своєчасного подання звітності керівництву компанії;

-розробка та впровадження стратегії збільшення відсотку повторних продажів та відновлення зв'язку з колишніми клієнтами;

-написання скриптів продажу та відповідей на заперечення клієнтів;

-управління процесом планування, організації та контролю над роботою відділу продажу, а також забезпечення дотримання корпоративних процедур та стандартів;

-підвищення в 2 рази обсягу продажу комбікорму завдяки виходу на ринок Грузії.

Директор

ТОВ ТД Константа Холдинг

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 9 месяцев

01.2018 - 10.2020

-поліпшення існуючих договірних умов з клієнтами; зменшення термінів кредитування з 14 до 7 днів, переведення більшості покупців на передоплату 100%;

-досвід успішних продажів. Компанія Константа займає 3-4 місце з продажу кормів у країні; збільшення обсягів продажу комбікорму на 50% порівняно з минулим роком.

-виведення ринку нового продукту, товар преміум сегмента, інформаційний супровід; ефективна побудова та розвиток дилерської мережі;

-організація спільно з відділом ЗЕД реалізації комбікорму на експорт, збільшення обсягів продажів на 40% протягом року;

-впровадження на підприємстві стандартів якості GMP+-за підсумками незалежного дослідження «Вибір року» нагороджена грамотою та медаллю найкращий керівник року 2018 року.

Посадові обов'язки:

-організація роботи та керівництво підприємством, у структурі якого 150 осіб;

-особисті переговори з ключовими клієнтами та великими оптовими покупцями;

-контроль оплати клієнтів, робота спільно з юридичною службою з клієнтами, що мають часткове відстрочення платежу, координація роботи відділів закупівель та продажів;

-розробка документів щодо вдосконалення роботи Компанії, перевірка та аналіз виробничої діяльності підприємства, координація діяльності співробітників;

-досвід роботи з CRM системами, офісними програмами. Підпорядкування: безпосередньо власнику бізнесу.

Начальник коммерційного відділу

ТОВ Константа Комбікорм

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 1 месяц

12.2016 - 01.2018

-організація комерційної діяльності відділу та його підрозділів,

-організація маркетингових стратегій компанії, підвищення конкурентоспроможності продукції,аналіз внутрішнього та зовнішнього ринків з метою визначення факторів, що сприяють успіху стратегії підприємства;

-комплексне вивчення потреб та поведінки покупців, стратегій та цін конкурентів;

-підготовка та укладання договорів на постачання продукції. -розробила загальну цінову політику підприємства та визначення конкретних цін товарів спільно з економічним відділом;

-розробила заходи щодо раціоналізації торгових процесів та системи мотивації відділу.

Начальник відділу закупівлі та збуту

ТОВКЗ Константа

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 2 месяца

10.2014 - 12.2016

-розроблена комерційна стратегія підприємства;

-організація взаємодії комерційного відділу з іншими структурними підрозділами підприємства;

-визначенні канали продажу;

- розроблено сайту та інтернет магазин;

-оперативний контроль менеджерів з продажу;

-оцінка ефективності роботи комерційного відділу та впровадження заходів щодо покращення результатів, розробка КПІ та системи мотивації.

Менеджер з закупівлі та сбуту

ТОВ Украгрозакупівля

АПК (Агропромышленный комплекс)

3 года 11 месяцев

11.2010 - 10.2014

-організація зустрічей з клієнтами, презентація продуктів та послуг компанії, проведення переговорів з керівниками та спеціалістами господарствособисто мною було заключено половина договорів компанії;

-збільшення активної бази клієнтів в 4 рази;

-участь у виставках, презентація продукції підприємства, робота по покращенню репутації бренда;

-укладання договорів та контроль виконання договірних зобов'язань, супровід усіх етапів угоди;

-за час роботи менеджером мій результат продажів був на 30-50% вищим, ніж середній по відділу.

Адміністратор, менеджер по роботі з товарами преміум сегменту

ТОВ Обої, папірус, стиль

Архитектурные и дизайнерские бюро

2 года 1 месяц

10.2008 - 11.2010

Менеджер по роботі з рекомендованим товаром преміум сегмента. Адміністратор Шоурума «Студіо Арт» .


Посадові обов'язки:

-проведення презентацій товарів VIP класу, консультації клієнтів щодо продукції, запит наявності, термінів постачання замовлення; -підготовка інформації для розрахунку вартості проекту, допомога дизайнерам у складанні проектів - надання інформації про пропонований товар в електронному вигляді, доступному для візуалізації;

-координація дій менеджерів, аналіз результатів ділових зустрічей, документальне оформлення результатів переговорів із клієнтами, координація наступного етапу;

-планування зустрічей із підрозділами тканин, підлогових покриттів, "Шпалери", "Меблі";

-взаємодія із замовником та його представниками.


Досягнення:

-мною складено інформаційні матеріали та рекомендації щодо роботи з пропонованими матеріалами для дизайнерів та клієнтів;

-удосконалено методи роботи із замовленим товаром, організовано роботу над підвищенням рівня технічної компетентності колективу Шоурума, замовлено інформаційну підтримку у виробників товару;

-проведено тренінги з продажу спільно з представниками світового лідера у сфері комерційного освітлення фірмою "iGuzzini";

-навчання персоналу – 25 осіб.

Комерційний директор

ПП БМТ Південь-Схід

Издательства и Полиграфия

1 год 9 месяцев

10.2006 - 07.2008

Робота з поліграфічною продукцією, представництво 10 видавництв України. Робота з VIP роздрібом.

Професійні навички:

-знання особливостей роботи з VIP роздрібом та торговими мережами;

-створення та просування торгової марки на регіональному та національному рівні;

-організація та навчання персоналу 30 осіб.

Посадові обов'язки:

-координація структури продажів, контроль та планування відвантажень за асортиментом та кількістю, підготовка комерційних пропозицій, створення та контроль дотримання технології продажів (передпродажна підготовка, доставка, відвантаження, мерчандайзинг); -організація роботи менеджерів з пошуку нових клієнтів, планування діяльності відділу, контроль виконання планових завдань менеджерів, проведення переговорів із ключовими клієнтами, контроль своєчасності оплати реалізованої продукції;

-розробка та реалізація збутових акцій, контроль звітної документації менеджерів, організація взаємодії відділу продажу з іншими відділами підприємства.


Досягнення:

-розробила та впровадила в місцях продажу ефективне торгове обладнання для розширення асортименту продукції, що поставляється, і покращила експонування товару.;

-поліпшено договірні умови по роботі з клієнтами, зменшено бонусні оплати;

-розроблено систему відбору дизайнів для кожного типу магазинів, виявлено оптимальний обсяг відвантажень на торгові точки та товарного запасу;

-спрощено систему здачі товару на магазини, розроблено стандарт упаковки та зберігання продукції, відбору на торгові точки;

-скорочено час на викладку завдяки запровадженню тематичної відбірки на складі.

Регіональний представник

ЗАО «Вiдкритий лист»

Издательства и Полиграфия

2 года 4 месяца

06.2004 - 10.2006

Регіональний представник по Донецькій та Луганській областях. (ТМ "HALLMARK", світовий лідер у виробництві та продажу листівок). Робота з VIP рітейлом.

Друге місце з продажу після Києва серед областей України протягом 2-х років роботи.

Ключевая информация

10-річний досвід керівництва комерційним відділом великого Аграрного Холдингу. Організація роботи та керівництво підприємством, у структурі якого 150 осіб.

Особистісні якості:

-енергійність, націленість на результат; вміння нести відповідальність за ухвалені рішення; легко домовляюсь в особистому спілкуванні та по телефону, вміння досягати співпраці з клієнтами, які відмовили багатьом менеджерам;

-уміння планувати, думаючи про майбутні перемоги;

- командна праця; вміння мотивувати себе та інших на успіх, пояснити співробітникам мети фірми та залучити їх до процесу досягнення цих цілей;

-вважаю, найважливішим вміння не лише контролювати, а надихати людей на нові перемоги, розкриваючи їхні таланти та поважаючи кожного співробітника.

Училась в 2 заведениях

Житомирська Аграрна Академія

Технологічний факультет, спеціальность "Переробка продукції тваринництва та рослинництва"».

Житомир, 2016

Донецький Державний Університет

Історичний, соціология.

Донецьк, 1996

Владеет языками

Английский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренинги з продажів, щорічні аграрні виставки та семінари.

Київ, 2023

Курси з продажів від Академія Продажів Андрія Крупкіна.

Управління підприємством  та бізнес-аспекти.

Щорічні аграрні виставки та семінари.

Крім вирощування рослин та виготовлення сучасних комбікормів, я навчаюсь управляти бізнесом. Навички, пов'язані з фінансовим плануванням, маркетингом, логістикою та управлінням персоналом, допомогли мені краще розуміти економічні аспекти аграрного сектора. 

Я здобула знання про новітні технології, про останні досягнення в сфері сільського господарства, передові методи вирощування поголів'я, машини та обладнання, як використовувати ці технології для покращення врожаю, ефективного використання ресурсів та збільшення продуктивності тварин та птиці.

Важливим аспектом курсів та виставок є можливість знайомства з іншими фахівцями, фермерами та постачальниками у галузі сільського господарства. Це дає мені можливість обмінюватись досвідом, навчатись від успішних фахівців та розширювати мережу контактів.

Щорічні семінари з аграрної тематики та профільні виставки.

Київ, 2023

Щорічні семінари з аграрної тематики та профільні виставки. Впровадження стандартів якості GMP+ на підприємстві, проведення щоквартальних тренінгів з продажу для співробітників комерційного відділу. 

Двомісячні  міжнародні курси Pro Dispatch Дмитра Демішева з логістики та грузоперевезень 2022-2023. 

Двомісячні курси СММ маркетинг 2023, просування продукції за допомогою таргетованої реклами у фейсбуці та інстаграмі. 

Побудова особистого бренду.

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії В

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК, офісні програми, Гугл аналітика, робота з CRM, робота з просування продукції та послуг в соцмережах

Особисті якості

-енергійність, націленість на результат;

-вміння нести відповідальність за ухвалені рішення;

-легко домовляюсь в особистому спілкуванні та по телефону, вміння досягати співпраці з клієнтами, які відмовили багатьом менеджерам; -вміння планувати, думаючи про майбутні перемоги;

-командна праця;

-вміння мотивувати себе та інших на успіх, пояснити співробітникам мети фірми та залучити їх до процесу досягнення цих цілей;

-вважаю, найважливіше вміння не контролювати, а надихати людей на нові перемоги, розкриваючи їхні таланти та поважаючи кожного співробітника.

Ольга Геннадіївна

Директор з продажів, Начальник комерційного відділу, Комерційний директор

Киев

40 000 грн.

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад