Работала в 6 компаниях   28 лет 8 месяцев

Другое, Образование, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Государственный сектор, АПК (Агропромышленный комплекс), Строительство

Менеджер по роботі з клієнтами

ФОП Зелененко

Другое

22 года 6 месяцев

06.2002 - по настоящее время

Бухгалтер. Менеджер. Логіст. Маркетолог. Просування сайтів. Створення сайтів. Рекламні послуги.

Вантажні перевезення. Просування реклами та знаходження клієнтів у будівельній сфері. Бух звітність, складання договорів, кадрові питання. На даний час підприємницьку діяльність не веду, але ФОП досі існує.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Помічник вихователя

ДНЗ "Веселка"

Образование

11 месяцев

08.2015 - 07.2016

Догляд та навчання за дітьми.

  • Допомога дітям у прийомі їжі та догляді за собою
  • Підготовка та проведення розвиваючих ігор і занять
  • Допомога в організації навчального та виховного процесу
  • Забезпечення безпеки дітей
  • Підтримання порядку в ігрових
  • Догляд за дітьми в дитячому закладі
  • Організація прогулянок та дозвілля дітей
  • Секретарь

    ВАТ "Обухівський Райагротехсервіс"

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    3 месяца

    04.2002 - 07.2002

    Ведення ділової документації. Прийняття та спілкування з клієнтами.

  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
  • Ведення електронних та паперових архівів
  • Підготовка документів для підпису керівництва
  • Планування та організація зустрічей та засідань
  • Прийом та передача телефонних дзвінків
  • Організація робочого простору та документообігу
  • Співпраця з іншими відділами та підрозділами компанії
  • Виконання додаткових завдань від керівництва
  • Підтримка порядку та комфорту в офісному середовищі
  • Пошук роботи

    Обухівський центр зайнятості

    Государственный сектор

    6 месяцев

    10.2001 - 04.2002

    Пошук роботи

    Секретарь-референт

    ТОВ ВФ "Укрпостачбудмонтаж"

    АПК (Агропромышленный комплекс)

    5 месяцев

    01.2001 - 06.2001

    Ведення ділових документів. Бухгалтерських документів. Кадрових документів. Прийняття та спілкування з клієнтами.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Помічник начальника відділу кадрів

    Проектно-виробничий кооператив "Кросс"

    Строительство

    4 года 10 месяцев

    02.1996 - 12.2000

    Ведення ділових документів. Бухгалтерських документів. Кадрових документів. Прийняття та спілкування з клієнтами.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Ключевая информация

    5 років займалась вантажними перевезеннями своєї фури.10-річни досвіт у будівельній сфері (будівництво будинків з оциліндрованого бруса, будівництво камінів).Досвід у просуванні сайту, рекламні послуги, пошук клієнтів. Навики у вихованні дітей.

    Училась в 1 заведении

    Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

    менеджмент

    Киев, 2018

    Владеет языками

    Английский

    ниже среднего

    Русский

    свободно

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Тренінг "Менеджер з продажу логістичних послуг", в TradeMasterGroup

    Київ, 2024

    Короткий курс (тренінг) з правильного продажу та продажу логістичних послуг.

    SEO-оптимізація сайтів для пошукових систем

    Киев, 2016

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат

    головний бухгалтер

    Киев, 2009

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво

    бухгалтер

    Киев, 2009

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат

    Кошторисна справа з використанням програмного комплексу АВК-3 (3.2.7)

    Киев, 2008

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво

    ландшафтный дизайнер и основы фитодезайна

    Киев, 2005

    КП "Институт дизайна Украины", отримала свідоцтво

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    Word, Excel (початково), ОС Windows (володію на середньому рівні), HTML (начальний рівень), Photoshop CS 6 (середній рівень), 1С бухгалтерія та M.E.Doc на первинну документацію, PowerPoint Outlook.
    Навички на WordPress, Google site, Google analytics, Prom.ua, Zakypka.com
    Навички в роботі копірайт, рерайт, контент-менеджер.

    Водійське посвідчення

    кат. В, машину давно не водила з 2012 року

    Особисті якості

    Цілеспрямована, легко научаюсь новому.

    Практика

    Проходила практику на ПАТ ККПК під час навчання в Університеті ринкових відносин в період з 14.03.2018р. по 06.04.2018 р.

    Наталья

    Менеджер з продажу

    Обухов

    17 000 грн.

    42 года

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа

    Обновлено 4 дня назад