Работала в 6 компаниях 29 лет 8 месяцев
Другое, Образование, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Государственный сектор, АПК (Агропромышленный комплекс), Строительство
Помічник логіста
ФОП Зелененко
Другое
23 года 7 месяцев
06.2002 - по настоящее время
- Допомога у плануванні та організації перевезень
- Контроль за виконанням логістичних операцій
- Ведення документації та звітності
- Підготовка товарів до відправлення
- Оптимізація логістичних процесів
Помічник вихователя
ДНЗ "Веселка"
Образование
1 год
08.2015 - 07.2016
- Допомога в організації навчального та виховного процесу
- Догляд за дітьми в дитячому закладі
- Підготовка та проведення розвиваючих ігор і занять
- Допомога дітям у прийомі їжі та догляді за собою
- Участь у плануванні освітньої програми
- Організація прогулянок та дозвілля дітей
- Забезпечення безпеки дітей
- Підтримання порядку в ігрових
Секретарь
ВАТ "Обухівський Райагротехсервіс"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
4 месяца
04.2002 - 07.2002
- Організація робочого простору та документообігу
- Прийом та передача телефонних дзвінків
- Планування та організація зустрічей та засідань
- Підготовка документів для підпису керівництва
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- Ведення електронних та паперових архівів
- Співпраця з іншими відділами та підрозділами компанії
- Виконання додаткових завдань від керівництва
- Підтримка порядку та комфорту в офісному середовищі
Пошук роботи
Обухівський центр зайнятості
Государственный сектор
7 месяцев
10.2001 - 04.2002
Секретарь-референт
ТОВ ВФ "Укрпостачбудмонтаж"
АПК (Агропромышленный комплекс)
6 месяцев
01.2001 - 06.2001
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Помічник начальника відділу кадрів
Проектно-виробничий кооператив "Кросс"
Строительство
4 года 11 месяцев
02.1996 - 12.2000
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Ключевая информация
Досвід у просуванні сайту, рекламні послуги, пошук клієнтів. Ведення кадрового обліку, бухгалтерського обліку в 1С підприємство (ФОП). 5 років займались вантажними перевезеннями своєї фури. 10-річни досвіт просуванні клієнтської бази у будівельній сфері (будівництво будинків з оциліндрованого бруса, будівництво камінів).
- Допомога у плануванні та організації перевезень
- Контроль за виконанням логістичних операцій
- Ведення документації та звітності
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
менеджмент
Киев, 2018
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси "Google Sheets"Курси школа "GENIUS Space"
Вміння працювати з таблицами Excel в Google
Менеджер з логістики та ЗЕД + 1С, Навчальний центр "Анастасія"
курси Менеджер логіста та ЗЕД
Курси школа "GENIUS Space", Професія HR-менеджер
Професія HR-менеджер
Тренінг "Менеджер з продажу логістичних послуг", в TradeMasterGroup
Короткий курс (тренінг) з правильного продажу та продажу логістичних послуг.
Курс "Фахівець з HR-менеджер"Курси школа "GENIUS Space"
Пошук та підбір персоналу. Оцінка та розвиток персоналу, мотивація, адаптація, звільнення. Розвиток корпоративної культури, знання ринку праці. Вміння побудувати портрет кандидата для кожної вакантної посади, розуміння, якими особистими якостями і професійними навичками він повинен володіти.
SEO-оптимізація сайтів для пошукових систем
ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат
головний бухгалтер
ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво
бухгалтер
ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат
Кошторисна справа з використанням програмного комплексу АВК-3 (3.2.7)
ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво
ландшафтный дизайнер и основы фитодезайна
КП "Институт дизайна Украины", отримала свідоцтво
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Word, Excel (початково), ОС Windows (володію на середньому рівні), HTML (начальний рівень), Photoshop CS 6 (середній рівень), 1С підприємство, 1С бухгалтерія також M.E.Doc на первинну документацію, PowerPoint Outlook. UMT
Навички на WordPress, Google site, Google analytics, Prom.ua, Zakypka.com
Навички в роботі копірайт, рерайт, контент-менеджер.
Водійське посвідчення
Особисті якості
Цілеспрямована, легко научаюсь новому.
Практика
Проходила практику на ПАТ ККПК під час навчання в Університеті ринкових відносин в період з 14.03.2018р. по 06.04.2018 р.
Стажування
Стажування на посаду помічника логіста.
Знання 1С підприємство, UNT, CRM.
Наталья
Наталья
Помічник логіста

Обухов
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад