Работал в 4 компаниях   3 года 7 месяцев

Торговля розничная / Retail

Керівник відділу інформаційної логістики

Близенько

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

07.2024 - по настоящее время

- Управління всіма інформаційними системами( WMS та 1С, Market) на розподільчому центрі

- Організація та контроль безперервного та продуктивного щоденної роботи відділу інформаційної логістики.

- Контроль над логістичним ланцюгом руху товарів у системі в розрізі усієї мережі більше 220 ТТ.

- Розроблення та впровадження заходів для мінімізації ризиків та забезпечення безперервності бізнес-процесів.

- Оперативне реагування на запити користувачів та вирішення технічних проблем.

- Оцінка та аналіз продуктивності операцій з логістики в системі.

- Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій в системі.

- Удосконалення роботи відділу, розробка та впровадження нових систем, спрямованих на підвищення ефективності використання оборотних коштів.

- Аналіз, планування, організація, координація і управління (включаючи організацію контролю за виконанням) роботою відділу інформаційної логістики (більше 15 працівників).

- Проектування і розробка нових логістичних систем, а також оптимізація існуючих логістичних систем.

- Здатність замінити будь яку штатну одиницю у відділі інформаційної логістики Оператор WMS, Обліковець 1С ітд.

- Здатність замінити буд яку штатну одиницю у відділі складської логістики включаючи Керівника складської логістики, Бригадира складу, лінійного штату: Комірника, Водія електровізка, Комплектувальника ящичної та штучної лінії.

- Організація робіт з розробки форм і методів ведення звітності.

- Моніторинг правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу (більше 15 працівників).

- Ознайомлення персоналу з основами інформаційної логістики.

- Організація та координація інформаційних потоків у рамках логістичних процесів підприємства.

- Відповідальність за налаштування, підтримку та оптимізацію системи управління складом (WMS).

- Оптимізація документообігу всіх логістичних процесів.

- Узгодження взаємодії відділу інформаційної логістики з іншими підрозділами Підприємства відповідно до розроблених та затверджених технологічних схем.

- Контроль якості, своєчасності та повноти обміну інформацією між підрозділами.

- Оптимізація бізнес-процесів із використанням сучасних інформаційних технологій.

- Проведення аналізу показників ефективності логістичних операцій на основі зібраної інформації.

- Координація даних про наявність товарів, їхнє переміщення між складами та магазинами мережі.

- Забезпечення безперебійного обміну інформацією між усіма ланками логістичного процесу (РЦ, магазини, постачальники).

- Впровадження автоматизованих рішень для відстеження товарів у реальному часі.

- Контроль функціонування програмного забезпечення, яке використовується для обліку товарів та управління запасами (WMS, Market, 1C).

- Упровадження інструментів прогнозування попиту та управління запасами.

- Аналіз ключових показників логістичної діяльності (наприклад, швидкість доставки, рівень запасів, кількість списаного товару).

- Формування регулярних звітів для керівництва мережі магазинів.

- Взаємодія з Територіальними директорами, директорами, адміністраторами магазинів для вирішення проблем із постачанням або неточностями у вихідних документах.

Організація тестування нових рішень для підвищення швидкості та точності інформаційного обміну в системі.

Усунення можливих помилок у передачі даних в інформаційних системах.

Серед досягнень на посаді можна визначити:

Співучасть у впровадженні часткового відвантаження.

Співучасть у переведені товару категорії скоропорт на систему WMS, що дозволило підвищити точність обліку товарів і зменшити час обробки замовлень.

Створення більше 60 технічних завдання на вдосконалення інформаційних систем.

Співучасть у впроваджені безакцептного обслуговування

Фахівець з контролю руху товару

Близенько

Торговля розничная / Retail

1 год 2 месяца

04.2023 - 06.2024

Основні навички:

Управління запасами

- Логістичні операції

- Введення та відстеження даних в системі WMS

- Виконання замовлень

- Обслуговування клієнтів +220 ТТ (Мережа магазинів Близенько)

- Зворотній зв'язок.

- Вирішення проблем.

- Організаторські здібності.

- Керівництво.

- Збереження майна компанії.

- Складський облік в системах 1С, ІT Market, WMS.

- Знання процедур і систем закупівель.

Основні обов’язки:

- підготовка відповідей та вирішення звернень та запитів клієнтів (Мережа магазинів Близенько);

- надання консультаційних послуг;

- контроль за своєчасним поданням інформації проблем в логістичному ланцюжку, оперативне рішення проблем по запізненню авто, шляхом оповіщення відповідним відділам;

- проведення розшуку товару в системі відео нагляду;

- обробка вхідних та вихідних комерційних актів;

- проведення аналізу по результатам контролю та формування статистики по відхиленням;

- проведення заходів, направлених на зменшення несвоєчасної доставки вантажу;

- розгляд претензій клієнтів, пов'язаних з нестачами, пересортом, надлишками товару при поставках від РЦ;

- контроль залишків на складах;

- ведення контролю вхідних і вихідних переміщень і забезпечення точності у всій документації, пов'язаної з переміщенням товарів між РЦ та магазинами;

- керування повсякденною діяльністю команди працівників і надання вказівок;

- контроль за точним обліком усіх замовлень і відправлень;

- забезпечення дотримання правил безпеки та політики компанії;

- контроль за транспортуванням товару по усьому логістичному ланцюжку;

- моніторинг та оцінка ефективності роботи персоналу;

- ведення обліку загальних даних обслуговування магазинів, а також претензій магазинів за допомогою EXCEL;

- формування об’єктивної статистики по відхиленням, надання пропозиції керівництву щодо їх зменшення;

- аудит та контроль якості приймання товару від РЦ працівниками магазинів;

- змінна та введення нових бізнес-процесів для оптимізації процесу «приймання товару від РЦ».

Додаткові навички:

- Володіння комп'ютером та супутнім програмним забезпеченням (1С: Інформаційна база «Логістична», система управління складом: WMS, IT Market, Bitrix, Colloborator, платформа Business Intelligence (OneClick), Сreatio, SmartPSS, MS Excel, MS Word, MS Office).

- Сильні організаційні навички та навички вирішення проблем.

- Практичні знання правил і практики техніки безпеки.

- Відмінні комунікативні та міжособистісні навички.

- Можливість переглядати та аналізувати дані та звіти.

- Можливість працювати в режимі багатозадачності.

- Вміння працювати самостійно та з командами.

- Досвід роботи в стислі терміни.

Адміністратор магазину

Близенько

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

09.2022 - 04.2023

Серед моїх обов'язків на цій посаді входило;

Організація безперебійної роботи торгового залу у магазині;

Участь у підборі персоналу торгового залу;

Керівництво працівниками у торговому залі;

Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;

Замовлення та приймання товарів;

Контроль стану торговельного залу, у тому числі чистоти та порядку у магазині, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

Контроль дотримання грамотної та зручної викладки товару для покупців на торговому залі,

Контроль якості та термінів придатності товару, правильного оформлення цінників;

Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі;

Вилучення з продажу неякісних товарів, а також продукції зі терміном придатності, що минув;

Контроль справності обладнання у торговому залі;

Організація своєчасного усунення несправностей у магазині;

Консультування покупців; розгляд претензій покупців; запобігання та вирішення конфліктних ситуацій у торговельному залі;

Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації; допомога у проведенні інвентаризації;

Координація проведення промо та рекламних акцій у магазині, у тому числі маркетингових заходів на торговому залі;

Ведення документообігу та звітності.

Управління товарними запасами і асортиментом;

Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);

Серед професійних навичків на цій посаді можна виділити:

Впевнений користувач ПК та офісних програм;

Навички управління людьми;

Організаторські здібності;

Управління товарними запасами і асортиментом;

Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;

Уміння мотивувати персонал;

Навички роботи з постачальниками, РЦ, торговими представниками;

Уміння вирішувати конфліктні ситуації;

Навички спілкування з клієнтами;

Навички роботи в програмі 1С, IT Market, Bitrix, Colloborator;

Досвід роботи виконуючого обов'язків Директора магазину;

Досвід роботи на трьох локаціях: Б.Хмельницького 257, Очеретяна 14, Муроване Тополина 1.

Продавець-консультант

Сільпо, Мережа супермаркетів

Торговля розничная / Retail

1 год 3 месяца

06.2021 - 09.2022

В мої обов'язки входило:

- компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів у торговому залі;

- надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки;

- створення комфортних умов вибору товару;

- передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванню, огляд наявності браку, маркування;

- проведення переобліку;

- робота з касовим апаратом;

- підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару та цінників на ньому, розміщення товару відповідно до товарних груп, принципів мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі;

- прийом товару;

- підтримка чистоти та порядку на торговому залі;

- контроль термінів придатності;

- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;

- прибирати зайве;

- поповнення вітрини;

- здійснювати прибирання;

- розкладати продукцію згідно з планом викладання товару.

Серед основних навичок можна виділити:

- уміння знайти підхід до покупця;

- навики вирішення конфліктних ситуацій;

- знання пакету програм MS Office;

- знання корпоративної програми Fozzy client.

- досвід роботи на двох локаціях: Наукова 35, Стрийська 45

Ключевая информация

- навички міжособистісного ділового спілкування;

- вміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення;

- увагу до різних аспектів і деталей;

- здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення;

- вміння виявляти гнучкість;

- ділове лідерство.

- окрім цього можна назвати так вміння: вирішувати конфліктні ситуації;

- планувати і оптимально організувати робочий процес;

- приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно;

- критично мислити;

- ефективно управляти часом і людьми, що знаходяться в підпорядкуванні;

- застосовувати мотиваційні програми;

- вести переговори;

- комунікативні навички, вміння завоювати довіру колег, партнерів і - вищого керівництва;

- глибоке розуміння управління матеріалами, контролю запасів, логістики та управління ланцюгами поставок;

- навички управління складом, контролю запасів та логістичних операцій;

- досвід введення та відстеження даних, що забезпечує точність у всій документації, пов'язаній з переміщенням товарів.

- аналіз даних, вирішення проблем і відмінні організаційні навички;

- є цінним активом для будь-якої команди, оскільки я довів, що є ефективним командним гравцем, організованим, надійним і орієнтованим на деталі;

- маю гостре око до деталей, відмінні навички вирішення проблем та організації, які дозволили мені розробити та підтримувати ефективні методи контролю руху товару;

Учился в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Національний лісотехнічний університет України"

Кафедра економічного менеджменту, 282 Публічне управління та адміністрування

Львів, 2025

Львівський національний університет імені Івана Франка

Історичний факультет, 014 середня освіта (Історія)

Львів, 2022

Владеет языками

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Андрій

Менеджер з логістики

Львов

24 года

полная занятость

Характер работы: посменная работа

Обновлено 11 часов назад