Работала в 5 компаниях   9 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Промышленность и Производство

Менеджер з адміністративної діяльності

ТЕДІС УКРАЇНА, ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 11 месяцев

04.2019 - 03.2023

  • Укладання договорів постачання товарів ;
  • Взаємодія з торговими агентами та клієнтами ;
  • Ведення документації та звітності філії ;
  • Ведення архіву (в електронному та паперовому вигляді) ;
  • Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля канцелярії, господарських товарів тощо).

Менеджер з продажу туристичних послуг

Туристична агенція "LuxeTravel"

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

1 год 2 месяца

12.2017 - 02.2019

  • Робота з клієнтами туристичної агенції (виявлення потреб клієнта, підбір відповідних турів, презентація туру, продаж, подальша взаємодія з клієнтом з моменту продажу та до моменту повернення);
  • Робота із СRM системою;
  • Бронювання турів та укладання Договорів, робота з туристичними операторами та транспортними компаніями;
  • Складання та опублікування рекламних постів;
  • Пошук та продаж автобусних, залізничних та авіа квитків;
  • Ведення документації агенції, оплата турів;
  • Проведення співбесід із новими співробітниками (особисті співбесіди);
  • Навчання та адаптація нових співробітників;
  • Забезпечення працездатності агенції – координація ремонту офісу, забезпечення необхідними меблями, декором та всім необхідним.

Старший менеджер з туризму

Candy Travel

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

1 год 7 месяцев

05.2016 - 12.2017

  • Відкриття нових філій компанії (Краматорськ та Львів);
  • Розробка туристичних пакетів та розрахунок повної вартості туру на кілька місяців наперед (пошук та бронювання готелів, замовлення трансферу, бронювання квитків, пошук екскурсій та інших заходів з придбанням квитків);
  • Візова підтримка (консультація клієнтів щодо списку необхідних для відкриття візи документів, запис клієнта в Консульство/візовий центр, збір, перевірка наявності та правильності заповнення документів, переклад візової анкети, супровід клієнта до Консульства/Візового центру);
  • Супровід та координація клієнтів у турі;
  • Проведення співбесід та найм нових співробітників (телефонні та особисті співбесіди);
  • Навчання та адаптація нових співробітників;
  • Забезпечення працездатності філій – координація ремонту офісу, забезпечення необхідними меблями, технікою, декором, інтернет ресурсом, телефонним зв'язком;
  • Робота з клієнтами туристичної компанії (виявлення потреб клієнта, підбір відповідних турів, презентація туру, продаж, подальша взаємодія з клієнтом до та після купівлі туристичного пакету).

Інженер-економіст

Новокраматорський машинобудівний завод

Промышленность и Производство

9 месяцев

06.2015 - 03.2016

Розрахунок нормативної та контрактної собівартості машинобудівної продукції (відділ цін та управління вартістю).

Діловод

Новокраматорський машинобудівний завод

Промышленность и Производство

1 год 8 месяцев

10.2013 - 06.2015

Контроль документообігу; ведення комп'ютерних баз, обліку робочого дня працівників; ведення сайту відділу та оновлення законодавчої бази.

Ключевая информация

Навички роботи з комп'ютером

Вільно поводжуся з комп'ютером та пошуковими системами (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Працюю із програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word); графічним редакторам CorelDRAW, Adobe Photoshop. Є досвід роботи з програмами розрахунку собівартості продукції та системою CRM.

Училась в 1 заведении

Донбаська державна машинобудівна академія

Факультет економіки та менеджменту. Спеціальність "Менеджмент організацій"

Краматорськ, 2015

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

HR Generalist в IT (Beetroot Academy)

Київ, 2022

Основні напрямки, що були вивчені на курсі:


  • Функції, ролі та позиції в HR департаменті;
  • Ринок IT в Україні та світі;
  • Глосарій HR Generalist в IT-компанії;
  • Бренд роботодавця;
  • Етапи найму. Зони відповідальності рекрутера; 
  • Заявка на вакансію. Форма заявки, що прискорює рекрутинг;
  • Інструменти автоматизації роботи HR Generalist-а. Applicant tracking system (АTS);
  • Побудова рекрутингової стратегії залежно від вакансій та клієнтів;
  • Формування оферу та робота з відмовами;
  • Техніки проведення інтерв’ю;
  • Оцінка особистісних якостей і технічних навичок;
  • Типи співбесід;
  • Офбординг. Звільнення; 
  • Система адаптації новачків залежно від розмірів і формату компанії;
  • Зустрічі 1 на 1 зі співробітником, налагодження системи зворотного зв’язку;
  • Мотивація – на що звертати увагу;
  • та інше. 

Дополнительная информация

Личные качества

Я людина, яка в кожну, навіть найрутиннішу роботу, внесу нотки креативності та творчості. Люблю спілкування з людьми, а саме знаходити ключ та підхід до кожної людини.

Мої основні позитивні якості - цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, здатність швидко аналізувати ситуацію і приймати рішення. Також швидко навчаюсь новому.

Робота - другий будинок і вона повинна приносити задоволення, розвиток і заохочення. Від роботодавця я хочу бачити справедливість, стабільність та перспективу кар'єрного зростання.

Олена

Researcher (віддалено)

Кривой Рог

15 000 грн.

31 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад