Працювала в 5 компаніях   9 років 6 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Промисловість та Виробництво

Менеджер з адміністративної діяльності

ТЕДІС УКРАЇНА, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 11 місяців

04.2019 - 03.2023

  • Укладання договорів постачання товарів ;
  • Взаємодія з торговими агентами та клієнтами ;
  • Ведення документації та звітності філії ;
  • Ведення архіву (в електронному та паперовому вигляді) ;
  • Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля канцелярії, господарських товарів тощо).

Менеджер з продажу туристичних послуг

Туристична агенція "LuxeTravel"

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 2 місяці

12.2017 - 02.2019

  • Робота з клієнтами туристичної агенції (виявлення потреб клієнта, підбір відповідних турів, презентація туру, продаж, подальша взаємодія з клієнтом з моменту продажу та до моменту повернення);
  • Робота із СRM системою;
  • Бронювання турів та укладання Договорів, робота з туристичними операторами та транспортними компаніями;
  • Складання та опублікування рекламних постів;
  • Пошук та продаж автобусних, залізничних та авіа квитків;
  • Ведення документації агенції, оплата турів;
  • Проведення співбесід із новими співробітниками (особисті співбесіди);
  • Навчання та адаптація нових співробітників;
  • Забезпечення працездатності агенції – координація ремонту офісу, забезпечення необхідними меблями, декором та всім необхідним.

Старший менеджер з туризму

Candy Travel

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 7 місяців

05.2016 - 12.2017

  • Відкриття нових філій компанії (Краматорськ та Львів);
  • Розробка туристичних пакетів та розрахунок повної вартості туру на кілька місяців наперед (пошук та бронювання готелів, замовлення трансферу, бронювання квитків, пошук екскурсій та інших заходів з придбанням квитків);
  • Візова підтримка (консультація клієнтів щодо списку необхідних для відкриття візи документів, запис клієнта в Консульство/візовий центр, збір, перевірка наявності та правильності заповнення документів, переклад візової анкети, супровід клієнта до Консульства/Візового центру);
  • Супровід та координація клієнтів у турі;
  • Проведення співбесід та найм нових співробітників (телефонні та особисті співбесіди);
  • Навчання та адаптація нових співробітників;
  • Забезпечення працездатності філій – координація ремонту офісу, забезпечення необхідними меблями, технікою, декором, інтернет ресурсом, телефонним зв'язком;
  • Робота з клієнтами туристичної компанії (виявлення потреб клієнта, підбір відповідних турів, презентація туру, продаж, подальша взаємодія з клієнтом до та після купівлі туристичного пакету).

Інженер-економіст

Новокраматорський машинобудівний завод

Промисловість та Виробництво

9 місяців

06.2015 - 03.2016

Розрахунок нормативної та контрактної собівартості машинобудівної продукції (відділ цін та управління вартістю).

Діловод

Новокраматорський машинобудівний завод

Промисловість та Виробництво

1 рік 8 місяців

10.2013 - 06.2015

Контроль документообігу; ведення комп'ютерних баз, обліку робочого дня працівників; ведення сайту відділу та оновлення законодавчої бази.

Ключова інформація

Навички роботи з комп'ютером

Вільно поводжуся з комп'ютером та пошуковими системами (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Працюю із програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word); графічним редакторам CorelDRAW, Adobe Photoshop. Є досвід роботи з програмами розрахунку собівартості продукції та системою CRM.

Навчалась в 1 закладі

Донбаська державна машинобудівна академія

Факультет економіки та менеджменту. Спеціальність "Менеджмент організацій"

Краматорськ, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

HR Generalist в IT (Beetroot Academy)

Київ, 2022

Основні напрямки, що були вивчені на курсі:


  • Функції, ролі та позиції в HR департаменті;
  • Ринок IT в Україні та світі;
  • Глосарій HR Generalist в IT-компанії;
  • Бренд роботодавця;
  • Етапи найму. Зони відповідальності рекрутера; 
  • Заявка на вакансію. Форма заявки, що прискорює рекрутинг;
  • Інструменти автоматизації роботи HR Generalist-а. Applicant tracking system (АTS);
  • Побудова рекрутингової стратегії залежно від вакансій та клієнтів;
  • Формування оферу та робота з відмовами;
  • Техніки проведення інтерв’ю;
  • Оцінка особистісних якостей і технічних навичок;
  • Типи співбесід;
  • Офбординг. Звільнення; 
  • Система адаптації новачків залежно від розмірів і формату компанії;
  • Зустрічі 1 на 1 зі співробітником, налагодження системи зворотного зв’язку;
  • Мотивація – на що звертати увагу;
  • та інше. 

Додаткова інформація

Личные качества

Я людина, яка в кожну, навіть найрутиннішу роботу, внесу нотки креативності та творчості. Люблю спілкування з людьми, а саме знаходити ключ та підхід до кожної людини.

Мої основні позитивні якості - цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, здатність швидко аналізувати ситуацію і приймати рішення. Також швидко навчаюсь новому.

Робота - другий будинок і вона повинна приносити задоволення, розвиток і заохочення. Від роботодавця я хочу бачити справедливість, стабільність та перспективу кар'єрного зростання.

Олена

Researcher (віддалено)

Кривий Ріг

15 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому