Работала в 4 компаниях 10 лет 2 месяца
Промышленность и Производство, Строительство
Менеджер по роботі з клієнтами. Аналітик відділу продажів.
Артель, ТОВ
Промышленность и Производство
3 года 4 месяца
04.2021 - 08.2024
Координація діяльності відділу продажу, забезпечення внутрішнього документообігу;
Ведення переговорів з контрагентами та укладання договорів з новими клієнтами;
Оформлення комерційних пропозицій, складання специфікацій, складання прайс-листів;
Супровід клієнта на всіх етапах виконання замовлення: обробка замовлень від клієнтів, та виставлення рахунків, координація виконання замовлень, контроль оплати, контроль відгрузки;
Відстеження дебіторської заборгованості; взаєморозрахунки, формування актів звірок в 1С;
Допомога у поточній роботі регіональним менеджерам з продажу;
Ведення документообігу (в 1С), первинна документація, контроль договорів та рахунків від контрагентів, взаєморозрахунки з контрагентами, контроль та аналіз ціноутворення, складання звітів у 1С, заведення нових клієнтів до бази 1С; ;
Аналіз складських запасів складання замовлень на виробництво, складання планів виробництва місячних та тижневих у 1С;
Аналіз роботи відділу продажів щодо виконання планів;
Складання планів продажу в 1С та планів надходження коштів;
Підготовка CashFlow в розрізі відділа продажів;
Визначення кодів УКТЗЕД.
Взаємодія із транспортними компаніями.
Робота в Бітрікс 24.
Досвід роботи з 1с 8.3 ,УТП .
Менеджер по работі з кліентами
АКВА РІА, ТОВ
Строительство
6 месяцев
11.2020 - 05.2021
Координація діяльності відділу продажу, забезпечення внутрішнього документообігу;
Обробка замовлень від клієнтів, та виставлення рахунків;
Організація та координація виконання замовлень;
Заведення нових клієнтів до бази 1С;
Оформлення комерційних пропозицій, складання специфікацій, складання прайс-листів;відстеження дебіторської заборгованості;
Допомога у поточній роботі регіональним менеджерам з продажу;
Аналіз складських запасів та замовлень, складання планів виробництва місячних та тижневих;Ведення документообігу (1С), первинна документація, контроль договорів та рахунків від контрагентів, взаєморозрахунки з контрагентами, контроль та аналіз ціноутворення, складання звітів;
Робота в Бітрікс 24.
Менеджер по роботі з клаєнтами. Менеджер ЗЕД
Артель, ТОВ
Строительство
4 года 1 месяц
10.2015 - 11.2019
Пошук нових клієнтів (будівельні компанії, будівельники, дистрибьютори);
Обробка, погодження, підтвердження замовлень від клієнтів; Організація та координація виконання замовлень;
Заведення нових клієнтів до бази 1С;
Оформлення комерційних пропозицій, складання специфікацій, Формування прайс-листів;
Відстеження дебіторської заборгованості; Аналіз складських запасів та замовлень, складання планів виробництва місячних та тижневих;
Ведення документообігу (1С), первинна документація, контроль договорів та рахунків від контрагентів, взаєморозрахунки з контрагентами, контроль та аналіз ціноутворення, складання звітів;
Складання планів продажу та планів надходження коштів;
Митне оформлення вантажів (експорт):
- Підготовка пакету документів та дозволів. Оформлення супровідних документів (CRM, інвойс, митна декларація, сертифікат EURO, сертифікат походження товару);
- Митне оформлення товару;
- Моніторинг митного законодавства.
- Визначення кодів УКТЗЕД.
- Взаємодія з транспортними компаніями.
Робота в Бітрікс 24.
Заступник комерційного директора
Грін Партс ТОВ
Строительство
2 года 2 месяца
08.2013 - 10.2015
Організація роботи оптового відділу збуту сухих будівельних сумішей та супутніх будматеріалів:
• розробка стратегії продажу, маркетинг, реклама.
•планування бюджету та контроль за дебіторською заборгованістю.
•планування, організація, контроль заходів щодо просування продукції (трейд-маркетинг);
•розробка інструкцій, планів заходів та контроль за їх виконанням по всіх торгових точках усіх міст України
•ведення переговорів з контрагентами та укладання договорів з новими клієнтами
•консультування клієнтів та партнерів, участь у вирішенні претензій-рекламацій,
•контроль залишків та планування закупівель, участь у розробці та впровадженні нових продуктів
•організація з навчання персоналу та клієнтів
•підготовка звітів за результатами проведеної роботи.
•об'єктні продажі, контроль правильного застосування матеріалу
Ключевая информация
Досвід переговорів та продажів понад 10 років.
Є своя база клієнтів-дистриб'ютів будівельних матеріалів.
Досвід керівництва командою з 5 осіб.
Робота в Бітрікс 24,CRM, BAS.
Робота в 1с 8.3 ,УТП .
Робота в MD office, MD Declaration та MD Explorer.
Впевнений користувач ПК; Microsoft Office: Word. Excel. PowerPoint,Outlook та інш.
Училась в 1 заведении
Київський машинобудівний технікум
Экономіст підприємства
Киев, 1998
Владеет языками
Английский
базовый
Немецкий
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси агентів з митного оформлення (митних брокерів) та декларантів, 80 год,
Всеукраїнською Асоціацією «Об’єднання підприємств митних брокерів та власників митних ліцензійних складів»
Татьяна Анатоліївна
Татьяна Анатоліївна
Менеджер по роботі з клієнтами. Аналітик відділу продажів.
Киев
Святошинский район
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад