Работала в 5 компаниях   4 года 6 месяцев

Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Адміністратор

Медична клініка

Медицина и Здравоохранение

9 месяцев

02.2024 - 11.2024

Обов’язки: Ведденя програми Health24.
Виконання та проведення стаціонарного випадку. Розробка та продовження лікарняного листка. Зустріч пацієнта та проведення на консультацію. Розробка направлень на госпіталізацію та консультацію. Введення амбулаторних листків. Контроль розміщення пацієнтів. Ведення журналів охорони праці та ін. Ведденя СОП-ів. Організація та проведення по СОП зібрань. Ведення звітності.
• Керування офісними процесами
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Розподіл завдань між співробітниками

Адміністратор

Канцтовари, Магазин

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

07.2023 - 12.2023

Обов’язки: приймання та викладка товару, друкування цінників, обслуговування клієнтів як на касі так і в залі, ведення касових документів, інвентиризація, виповнення планів установлених вищим керівнитством, приймання на ведення гарантійних заяв, вирішення конфліктних ситуацій, підтримання дисципліни на робочому місці. Стажування нових працівників. Підготовка та упакування товару на відправку (покупка онлайн). Консультація клієнтів онлайн.
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів

Продавець

Зоомагазин

Торговля розничная / Retail

4 месяца

02.2023 - 06.2023

Обов’язки: приймання та викладка товару, друкування цінників, обслуговування клієнтів як на касі так і в залі, ведення касових документів, інвентиризація, виповнення планів установлених вищим керівнитством, приймання на ведення гарантійних заяв, вирішення конфліктних ситуацій, контроль термінів придатності.
• Обслуговування клієнтів
• Ведення касових операцій
• Викладка товарів
• Підтримка чистоти в торговельній залі
• Контроль за наявністю товарів
• Ведення звітності
• Консультування покупців
• Оформлення вітрин
• Здійснення інвентаризації
• Виконання плану продажів

Адміністратор торговельного залу

Лідер Взуття

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

02.2021 - 11.2022

Обов’язки: приймання та викладка товару, друкування цінників, обслуговування клієнтів як на касі так і в залі, ведення касових документів, інвентиризація, виповнення планів установлених вищим керівнитством, приймання на ведення гарантійних заяв, вирішення конфліктних ситуацій, підтримання дисципліни на робочому місці своїх продавців та комірників, контроль термінів придатності. Складання робочого графіку працівників.

торговельний представник

Сенко Прод Торг

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

10 месяцев

08.2019 - 06.2020

Обов’язки: презентація продукту клієнтам, праця з актуальною клієнтською базою, пошук нових клієнтів, заключення договорів , аналіз та моніторинг цін на конкурентно спроможному ринку.

Ключевая информация

Комунікабельність, висока працездатність, порядність, відповідальність, енергетичність, вміння працювати в колективі, вміння самостійно приймати рішення і розставляти пріоритети.

Училась в 2 заведениях

Запорізький національний університет

Економічний факультет, спеціальність Управління персоналом

Запоріжжя, 2023

Запорізький гідроенергетичний коледж Запорізького національного університету

економічний факультет, спеціальності маркетингова діяльність

Запоріжжя, 2019

Аліна Володимирівна

Адміністратор

Запорожье

15 000 грн.

23 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, сезонная / временная работа

Обновлено 12 часов назад