Працювала в 5 компаніях   4 роки 6 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Адміністратор

Медична клініка

Медицина та Охорона здоров'я

9 місяців

02.2024 - 11.2024

Обов’язки: Ведденя програми Health24.
Виконання та проведення стаціонарного випадку. Розробка та продовження лікарняного листка. Зустріч пацієнта та проведення на консультацію. Розробка направлень на госпіталізацію та консультацію. Введення амбулаторних листків. Контроль розміщення пацієнтів. Ведення журналів охорони праці та ін. Ведденя СОП-ів. Організація та проведення по СОП зібрань. Ведення звітності.
• Керування офісними процесами
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Розподіл завдань між співробітниками

Адміністратор

Канцтовари, Магазин

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

07.2023 - 12.2023

Обов’язки: приймання та викладка товару, друкування цінників, обслуговування клієнтів як на касі так і в залі, ведення касових документів, інвентиризація, виповнення планів установлених вищим керівнитством, приймання на ведення гарантійних заяв, вирішення конфліктних ситуацій, підтримання дисципліни на робочому місці. Стажування нових працівників. Підготовка та упакування товару на відправку (покупка онлайн). Консультація клієнтів онлайн.
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів

Продавець

Зоомагазин

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

02.2023 - 06.2023

Обов’язки: приймання та викладка товару, друкування цінників, обслуговування клієнтів як на касі так і в залі, ведення касових документів, інвентиризація, виповнення планів установлених вищим керівнитством, приймання на ведення гарантійних заяв, вирішення конфліктних ситуацій, контроль термінів придатності.
• Обслуговування клієнтів
• Ведення касових операцій
• Викладка товарів
• Підтримка чистоти в торговельній залі
• Контроль за наявністю товарів
• Ведення звітності
• Консультування покупців
• Оформлення вітрин
• Здійснення інвентаризації
• Виконання плану продажів

Адміністратор торговельного залу

Лідер Взуття

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

02.2021 - 11.2022

Обов’язки: приймання та викладка товару, друкування цінників, обслуговування клієнтів як на касі так і в залі, ведення касових документів, інвентиризація, виповнення планів установлених вищим керівнитством, приймання на ведення гарантійних заяв, вирішення конфліктних ситуацій, підтримання дисципліни на робочому місці своїх продавців та комірників, контроль термінів придатності. Складання робочого графіку працівників.

торговельний представник

Сенко Прод Торг

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

08.2019 - 06.2020

Обов’язки: презентація продукту клієнтам, праця з актуальною клієнтською базою, пошук нових клієнтів, заключення договорів , аналіз та моніторинг цін на конкурентно спроможному ринку.

Ключова інформація

Комунікабельність, висока працездатність, порядність, відповідальність, енергетичність, вміння працювати в колективі, вміння самостійно приймати рішення і розставляти пріоритети.

Навчалась в 2 закладах

Запорізький національний університет

Економічний факультет, спеціальність Управління персоналом

Запоріжжя, 2023

Запорізький гідроенергетичний коледж Запорізького національного університету

економічний факультет, спеціальності маркетингова діяльність

Запоріжжя, 2019

Аліна Володимирівна

Адміністратор

Запоріжжя

15 000 грн.

23 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, сезонна / тимчасова робота

Оновлено 10 годин тому