Работал в 9 компаниях   17 лет 5 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, АПК (Агропромышленный комплекс), Услуги для бизнеса - другое

Головний економіст

ТОВ "Станкомплект"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

6 месяцев

09.2023 - 03.2024

  • Аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства
  • Розробка та впровадження економічних стратегій
  • Контроль за ефективністю використання ресурсів
  • Підготовка та контроль виконання бюджетів
  • Підготовка аналітичних звітів та презентацій
  • Проведення фінансового планування та прогнозування
  • Аналіз рентабельності проектів
  • Підготовка рекомендацій для керівництва
  • Участь у розробці фінансової політики підприємства
  • Начальник планово-економічного відділу

    ТОВ "Унітех"

    Строительство

    5 лет 3 месяца

    06.2018 - 09.2023

    - управління планово - економічним відділом;

    - аналіз основних показників діяльності підприємства;

    - підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;

    - здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;

    - розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;

    - участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;

    - участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;

    - аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

    - участь у впровадженні 1С 8.3

    Начальник відділу збуту

    ДП "Чайка"

    АПК (Агропромышленный комплекс)

    1 год 6 месяцев

    02.2016 - 08.2017

    - управління відділом, вирішення поточних питань;

    - участь у стратегічному плануванні в частині виробництва та реалізації власної продукції компанії;

    - аналіз основних показників результатів роботи каналів збуту та, у випадку їх суттєвого відхилення від планових, вживання заходів для приведення їх у відповідність до планових;

    - визначення та постановка задач менеджерам відділу та контроль їх виконання;

    - координація та узгодження дій, сприяння у вирішенні складних питань, котрі виникають на шляху товарів від виробництва до споживача;

    - вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами компанії пов'язаних з реалізацією продукції;

    - налагодження та підтримка взаємодії з суміжними підрозділами компанії;

    - оперативна робота з клієнтами компанії категорії «А»

    - налагодження та підтримка відносин з партнерами або органами, що сприяють ефективній роботі відділу;

    - визначення інструментарію та подання пропозицій керівництву для забезпечення ним співробітників відділу для можливості виконання своїх обов'язків;

    - подання звітності керівництву за встановленим в компанії внутрішнім регламентом.

    Економіст з фінансової роботи та аналізу господарської діяльності

    ТОВ "Агроскоп"

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    1 год 10 месяцев

    03.2012 - 01.2014

    - аналіз основних показників діяльності підприємства;

    - підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;

    - здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;

    - розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;

    - участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;

    - участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;

    - аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;

    - аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;

    Менеджер проекту

    ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна"

    Услуги для бизнеса - другое

    1 год 3 месяца

    07.2009 - 10.2010

    - активна работа по підвищенню рівня продаж та установок систем;

    - аналіз можливих ризиків та оцінка успішності проектів;- економічне обгрунтування проекту;

    - координація роботи менеджерів та взаємодія всіх учасників проекту;

    - планування ресурсів, необхідних для досягнення цілей проектів;

    - проведення переговорів, підписання договорів з постачальниками;

    - подготовка звітів та рекомендацій з подальшого розвитку компанії;

    - моніторинг діяльності конкурентів;

    - проведення переговорів, встановлення та розвиток ділових відносин з клієнтами, проведення презентацій, надання повної інформації про продукти;

    - оформлення необхідної документації по угодам;

    - контроль дебіторської заборгованості;

    - участь у прийняті тактичних та стратегічних рішень роботи компанії.

    Фінансовий управляючий

    ТОВ "Поліграфспектр"

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    6 месяцев

    09.2008 - 03.2009

    - аналіз системи економічних показників роботи підприємства (філіалів), визначення шляхів підвищення їх ефективності;

    - організація управлінського та бухгалтерського обліку;

    - організація, контроль і аналіз фінансової звітності підрозділів підприємства;

    - консолідація та надання звітів в центральний офіс;

    - розподіл та контроль грошових засобів на підзвітній території;

    - бюджетування та податкове планування;

    - робота з ДЗ;

    - оперативне управління підприємством та його ресурсами;

    - взаємодія з фінансовими структурами для отримання кредитних ресурсів;

    - оптимізація організаційної структури;

    - розподіл обов'язків персоналу;

    - упорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;

    - прийняття рішень організаційного характеру;

    - налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії.

    Фінансовий директор

    ТОВ "Аттіс"

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    2 года 8 месяцев

    09.2005 - 05.2008

    - участь в стратегічному плануванні діяльності компанії;

    - аналіз системи економічних показників роботи підприємства, визначення шляхів підвищення їх ефективності;

    - впровадження та організація управлінського обліку в 1С УТП;

    - бюджетування та податкове планування;

    - взаємодія з фінансовими установами для залучення кредитних ресурсів;

    - оптимізація ОСУ;

    - впорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;

    - проведення переговорів з контрагентами підприємства;

    - організація та участь у виставках, семінарах і т.і..;

    - ЗЕД.

    Заступник директора

    ТОВ "Кефей"

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    1 год 2 месяца

    06.2004 - 08.2005

    - активна, безпосередня участь у створенні підприємства (з «0»);

    - створення ОСУ;

    - оперативне управління;

    - впровадження управлінського обліку;

    - підбір, навчання персоналу;

    - налагодження комунікацій всередині підприємства та документообіг;

    - управління грошовими засобами;

    - проведення переговорів з клієнтами, постачальниками, складання та підписання угод;

    - ЗЕД.

    Менеджер відділу ЗЕД

    ТОВ "Версія"

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    3 года 4 месяца

    04.2002 - 08.2005

    - визначення та забезпечення компанії поточними товарними запасами;

    - аналіз та прогнозування продажів, кон'юнктури ринку;

    - контроль планування закупок;

    - пошук та вивчення нових видів продукції вивід їх на ринок України;

    - організація проведення виставок та презентацій, семінарів;

    - проведення перемовин з партнерами;

    - тісна взаємодія з відділом логістики та іншими структурними відділами підприємства.

    Учился в 1 заведении

    Вінницький інститут регіональної економіки та управління

    Економіки/менеджмент організації

    Вінниця, 2001

    Олексій

    Менеджер з продажу

    Винница

    Готов переехать: Киев

    52 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 1 неделю назад