Работала в 2 компаниях 20 лет 6 месяцев
Государственный сектор, Торговля розничная / Retail
Начальник відділу
Управління праці та соціального захисту населення
Государственный сектор
17 лет 4 месяца
02.2005 - 06.2022
Обов'язки, які виконувала:
- надання консультацій з питань трудового законодавства;
- участь у контрольно-перевірочних заходах з питань дотримання законодавства з праці суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм власності;
- організація засідань комісій (комунікація з державними органами, в тому числі і контролюючими, державними спеціальними фондами, керівниками та роботодавцями; складання планів роботи засідань, їх протоколювання та здійснювала контроль за виконанням завдань та протокольних рішень);
- участь у розробленні регіональних цільових програм соціально-еконочіного напрямку (збір, оборка та аналіз великих баз даних, їх систематизація);
- заміщення на період відсутності головного спеціаліста з кадрів (підготовка розпорядчих та кадрових документів);
- участь у розробленні положень про відділи та з охорони праці, посадових інструкцій, положень про оплату праці та преміювання);
- розроблення/участь у розробленні розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради,(розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету).
Бухгалтер, головний (єдиний) бухгалтер
СП "Лісоторговий склад"
Торговля розничная / Retail
3 года
01.2002 - 01.2005
Обов'язки, які виконувала:
- веденення бухгалтерського та податкового обліку;
- складання та подання податкової звітності;
- касові та банківські операції;
- нарахування та виплата заробітної плати, складання звітності;
- комунікація з податковою службою, фондами, банками, постачальниками та покупцями;
- робота з договорами.
- Паралельно додатково по сумісництву у період із березня 2002 по січень 2005 - бухгалтерський супровід трьох суб’єктів господарювання (1 юридична особа та 2 ФОПи)
Ключевая информация
- впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Exel, Access, Power Point та інше), вмію працювати з цифрами та таблицями (в тому числі і в Goole Docs/Goole Sheets). Знаю принципи роботи "1С Бухгалтерія , M.E.Doc, постійно підвищую знання проїзд роботу на навчальних вебінарах. Тому, зможу швидко навчитися працювати в даних програмах, або аналогічних до них. Маю досвід роботи і базові навички роботи в програмах розпізнавання OCR, PDF; Fine Reader
- маю навички роботи менеджера з продажу в інтернет магазині та роботи в CRM системі (8 місяців);
- володію системними знаннями діловодства та ділового спілкування (ділове листування, знання первинної документації та ДСТУ щодо оформлення організаційно-розпорядчих документів;
- маю знання первинних бухгалтерських документів і П(с)БО та системи електронного документообігу;
- навики роботи з великою кількістю інформації у режимі багатозадачності.
- відповідальна, уважна, стресостійка. Умію знаходити спільну мову із співрозмовником;
- постійно підтримую свої кваліфікаційні навики та підвищую свій рівень знань: беру участь у різноманітних он-лайн навчаннях та вібінарах з питань трудового законодавства та бухгалтерського обліку; англійської мови.
Училась в 2 заведениях
інститут підприємництва та сучасних технологій
фінанси
Житомир, 2004
Житомирський технологічний коледж
бухгалтерський облік
Житомир, 2001
Марина
Марина
Помічник бухгалтера, керівника; діловод, менеджер з кадрів
Киев
Готов переехать: Житомир
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика
Обновлено 1 месяц назад