Работала в 2 компаниях   20 лет 6 месяцев

Государственный сектор, Торговля розничная / Retail

Начальник відділу

Управління праці та соціального захисту населення

Государственный сектор

17 лет 4 месяца

02.2005 - 06.2022

Обов'язки, які виконувала:

  • надання консультацій з питань трудового законодавства;
  • участь у контрольно-перевірочних заходах з питань дотримання законодавства з праці суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм власності;
  • організація засідань комісій (комунікація з державними органами, в тому числі і контролюючими, державними спеціальними фондами, керівниками та роботодавцями; складання планів роботи засідань, їх протоколювання та здійснювала контроль за виконанням завдань та протокольних рішень);
  • участь у розробленні регіональних цільових програм соціально-еконочіного напрямку (збір, оборка та аналіз великих баз даних, їх систематизація);
  • заміщення на період відсутності головного спеціаліста з кадрів (підготовка розпорядчих та кадрових документів);
  • участь у розробленні положень про відділи та з охорони праці, посадових інструкцій, положень про оплату праці та преміювання);
  • розроблення/участь у розробленні розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради,(розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету).

Бухгалтер, головний (єдиний) бухгалтер

СП "Лісоторговий склад"

Торговля розничная / Retail

3 года

01.2002 - 01.2005

Обов'язки, які виконувала:

  • веденення бухгалтерського та податкового обліку;
  • складання та подання податкової звітності;
  • касові та банківські операції;
  • нарахування та виплата заробітної плати, складання звітності;
  • комунікація з податковою службою, фондами, банками, постачальниками та покупцями;
  • робота з договорами.
  • Паралельно додатково по сумісництву у період із березня 2002 по січень 2005 - бухгалтерський супровід трьох суб’єктів господарювання (1 юридична особа та 2 ФОПи)

Ключевая информация

  • впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Exel, Access, Power Point та інше), вмію працювати з цифрами та таблицями (в тому числі і в Goole Docs/Goole Sheets). Знаю принципи роботи "1С Бухгалтерія , M.E.Doc, постійно підвищую знання проїзд роботу на навчальних вебінарах. Тому, зможу швидко навчитися працювати в даних програмах, або аналогічних до них. Маю досвід роботи і базові навички роботи в програмах розпізнавання OCR, PDF; Fine Reader
  • маю навички роботи менеджера з продажу в інтернет магазині та роботи в CRM системі (8 місяців);
  • володію системними знаннями діловодства та ділового спілкування (ділове листування, знання первинної документації та ДСТУ щодо оформлення організаційно-розпорядчих документів;
  • маю знання первинних бухгалтерських документів і П(с)БО та системи електронного документообігу;
  • навики роботи з великою кількістю інформації у режимі багатозадачності.
  • відповідальна, уважна, стресостійка. Умію знаходити спільну мову із співрозмовником;
  • постійно підтримую свої кваліфікаційні навики та підвищую свій рівень знань: беру участь у різноманітних он-лайн навчаннях та вібінарах з питань трудового законодавства та бухгалтерського обліку; англійської мови.

Училась в 2 заведениях

інститут підприємництва та сучасних технологій

фінанси

Житомир, 2004

Житомирський технологічний коледж

бухгалтерський облік

Житомир, 2001

Марина

Помічник бухгалтера, керівника; діловод, менеджер з кадрів

Киев

Готов переехать: Житомир

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика

Обновлено 1 месяц назад