Работал в 1 компании   3 года 2 месяца

Фармацевтика

Оператор чату

Аптека оптових цін

Фармацевтика

3 года 1 месяц

11.2021 - по настоящее время

Обов'язки:
1) Консультував клієнтів у чаті, обробляючи в середньому 50+ запитів на день із 90% позитивних відгуків від клієнтів2) Допомагав клієнтам у оформленні замовлень, забезпечуючи точність і швидкість обробки заявок.3) Вирішував проблемні питання та оперативно передавав складні запити до відповідних відділів, що сприяло підвищенню рівня задоволеності клієнтів.4) Перевіряв статуси замовлень і забезпечував клієнтів актуальною інформацією щодо доставки та наявності товарів.

Ключевая информация

Робота з клієнтами: Відмінне володіння чат-спілкуванням та вирішенням запитів клієнтів.
Управління конфліктами: Ефективно вирішую питання клієнтів, забезпечуючи високу якість обслуговування.
Організація процесів: Швидкий набір тексту (в середньому 360 символів за хвилину), дотримання термінів і відповідальність у роботі.
Технологічні навички: Знання основних офісних та онлайн-інструментів, початковий досвід у CRM-системах.

Учился в 1 заведении

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Комп'ютерні науки

Харків, 2023

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Свій розділ

Шукаю роботу лише у форматі чат-підтримки.
Для оперативного зв'язку щодо роботи рекомендую писати у Telegram, майже ніколи не відповідаю на дзвінки з невідомих номерів.
Надаю перевагу роботі з клієнтами в чаті, оскільки відчуваю дискомфорт при телефонних розмовах. Формат письмової комунікації дозволяє мені зосередитися на деталях і надавати більш чіткі та обдумані відповіді, забезпечуючи якісне обслуговування клієнтів

Іван Сергійович

Менеджер по роботі з клієнтами

Харьков

20 000 грн.

23 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 7 часов назад