Працював в 1 компанії   3 роки 2 місяці

Фармацевтика

Оператор чату

Аптека оптових цін

Фармацевтика

3 роки 1 місяць

11.2021 - до теперішнього часу

Обов'язки:
1) Консультував клієнтів у чаті, обробляючи в середньому 50+ запитів на день із 90% позитивних відгуків від клієнтів2) Допомагав клієнтам у оформленні замовлень, забезпечуючи точність і швидкість обробки заявок.3) Вирішував проблемні питання та оперативно передавав складні запити до відповідних відділів, що сприяло підвищенню рівня задоволеності клієнтів.4) Перевіряв статуси замовлень і забезпечував клієнтів актуальною інформацією щодо доставки та наявності товарів.

Ключова інформація

Робота з клієнтами: Відмінне володіння чат-спілкуванням та вирішенням запитів клієнтів.
Управління конфліктами: Ефективно вирішую питання клієнтів, забезпечуючи високу якість обслуговування.
Організація процесів: Швидкий набір тексту (в середньому 360 символів за хвилину), дотримання термінів і відповідальність у роботі.
Технологічні навички: Знання основних офісних та онлайн-інструментів, початковий досвід у CRM-системах.

Навчався в 1 закладі

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Комп'ютерні науки

Харків, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Свій розділ

Шукаю роботу лише у форматі чат-підтримки.
Для оперативного зв'язку щодо роботи рекомендую писати у Telegram, майже ніколи не відповідаю на дзвінки з невідомих номерів.
Надаю перевагу роботі з клієнтами в чаті, оскільки відчуваю дискомфорт при телефонних розмовах. Формат письмової комунікації дозволяє мені зосередитися на деталях і надавати більш чіткі та обдумані відповіді, забезпечуючи якісне обслуговування клієнтів

Іван Сергійович

Менеджер по роботі з клієнтами

Харків

20 000 грн.

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 8 годин тому