Работал в 9 компаниях   21 год

АПК (Агропромышленный комплекс), Недвижимость и Девелопмент, Государственный сектор, Негосударственные организации / NGO, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Заступник директора-завідувач складу

ТОВ «АСКЕТ ШИППІНГ»

АПК (Агропромышленный комплекс)

8 месяцев

05.2024 - 01.2025

Кількісний состав очолюваного мною підрозділу складав 17 співробітників.
Основні обов?язки :
1. Організація та контроль роботи складу
2. Планування та оптимізація процесів прийому, зберігання, відвантаження та переміщення вантажів
3. Контроль якості вантажів (лабораторний аналіз відібраних проб) при:
* при прийомі в склад;
* зберіганні;
* переміщенні;
* відвантаженні зі складу.
4. Ведення обліку вантажу на складі
5. Підготовка звітності про роботу складу
6. Забезпечення стандартів зберігання та безпеки вантажу
7. Періодична інвентаризація з аналізом залишків

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ «ГОРБУШКА»

Недвижимость и Девелопмент

1 год 5 месяцев

12.2022 - 05.2024

Основні обов?язки на посаді:
1. Комунікація з орендарями
2. Ведення документообігу з питань оренди нерухомого майна
3. Представництво підприємства у взаємовідносинах з організаціями, підприємствами та органами місцевого самоврядування
4. Проведення переговорів з орендарями нерухомого майна
5. Контроль сплати оренди орендарями
6. Вирішення поточних питань господарської діяльності підприємства.
Основні досягнення на займаній посаді:
1. за півроку зменшив в 2 рази дебіторську заборгованість підприємства;
2. систематизував та впровадив оптимальне використання вільних площ для здачі в оренду;
3. систематизував та впровадив порядок паркування транспортних засобів на території зі своєчасною оплатою вищезазначеної послуги.

Головний інженер (Адміністрація підприємства)

Комунальне підприємство з технічної інвентаризації Бердянської міської ради

Недвижимость и Девелопмент

6 лет 6 месяцев

03.2016 - 09.2022

В підпорядкуванні перебували наступні підрозділи підприємства:
- виробничий
- юридичний
- відділ звернень замовників послуг, загальною кількістю 24 співробітника.
Основні обов?язки на займаній посаді: оформлення договорів на проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, оформлення технічної документації на об’єкти нерухомого майна, внесення даних ТІ до ЄДЕССБ. Супровід документації в сфері будівництва(e-construction). Взаємодія з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, установами та організаціями різних форм власності, фізичними та юридичними особами.
Основними досягненнями на посаді є -збільшення замовлень на підприємстві на 30%;
-поліпшення умов праіці співробітників, шляхом оновлення технічного обладнання;
- впровадження прийому замовлень on-line(віддалено);
- скорочення строків виконання замовлень від 2-х тижнів до 5 робочих днів;
- введення в експлуатацію після будівництва кисневої станції на території КП «Бердянське територіальне медичне об?єднання»;
- введення в експлуатацію після реконструкції кардіологічного та неврологічного відділень КП «Бердянське територіальне медичне об?єднання»;
- введення в експлуатацію після реконструкції та встановлення ангіографічного комплексу на базі одного з відділень КП «Бердянське територіальне медичне об?єднання»;
Нагороджений грамотою міського голови.
Також проводилась робота щодо:
• Аналізу конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи

Головний спеціаліст відділу оперативного контролю за використанням та охороною земель, дотриманням в

Державна інспекція сільського господарства України в Запорізькій області

Государственный сектор

2 года

06.2013 - 06.2015

Основні обов?язки:
- контроль за використанням та охороною земель(встановлення фактів самовільного зайняття земельних ділянок,
- контроль за користуванням земельних ділянок відповідно до цільового призначенням,
- правовий аналіз проектної(технічної) документації про відведення земельних ділянок(зміна цільового призначення, встановлення меж) щодо відповідності вимогам земельного законодавства України,
- правовий аналіз рішень органів місцевого самоврядування в сфері земельних питань щодо дотримання вимог земельног законодавства України,
- складання матеріалів про встановлення порушення та притягнення до адміністративної відповідальності в сфері земельного законодавства України.
Основним досягненнями на займаній посаді є матеріали перевірок за порушення земельного законодавства України на суму близько 5 млн. гривень, які в подальшому були скеровані до органів прокуратури для стягнення в судовому порядку.

Заступник начальника управління, начальник відділу начальник відділу дозволів на розміщення обьєктів

Виконавчий комітет Бердянської міської ради

Государственный сектор

1 год

03.2010 - 03.2011

Взаємодія з підприємцями. Оформлення дозвільної документації в сфері торгівлі та сфери послуг. Складання та виконання місцевих програм щодо підтримки підприємництва в місті. Участь у робочих комісіях та групах, створених органом місцевого самоврядування та посадовими особами. Підготовка проектів рішень міської ради та виконавчого комітету стосовно підприємницької діяльності. Розгляд скарг та звернень у сфері захисту прав споживачів. Організація ярмарок та фестивалів для розвитку підприємництва.
Нагороджений грамотою міського голови.

Начальник відділу підприємницької управління економічного розвитку

Виконавчий комітет Бердянської міської ради

Государственный сектор

5 месяцев

10.2009 - 03.2010

Взаємодія з підприємцями. Оформлення дозвільної документації в сфері торгівлі та сфери послуг. Складання та виконання місцевих програм щодо підтримки підприємництва в місті. Участь у робочих комісіях та групах, створених органом місцевого самоврядування та посадовими особами. Підготовка проектів рішень міської ради та виконавчого комітету стосовно підприємницької діяльності. Розгляд скарг та звернень у сфері захисту прав споживачів. Організація ярмарок та фестивалів для розвитку підприємництва.
Оголошено «Подяку міського голови».

Директор

Бердянський міський благодійний фонд «Новий Бердянськ»

Негосударственные организации / NGO

1 год 4 месяца

06.2008 - 10.2009

Надання допомоги малозахищенним верствам населення.

Фізична особа-підприємець

ФО-П

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

8 лет

03.2001 - 03.2009

Директор

ТОВ «Юридичне бюро «Феміда»

Недвижимость и Девелопмент

2 года 2 месяца

05.2006 - 07.2008

Ключевая информация

• Microsoft Word
• Кадри
• Робота з контентом
• MS Office
• Вміння адаптуватися до змін
• Лідерські якості

Учился в 2 заведениях

Запорізький державний університет

Юридичний. Правознавство. Кваліфікація «Юрист»

Запоріжжя, 2001

Азовський регіональний інститут управління при Запорізькому державному університеті

Юридичний. Правознавство. Кваліфікація «Бакалавр»

Бердянськ, 2000

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Навички роботи з комп‘ютером

Досвід роботи на ПК. Робота з державними реєстрами в сфері будівництва(ЄДЕССБ, e-construction, портал Дія).

Особисті навички

Посвідчення водія кат. «В» Стаж водіння автомобіля - більше 20 років. Наявність власного авто(клас «D»)

Особисті якості

Чесність.Відповідальність. Уважність. Пунктуальність. Системний підхід. Стратегічне мислення. Яскраво виражені лідерські якості. Комунікативні навички на високому рівні. Вміння працювати в режимі багатозадачеості. Здатність швидко навчатися. Ініціативність та цілеспрямованість. Стресостійкість. Здатність роботи в команді.

Дмитро

Заступник директора

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Одесса

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 5 дней назад