Работала в 5 компаниях 9 лет 5 месяцев
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Промышленность и Производство
Менеджер з адміністративної діяльності (керівник відділу якості бізнес-процесів)
Веселянський І. В., ФОП (Компанія ФОРПОСТ)
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
1 год 11 месяцев
05.2018 - 04.2020
Обов’язки: керування процесом отримання й обробки зворотного зв’язку від клієнтів, визначення індексу споживчої лояльності (NPS), розробка внутрішньої регламентуючої документації, в т.ч. по бізнес-процесам.
Досягнення: вибудувала процес отримання й обробки зворотного зв’язку від клієнтів, а також процес визначення NPS; упорядкувала й вивела на якісний рівень процес розробки та впровадження внутрішньої регламентуючої документації, в т.ч. по ряду бізнес-процесів компанії.
Менеджер з адміністративної діяльності (керівник відділу якості бізнес-процесів)
ТОВ НПК "ФОРПОСТ", Харьков
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
7 месяцев
09.2017 - 04.2018
Обов’язки та досягнення - див.останнє місце роботи (оскільки одна компанія)
Менеджер з адміністративної діяльності (помічник керівника)
Захаренко С. В, ФОП
Промышленность и Производство
1 год
02.2014 - 02.2015
Обов’язки: впорядкування структури і бізнес-процесів підприємства, підвищення керованості бізнесу.
Досягнення: розробила посадові інструкції для ключових співробітників, вибудувала основні бізнес-процеси й закріпила напрацювання у внутрішній регламентуючій документації. Сприяла освоєнню підприємством планування (в т.ч. бюджетування) як одного з інструментів керування.
Начальник юридичного відділу
Акта Плюс, ТОВ (Компанія TORPAL)
Промышленность и Производство
1 год 4 месяца
11.2011 - 03.2013
Обов’язки: керування діяльністю юридичного відділу та охороною підприємства.
Досягнення: впорядкувала й регламентувала діяльність підрозділу, підвищила якість юридичного обслуговування діяльності підприємства.
Керуюча з адмін.діяльності, керівник відділу ЗЕД і договорів, керівник юридичного відділу
Коровін О. В., ФОП (Компанія TORPAL)
Промышленность и Производство
4 года 2 месяца
09.2007 - 11.2011
Обов’язки: створення бізнес-платформи, що дозволяла Компанії вести діяльність за межами українського ринку.
Досягнення: організувала ведення ЗЕД з нуля, попередньо створивши оптимальну бізнес-платформу; впорядкувала роботу юридичного відділу в контексті ведення ЗЕД.
Ключевая информация
Великий досвід адміністративно-управлінської діяльності (біля 18 років), в тому числі в галузі розробки внутрішньої нормативної документації; побудови, удосконалення й регламентації бізнес-процесів; навички та досвід оперативного й стратегічного планування, керування персоналом підрозділу (до 10 осіб), підбору та навчання персоналу, підвищення ефективності роботи підрозділу, організаії ведення ЗЕД з нуля, забезпечення договірної роботи на підприємстві, організації діловодства (в т.ч. кадрового).
Училась в 1 заведении
Харківська державна академія міського господарства
Містобудівний факультет
Харків, 1998
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
выше среднего
Дополнительная информация
Дополнительная информация
Енергійна, відповідальна, маю високий рівень самоорганізації.
При необхідності, можливі рекомендації.
Олена
Олена
Менеджер з адміністративної діяльності
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 часов назад