Працювала в 5 компаніях 9 років 5 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Промисловість та Виробництво
Менеджер з адміністративної діяльності (керівник відділу якості бізнес-процесів)
Веселянський І. В., ФОП (Компанія ФОРПОСТ)
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 11 місяців
05.2018 - 04.2020
Обов’язки: керування процесом отримання й обробки зворотного зв’язку від клієнтів, визначення індексу споживчої лояльності (NPS), розробка внутрішньої регламентуючої документації, в т.ч. по бізнес-процесам.
Досягнення: вибудувала процес отримання й обробки зворотного зв’язку від клієнтів, а також процес визначення NPS; упорядкувала й вивела на якісний рівень процес розробки та впровадження внутрішньої регламентуючої документації, в т.ч. по ряду бізнес-процесів компанії.
Менеджер з адміністративної діяльності (керівник відділу якості бізнес-процесів)
ТОВ НПК "ФОРПОСТ", Харьков
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
7 місяців
09.2017 - 04.2018
Обов’язки та досягнення - див.останнє місце роботи (оскільки одна компанія)
Менеджер з адміністративної діяльності (помічник керівника)
Захаренко С. В, ФОП
Промисловість та Виробництво
1 рік
02.2014 - 02.2015
Обов’язки: впорядкування структури і бізнес-процесів підприємства, підвищення керованості бізнесу.
Досягнення: розробила посадові інструкції для ключових співробітників, вибудувала основні бізнес-процеси й закріпила напрацювання у внутрішній регламентуючій документації. Сприяла освоєнню підприємством планування (в т.ч. бюджетування) як одного з інструментів керування.
Начальник юридичного відділу
Акта Плюс, ТОВ (Компанія TORPAL)
Промисловість та Виробництво
1 рік 4 місяці
11.2011 - 03.2013
Обов’язки: керування діяльністю юридичного відділу та охороною підприємства.
Досягнення: впорядкувала й регламентувала діяльність підрозділу, підвищила якість юридичного обслуговування діяльності підприємства.
Керуюча з адмін.діяльності, керівник відділу ЗЕД і договорів, керівник юридичного відділу
Коровін О. В., ФОП (Компанія TORPAL)
Промисловість та Виробництво
4 роки 2 місяці
09.2007 - 11.2011
Обов’язки: створення бізнес-платформи, що дозволяла Компанії вести діяльність за межами українського ринку.
Досягнення: організувала ведення ЗЕД з нуля, попередньо створивши оптимальну бізнес-платформу; впорядкувала роботу юридичного відділу в контексті ведення ЗЕД.
Ключова інформація
Великий досвід адміністративно-управлінської діяльності (біля 18 років), в тому числі в галузі розробки внутрішньої нормативної документації; побудови, удосконалення й регламентації бізнес-процесів; навички та досвід оперативного й стратегічного планування, керування персоналом підрозділу (до 10 осіб), підбору та навчання персоналу, підвищення ефективності роботи підрозділу, організаії ведення ЗЕД з нуля, забезпечення договірної роботи на підприємстві, організації діловодства (в т.ч. кадрового).
Навчалась в 1 закладі
Харківська державна академія міського господарства
Містобудівний факультет
Харків, 1998
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вище середнього
Додаткова інформація
Дополнительная информация
Енергійна, відповідальна, маю високий рівень самоорганізації.
При необхідності, можливі рекомендації.
Олена
Олена
Менеджер з адміністративної діяльності
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому