Работала в 5 компаниях   5 лет 4 месяца

Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Недвижимость и Девелопмент

Керівник контакт центру (відділу продажів)

Стилус

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

08.2023 - по настоящее время

1. Ефективне управління командою контакт-центру, що призвело до підвищення продуктивності та досягнення ключових показників продажів.

2. Запроваджено програми підвищення кваліфікації персоналу, що покращило навички комунікації та зниження часу очікування відповідей в контакт-центрі.

3. Розроблено та впроваджено системи звітності, що дозволила отримувати чіткі та зрозумілі звіти щодо результатів роботи відділу продажу, а також визначення ключових метрик продажу, нормативи навантаження працівників.

4.Розроблено інструкції та методології для стандартизації робочих процесів у відділі продажу, що призвело до зменшення помилок та покращення продуктивності.

5. Створено чітку структуру відділу , що сприяє ефективній комунікації, здорові конкуренції та оптимальному розподілу завдань між співробітниками.

6. Розроблено бюджет відділу на рік.

7. На 15,4% підвищено конверсію за період роботи.

Обов'язки:

1. Створення нових бізнес процесів, скриптів, що покращують конверсію продажів.

2. Організація та контроль ефективності роботи 2-х віддалених контакт центрів менеджерів продажу та контакт центру сервісу.

3. Підготовка регулярної звітності щодо результатів продажів та їх аналіз для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, постановка квартальних завдань для відділу.

4. Визначення та відстеження ключових показників ефективності продажів.

5. Запуск та вдосконалення ініціатив щодо підвищення ефективності та інновацій в контакт-центрі.

6.Розробка та впровадження стратегій крос-продажів, спрямованих на збільшення середнього чека та розширення кошика покупок клієнтів.

7. Впровадження та управління сучасними технологічними рішеннями для підтримки роботи контакт-центру, участь в інтеграції CRM.

8.Створення системи заохочення для персоналу щодо активного використання можливостей крос-продажів та надання додаткових послуг клієнтам.

Керівник відділу верифікації

ТОВ «ФК Інкасо Фінанс»

Финансовые услуги

1 год 10 месяцев

12.2020 - 10.2022

-сформована команда з нуля, що включає верифікаторів, ризик менеджерів, керівника групи (<20 працівників);

-стандартизовано процес прийому, адаптації персоналу;

-розроблено та впроваджено матеріальну та нематеріальну систему мотивації персоналу;

-налагоджено процес онлайн кредитування від подачі заявки клієнтом до отримання коштів;

-впроваджено якісне консультування клієнта верифікаторами на усіх стадіях заявки (месенджери, онлайн чат на сайті, вхідні дзвінки);

-сформовано базу постійних клієнтів;

-оптимізовано якісну та швидку верицікацію клієнтів;

-стандартизовано процес видачі кредиту, що сприяє стабільному росту СR, EPC.

Обов‘язки:

- підбір та навчання персоналу на посаду верифікатора/оператора зі стягнення заборгованості з нуля;

- розробка програми навчання, тренінгів, тестових завдань, оціночних листів, скриптів з нуля;

- організація роботи верифікаторів у 2-Х офісах (м.Рівне/м.Чернігів);• розробка методології мотивації, заохочення працівників;

- ведення звітності по роботі підрозділу;

- моніторинг конкурентів;• участь в розробці скорингової системи, стоп факторів для видачі кредиту;• розробка кредитного продукту;

- співпраця із зовнішніми контрагентами (УБКІ, НБУ, платіжними системами);

- ведення комунікацій із СРА компаніями (контроль показників СR, EPC);

- проведення акцій;• аналіз ефективності «отказного» трафіку;

- постановка та контроль виконання ТЗ розробнику платформи, дизайнеру, копірайтеру;

- розробка шаблонів/графіків розсилки маркетингових смс/email;

- ведення сторінки Instagram;

- прогнозування бюджету на поточний місяць;• забезпечення трафіку на додаткові вітрині компанії.

Керівник контакт центру

КК Вердикт

Финансовые услуги

1 год 11 месяцев

01.2019 - 12.2020

-створено 2 ефективні команди операторів чисельністю <40 осіб;

-щомісячні виконання КРІ;

-стандартизовано процеси прийому та адаптації персоналу;

-розроблено багаторівневу нематеріальну мотивацію.

Обов’язки:

- постановка щоденних/щотижневих/місячних планів для керівників груп, рекрутера, тренера;

-контроль роботи тренера, рекрутера, керівників груп;?

-участь в розробці навчальних програм, тренінгів, тестових завдань відповідно до потреб КЦ;

-формування звітності щодо роботи КЦ;

-забезпечення переходу на дистанційну роботу КЦ під час карантину;-інвентаризація ОЗ.

Директор

ЦН Проспект Рівне

Недвижимость и Девелопмент

3 месяца

08.2019 - 11.2019

-сформовану команду рієлторів;

-актуалізовано інформацію про компанію в мережі Інтернет;

-розроблені посадові інструкції для рієлторів, офіс менеджера, директора ЦН;

-актуалізовано базу клієнтів та об'єктів нерухомості;

-розроблено навчальні матеріали для нового персоналу.

Обов'язки:

- проведення підбору персоналу (розміщення вакансій на сайтах, проведення співбесід, аналіз можливих кандидатів, вибір стажерів);

- розроблення системи навчання агентів з продажу нерухомості (презентаційні матеріали, розробка скрипту розмови стажера із клієнтами);

- контроль за роботою стажерів, супровід від нуля до першого продажу;

- розробка посадових інструкцій та мотиваційних систем для персоналу;

- формування щомісячного фінансового звіту за результатами роботи агенства;

- оновлення та адаптація до сучасного ринку стратегії розвитку центру нерухомості;

- введення сторінок в соціальних мережах ( Facebook, Instagram, сайт агенства);

- власні продажі об'єктів нерухомості ( закриття оренди комерційних приміщень).

Супервайзер

Вердикт, Группа компаний

Финансовые услуги

1 год 1 месяц

06.2018 - 07.2019

- сформовано молоду команду професіоналів (25 менеджерів із збору заборгованості, 2 рекрутери, 1 тренер);-

регулярне виконання поставленених KPI's показників;

- досягнення планів по набору персоналу;

- реалізація прогнозів роботи КЦ на тиждень, місяць;

- зменшення плинності кадрів з 15% до 7%;

- створено зону відпочинку в офісі для персоналу;

- виведення філії на прибуток за 5 місяців роботи на посаді.

Обов'язки:

- розроблення щотижневих графіків роботи КЦ згідно планового об'єму роботи;

- щоденний контроль за виконанням групою KPI показників (проведення F2F, SbyS зустрічей);

- розроблення систем мотивації для працівників;

- планування та розробка прогнозів діяльності КЦ на тиждень, місяць;

- контроль набору персоналу КЦ (розміщення вакансій, проведення співбесід за потреби, розроблення анкетувань для кандидатів);

- навчання працівників (розробка і проведення тренінгів, розробка тестових програм для перевірки теоретичних знань);

- щоденна, щотижнева та щомісячна підготовка звітності;

- формування статистики роботи КЦ;

- забезпечення повноцінної роботи КЦ (забезпечення працівників робочими місцями та необхідною технікою);

- впровадження організаційної та корпоративної культури (організація заходів з приводу державних свят та досягнень компанії, нагородження кращих працівників).

Училась в 2 заведениях

Національний університет водного господарства та природокористування

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Рівне, 2020

Національний університет водного господарства та природокористування

Економіка підприємства

Рівне, 2018

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Англійська для початківців

Київ, 2022

Світлана

Керівник відділу продажу

Киев

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 16 часов назад