Работала в 7 компаниях   18 лет 2 месяца

Медицина и Здравоохранение

Директор виконавчий

Медичний центр "Glam Smile Laser" ТОВ " Восторг-Вояж"

Медицина и Здравоохранение

4 месяца

01.2024 - по настоящее время

- Залучення первинних пацієнтів.
- Аналіз конкурентів.
- Робота з таргетологами, маркетолгами, смм.
- Аналіз лідів.
Аналіз конверсії роботи адміністраторів лідів в запис пацієнтів.
- Аналіз первинних пацієнтів.
- Робота з диспансерною групою.
- Отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Керуюча стоматологічної клініки

Pelts Clinic

Медицина и Здравоохранение

2 года

05.2022 - по настоящее время

- Загальне керівництво клінікою та організація продажу послуг.

- Залучення первинних пацієнтів. Робота з маркетологами, таргетологами.

- Ведення основних показників клініки, їх аналіз та своєчасна реакція у разі їх падіння.

- Аналіз фінансових показників (% постійних витрат, % змінних витрат, P&L, ДДС);

- Розробка схеми оплати праці відповідно до ключових показників ефективності кожного співробітника.

- Нарахування та видача заробітньої плати.

- Подання інтересів клініки у взаєминах з підприємствами, організаціями.

- Укладання господарських та інших угод, договорів тощо.

- Контроль якості роботи персоналу відповідно до індивідуальних ключових показників ефективності та прописаних регламентів та стандартів.

- Пошук та найм необхідного персоналу (складання профілю посади, розміщення вакансії, проведення співбесід).

- Контроль, навчання та адаптація персоналу клініки.

- Забезпечення безперебійної роботи клініки.

- Контроль витратного матеріалу.

- Контроль якості медичних послуг.

- Контроль ведення документації для забезпечення юридичної безпеки клініки: пожежна безпека, СЕС, Держлік нагляд, кадри, охорона праці, куточок споживача.

- Прийом співробітників із інстанцій, що перевіряють.

- Розробка документації між клінікою та пацієнтом (договір тощо).

- Планування та управління бюджетом клініки. Розподіл грошових потоків.

- Взаємодія з бухгалтером клініки для контролю фінансових операцій та своєчасної подання звітності.

- Контроль за дотриманням касової дисципліни.

- Розширення ліцензії на медичну практику, актуалізація інформації.

- Підготовка документів та отримання санітарного паспорта на рентген-кабінет.

Проектна робота

Стоматологічна мережа клінік "Німецька стоматологія"

Медицина и Здравоохранение

5 месяцев

06.2021 - 11.2021

Проект виконано

Розширення ліцензії на медичну практику, актуалізація інформації.

Підготовка документів та отримання санітарного паспорта на рентген-кабінет (ортопантомограф, прицільний рентген апарат).Взаємодія з органами контролю.

Керуюча косметологічної клініки

Косметологія

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

11.2020 - 06.2021

У спектр моїх обов'язків входило:

- Підготовка документів до відкриття клініки.

- Подання інтересів клініки у взаєминах з підприємствами, організаціями.

- Укладання господарських та інших угод, договорів тощо.

- Здійснення керівництва потоковою діяльністю клініки.

- Контроль за виконанням планів з прибутку, зростання кількості клієнтів та якості їх обслуговування.

- Аналіз фінансових показників (% постійних витрат, % змінних витрат, P&L, ДДС);- Оптимізація витратної частини клініки.

- Складання плану щодо збільшення валового доходу.

- Управління маркетинговою та рекламною діяльністю.

- Ведення фінансової звітності та аналітики діяльності підприємства.

- Робота з кадрами (підбір, прийом на роботу, контроль роботи, розробка та ведення мотивації співробітників, сприяння у професійному та особистісному розвитку співробітників).

- Розробка та затвердження з власником планів, інструкцій, правил, стандартів, протоколів процедур та інших актів внутрішнього регулювання діяльності клініки.

- Затвердження організаційної структури та штатного розкладу клініки, визначення посадових окладів тарифних ставок, форми та системи оплати працівників та інших осіб, які залучаються до роботи на підприємстві.

- Видача заробітної плати співробітникам, складання відомостей.

- Контроль над оснащенням клініки необхідним обладнанням, його обслуговуванням, ремонтом та забезпеченням.

- Закупівля за потребою нового медичного обладнання.

Помічник керівника

ТОВ " Австралійський ортодонтичний центр"

Медицина и Здравоохранение

2 года 8 месяцев

03.2018 - 11.2020

До спектру моїх обов'язків входило:

- Організація робочого процесу клініки.

- Укладання договорів.

- Підготовка документів для отримання та розширення ліцензії на медичну практику.

- Актуалізація документів (заповнення відомостей МТБ) для подання до Міністерства охорони здоров'я.

- Підготовка необхідного пакета документів для отримання санітарного паспорта на рентген, прицільний рентген та ортопантомограф.

- Розробка посадових інструкцій, інструкцій клініки, Положень тапротоколів.

- Розробка та ведення документації з пожежної безпеки та охорони праці.

- Розробка документації щодо норм списання лікарських препаратів та виробів мед.призначення.

- Контроль документів про утворення медичного персоналу на відповідність кваліфікаційним вимогам.

- Організація роботи та документації з лікарськими засобами.

- Вибір медичного обладнання необхідного для роботи.

- Підбір персоналу.

- Організація пошиття корпоративної форми для медичного персоналу.

- Організація проведення медичних оглядів персоналу.

- Інженерне забезпечення клініки та усунення несправностей стоматологічного обладнання (початковий рівень).

- Участь у перевірках контролюючих органів.

- Взаємодія з перевіряючими органами та підготовка необхідноїдокументації.

- Взаємодія з керівниками торгуючих фірм, СЕС, інженерами,системними адміністраторами, пожежниками.

Головна медична сестра

ТОВ " Австралійський ортодонтичний центр"

Медицина и Здравоохранение

4 года 9 месяцев

06.2013 - 03.2018

До спектру моїх обов'язків входило:

- Організація санітарно-епідеміологічного режиму в клініці.

- Підбір персоналу.

- Організація проходження курсів спеціалізації та підвищення кваліфікації медичних сестер із стоматології.

- Планування та організація роботи асистентів.

- Проведення вступних, первинних, повторних інструктажів.

- Навчання асистентів.

- Забезпечення медичного центру витратними матеріалами та виробами медичного призначення (терапія, ортопедія, ортодонтія, хірургія, дитяча стоматологія, імплантологія).

- Заповнення медичної документації.

- Облік та контроль витратних матеріалів.

- Контроль та дотримання правил санітарно-епідеміологічного режиму.

- Контроль за дотриманням трудової дисципліни.

- Організація обігу та зберігання лікарських засобів у медичному закладі.

- Контроль терміну придатності та амплітуди лікарських препаратів, а також виробів мед. призначення.

- Організація та контроль утилізації клінічних відходів, люмінісцентних ламп та лікарських препаратів.

- Участь у лікуванні пацієнтів за принципом "робота в чотири руки" (терапія, ортопедія, ортодонтія, дитяча стоматологія, хірургія, імплантація).

- Рентгенологічне обстеження пацієнтів (прицільний рентген, ортопантомографія, телерентгенографія).

Асистент - стоматолога, адміністратор

ТОВ "Санті" стоматологія

Медицина и Здравоохранение

9 лет 4 месяца

11.2005 - 03.2015

До спектру моїх обов'язків входило:

- Участь у лікуванні пацієнтів за принципом "робота в чотири руки" (терапія, ортопедія, ортодонтія, дитяча стоматологія, хірургія, імплантація).

- Дезінфекція, передстерилізаційне очищення, стерилізація інструментів.

- Рентгенологічне обстеження пацієнтів (прицільний рентген).

- Запис пацієнтів та консультування з послуг.

- Фінансовий розрахунок пацієнтів.- Робота зі страховими компаніями.

Ключевая информация

Знання пакета програм Microsoft Office (Word, Excel); Mozilla, Chrome, Opera, Gooogle Диск, DBSWN, Beuty Pro, Cliniccards, Програмний PPО (ПРРО) Cheсkbox, впевнена робота в Інтернеті, електронна пошта.

Училась в 2 заведениях

НТУУ «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського»

Приладобудівний факультет, кваліфікація: Спеціаліст, спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка, проф. кваліфікація: Інженер з розробки, налаштування та випробувань

Київ, 2017

Краснолиманске медичне училище

Присвоєно кваліфікацію: "Медичної сестри"

Лиман, 1999

Владеет языками

Русский

продвинутый

Украинский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "Ефективний керівник"

Київ, 2021

Сертифікат 04-02/21К про проходження курсу "Ефективний керівник", 09-12.02.2021 DUSO consulting спікер Ольга Хайновська (2021 рік, тривалість - 4 дні)

Дополнительная информация

Дополнительная информация

Додаткова освіта

- Вебінар "Професійне управління клінікою" січень 2022 р, речник Світлана Коткова.

- Вебінар "Система звітності та контролю в роботі Адміністратора", квітень 2021 р., спікер Лариса Берднікова.

- Майстер-клас: "Як завантажити клініку та лікарів з мінімальними вкладеннями. Система управлінського маркетингу", травень 2021 р, спікер Лариса Берднікова.

- Вебінар "Внутрішній маркетинг", квітень 2021 року, спікер Лариса Берднікова.

- Вебінар "КPI, мотивація співробітників", березень 2021 р., спікер Лариса Берднікова.

- Вебінар "Система оплати праці адміністратора стоматології", червень 2021 року, dentalcors.

- Вебінар Олександра Гришакова "Як доктору підвищувати кваліфікацію", 2020 р. "Dental Expert".

- Вебінар Олександра Колупаєва "Анафілактичний шок", 2020 р. "Dental Expert".

- Вебінар Івана Журавльова "Невідкладна допомога при анафілактичному шоку у пацієнта на лікарському прийомі", 2020 р. "Dental Expert".

- Серія вебінарів "COVID - 19: складові інфекційного контролю у стоматологічній практиці"Association" Service of the Organization of infection control", 2020 р "INSPE".

- Вебінар Олександра Гришакова "Як стоматологам та іншим лікарям працювати в умовах карантину", 2020 р. "Dental Expert".

- Вебінар Сергія Антонова "Стоматологічна діяльність під час пандемії COVID-19: "Юридичні організаційні аспекти", 2020 р Міжнародна Академія «Амеліт».

- Вебінар Олександра Гришакова "Касові апарати, електронні лікарняні, перевірки", 2020 р. "Dental Expert".

- Вебінар Олександра Гришакова "Необхідна документація в медичних установах", 2020 р. "Dental Expert".

- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікареві пройти атестацію (підвищення кваліфікації в сучасних умовах", 2019 р. "Dental Expert".

- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікарю зареєструвати ФОПу та отримати ліцензію на медичну практику", 2019 р. "Dental Expert".

- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікареві захистити себе від юридичних та фінансових проблем з пацієнтами та держорганами", 2019 р. "Dental Expert".

- Вебінар Олександра Гришакова "Перевірки медичних закладів", 2019 р. "Dental Expert".

- вебінар Сергія Антонова «Правові аспекти в стоматології», 2019 р. Міжнародна Академія «Амеліт».

- Семінар «Здійснення медичної практики: нове у законодавстві, документація, перевірки» 2018 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».

- Семінар «Невідкладна допомога у станах загрози життю в стоматологічній клініці» 2017 р., Київ « Центр спеціальної підготовки».

- Семінар «Приватний стоматологічний заклад: правові питання» 2016 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».

- Семінар «Перевірки у роботі головної медичної сестри» 2016 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».

- Семінар «Невідкладні стани в стоматології» 2016 р., Київ « Study Club».

- Семінар «Організація обігу та зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров'я» 2015 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».

- Семінар «Організація обігу та зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров'я відповідно до вимог нормативних документів», 2014 р. Київ «Цифрове видавництво MCFR».

Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, відкрита, комунікабельна. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Працюю на результат.

Оксана Олександрівна

Директор стоматологічного центру, Керуюча

Киев

45 000 грн.

43 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад