Працювала в 7 компаніях 19 років 1 місяць
Медицина та Охорона здоров'я
Директор виконавчий
Стоматологічний центр " Glam Smile Laser " ТОВ " Восторг- Вояж"
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 3 місяці
01.2024 - до теперішнього часу
- Відкриття структурного підрозділу.
- Підбір персоналу ( лікарі, адміністратори, асистенти).
- Навчання персоналу.
- Керівництво та координація всіх аспектів роботи організації
- Розвиток та управління бізнес-процесами організації
- Планування та організація маркетингових та рекламних заходів
- Контроль за фінансово-господарською діяльністю компанії
Керуюча стоматологічної клініки
Pelts Clinic
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 8 місяців
05.2022 - 01.2024
- Загальне керівництво клінікою та організація продажу послуг.
- Залучення первинних пацієнтів. Робота з маркетологами, таргетологами.
- Ведення основних показників клініки, їх аналіз та своєчасна реакція у разі їх падіння.
- Аналіз фінансових показників (% постійних витрат, % змінних витрат, P&L, ДДС);
- Розробка схеми оплати праці відповідно до ключових показників ефективності кожного співробітника.
- Нарахування та видача заробітньої плати.
- Подання інтересів клініки у взаєминах з підприємствами, організаціями.
- Укладання господарських та інших угод, договорів тощо.
- Контроль якості роботи персоналу відповідно до індивідуальних ключових показників ефективності та прописаних регламентів та стандартів.
- Пошук та найм необхідного персоналу (складання профілю посади, розміщення вакансії, проведення співбесід).
- Контроль, навчання та адаптація персоналу клініки.
- Забезпечення безперебійної роботи клініки.
- Контроль витратного матеріалу.
- Контроль якості медичних послуг.
- Контроль ведення документації для забезпечення юридичної безпеки клініки: пожежна безпека, СЕС, Держлік нагляд, кадри, охорона праці, куточок споживача.
- Прийом співробітників із інстанцій, що перевіряють.
- Розробка документації між клінікою та пацієнтом (договір тощо).
- Планування та управління бюджетом клініки. Розподіл грошових потоків.
- Взаємодія з бухгалтером клініки для контролю фінансових операцій та своєчасної подання звітності.
- Контроль за дотриманням касової дисципліни.
- Розширення ліцензії на медичну практику, актуалізація інформації.
- Підготовка документів та отримання санітарного паспорта на рентген-кабінет.
Проектна робота
Стоматологічна мережа клінік "Німецька стоматологія"
Медицина та Охорона здоров'я
5 місяців
06.2021 - 11.2021
Проект виконано
Розширення ліцензії на медичну практику, актуалізація інформації.
Підготовка документів та отримання санітарного паспорта на рентген-кабінет (ортопантомограф, прицільний рентген апарат).Взаємодія з органами контролю.
Керуюча косметологічної клініки
Косметологія
Медицина та Охорона здоров'я
7 місяців
11.2020 - 06.2021
У спектр моїх обов'язків входило:
- Підготовка документів до відкриття клініки.
- Подання інтересів клініки у взаєминах з підприємствами, організаціями.
- Укладання господарських та інших угод, договорів тощо.
- Здійснення керівництва потоковою діяльністю клініки.
- Контроль за виконанням планів з прибутку, зростання кількості клієнтів та якості їх обслуговування.
- Аналіз фінансових показників (% постійних витрат, % змінних витрат, P&L, ДДС);- Оптимізація витратної частини клініки.
- Складання плану щодо збільшення валового доходу.
- Управління маркетинговою та рекламною діяльністю.
- Ведення фінансової звітності та аналітики діяльності підприємства.
- Робота з кадрами (підбір, прийом на роботу, контроль роботи, розробка та ведення мотивації співробітників, сприяння у професійному та особистісному розвитку співробітників).
- Розробка та затвердження з власником планів, інструкцій, правил, стандартів, протоколів процедур та інших актів внутрішнього регулювання діяльності клініки.
- Затвердження організаційної структури та штатного розкладу клініки, визначення посадових окладів тарифних ставок, форми та системи оплати працівників та інших осіб, які залучаються до роботи на підприємстві.
- Видача заробітної плати співробітникам, складання відомостей.
- Контроль над оснащенням клініки необхідним обладнанням, його обслуговуванням, ремонтом та забезпеченням.
- Закупівля за потребою нового медичного обладнання.
Помічник керівника
ТОВ " Австралійський ортодонтичний центр"
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 8 місяців
03.2018 - 11.2020
До спектру моїх обов'язків входило:
- Організація робочого процесу клініки.
- Укладання договорів.
- Підготовка документів для отримання та розширення ліцензії на медичну практику.
- Актуалізація документів (заповнення відомостей МТБ) для подання до Міністерства охорони здоров'я.
- Підготовка необхідного пакета документів для отримання санітарного паспорта на рентген, прицільний рентген та ортопантомограф.
- Розробка посадових інструкцій, інструкцій клініки, Положень тапротоколів.
- Розробка та ведення документації з пожежної безпеки та охорони праці.
- Розробка документації щодо норм списання лікарських препаратів та виробів мед.призначення.
- Контроль документів про утворення медичного персоналу на відповідність кваліфікаційним вимогам.
- Організація роботи та документації з лікарськими засобами.
- Вибір медичного обладнання необхідного для роботи.
- Підбір персоналу.
- Організація пошиття корпоративної форми для медичного персоналу.
- Організація проведення медичних оглядів персоналу.
- Інженерне забезпечення клініки та усунення несправностей стоматологічного обладнання (початковий рівень).
- Участь у перевірках контролюючих органів.
- Взаємодія з перевіряючими органами та підготовка необхідноїдокументації.
- Взаємодія з керівниками торгуючих фірм, СЕС, інженерами,системними адміністраторами, пожежниками.
Головна медична сестра
ТОВ " Австралійський ортодонтичний центр"
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 9 місяців
06.2013 - 03.2018
До спектру моїх обов'язків входило:
- Організація санітарно-епідеміологічного режиму в клініці.
- Підбір персоналу.
- Організація проходження курсів спеціалізації та підвищення кваліфікації медичних сестер із стоматології.
- Планування та організація роботи асистентів.
- Проведення вступних, первинних, повторних інструктажів.
- Навчання асистентів.
- Забезпечення медичного центру витратними матеріалами та виробами медичного призначення (терапія, ортопедія, ортодонтія, хірургія, дитяча стоматологія, імплантологія).
- Заповнення медичної документації.
- Облік та контроль витратних матеріалів.
- Контроль та дотримання правил санітарно-епідеміологічного режиму.
- Контроль за дотриманням трудової дисципліни.
- Організація обігу та зберігання лікарських засобів у медичному закладі.
- Контроль терміну придатності та амплітуди лікарських препаратів, а також виробів мед. призначення.
- Організація та контроль утилізації клінічних відходів, люмінісцентних ламп та лікарських препаратів.
- Участь у лікуванні пацієнтів за принципом "робота в чотири руки" (терапія, ортопедія, ортодонтія, дитяча стоматологія, хірургія, імплантація).
- Рентгенологічне обстеження пацієнтів (прицільний рентген, ортопантомографія, телерентгенографія).
Асистент - стоматолога, адміністратор
ТОВ "Санті" стоматологія
Медицина та Охорона здоров'я
9 років 4 місяці
11.2005 - 03.2015
До спектру моїх обов'язків входило:
- Участь у лікуванні пацієнтів за принципом "робота в чотири руки" (терапія, ортопедія, ортодонтія, дитяча стоматологія, хірургія, імплантація).
- Дезінфекція, передстерилізаційне очищення, стерилізація інструментів.
- Рентгенологічне обстеження пацієнтів (прицільний рентген).
- Запис пацієнтів та консультування з послуг.
- Фінансовий розрахунок пацієнтів.- Робота зі страховими компаніями.
Ключова інформація
Знання пакета програм Microsoft Office (Word, Excel); Mozilla, Chrome, Opera, Gooogle Диск, DBSWN, Beuty Pro, Cliniccards, Програмний PPО (ПРРО) Cheсkbox, впевнена робота в Інтернеті, електронна пошта.
Навчалась в 2 закладах
НТУУ «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського»
Приладобудівний факультет, кваліфікація: Спеціаліст, спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка, проф. кваліфікація: Інженер з розробки, налаштування та випробувань
Київ, 2017
Краснолиманске медичне училище
Присвоєно кваліфікацію: "Медичної сестри"
Лиман, 1999
Володіє мовами
Російська
поглиблений
Українська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Курс "Ефективний керівник"
Сертифікат 04-02/21К про проходження курсу "Ефективний керівник", 09-12.02.2021 DUSO consulting спікер Ольга Хайновська (2021 рік, тривалість - 4 дні)
Додаткова інформація
Дополнительная информация
Додаткова освіта
- Вебінар "Професійне управління клінікою" січень 2022 р, речник Світлана Коткова.
- Вебінар "Система звітності та контролю в роботі Адміністратора", квітень 2021 р., спікер Лариса Берднікова.
- Майстер-клас: "Як завантажити клініку та лікарів з мінімальними вкладеннями. Система управлінського маркетингу", травень 2021 р, спікер Лариса Берднікова.
- Вебінар "Внутрішній маркетинг", квітень 2021 року, спікер Лариса Берднікова.
- Вебінар "КPI, мотивація співробітників", березень 2021 р., спікер Лариса Берднікова.
- Вебінар "Система оплати праці адміністратора стоматології", червень 2021 року, dentalcors.
- Вебінар Олександра Гришакова "Як доктору підвищувати кваліфікацію", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Колупаєва "Анафілактичний шок", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Івана Журавльова "Невідкладна допомога при анафілактичному шоку у пацієнта на лікарському прийомі", 2020 р. "Dental Expert".
- Серія вебінарів "COVID - 19: складові інфекційного контролю у стоматологічній практиці"Association" Service of the Organization of infection control", 2020 р "INSPE".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як стоматологам та іншим лікарям працювати в умовах карантину", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Сергія Антонова "Стоматологічна діяльність під час пандемії COVID-19: "Юридичні організаційні аспекти", 2020 р Міжнародна Академія «Амеліт».
- Вебінар Олександра Гришакова "Касові апарати, електронні лікарняні, перевірки", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Необхідна документація в медичних установах", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікареві пройти атестацію (підвищення кваліфікації в сучасних умовах", 2019 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікарю зареєструвати ФОПу та отримати ліцензію на медичну практику", 2019 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікареві захистити себе від юридичних та фінансових проблем з пацієнтами та держорганами", 2019 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Перевірки медичних закладів", 2019 р. "Dental Expert".
- вебінар Сергія Антонова «Правові аспекти в стоматології», 2019 р. Міжнародна Академія «Амеліт».
- Семінар «Здійснення медичної практики: нове у законодавстві, документація, перевірки» 2018 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Невідкладна допомога у станах загрози життю в стоматологічній клініці» 2017 р., Київ « Центр спеціальної підготовки».
- Семінар «Приватний стоматологічний заклад: правові питання» 2016 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Перевірки у роботі головної медичної сестри» 2016 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Невідкладні стани в стоматології» 2016 р., Київ « Study Club».
- Семінар «Організація обігу та зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров'я» 2015 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Організація обігу та зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров'я відповідно до вимог нормативних документів», 2014 р. Київ «Цифрове видавництво MCFR».
Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, відкрита, комунікабельна. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Працюю на результат.
Оксана Олександрівна
Оксана Олександрівна
Директор стоматологічного центру, Керуюча

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 15 годин тому