Работала в 7 компаниях   26 лет 7 месяцев

Услуги для населения - другое, Энергетика и Энергоносители, Промышленность и Производство, Строительство, Издательства и Полиграфия, Торговля розничная / Retail

Провідний спеціалист з договірної роботи

КП АТП

Услуги для населения - другое

1 год 1 месяц

07.2023 - 08.2024

Супроводження повного циклу договірного процесу підприємства, — розроблення проєктів договорів (закупівлі, надання послуг), правовий аналіз договорів, внесення змін (правок) до договорів, узгодження їх із контрагентами та інш.

Знання та розуміння застосування положень Закону України «Про публічні закупівлі»;

Знання та практичні навички у сфері договірного права (написання договорів);

Вміння користуватися веб-порталом держзакупівель, тендерними порталами великих компаній, аналітичними порталами;

Практичні навички ведення договорів та спілкування з постачальниками/підрядникам/замовниками.

Юрисконсульт

Постачальник електричної енергії

Энергетика и Энергоносители

7 месяцев

11.2022 - 06.2023

Скоуп задач:

- Проведення попереднього комплаєнсу замовника публічних закупівель;

- Аналіз кваліфікаційних вимог та проектів договорів до обраних закупівель;

- Підготовка повного пакету документів для тендерних пропозицій;

- Укладання договорів по результатам закупівель;Укладання додаткових угод за різних підстав внесення змін до договорів;Контроль за поверненям примірників договорів, ДУ, первинних бух. документів;

- Участь у підготовці скарг до АМКУ;

- Ведення претензійно-позовної роботи щодо неналежного виконання договорів про постачання електричної енергії (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань);

- Робота зі стягнення дебіторської заборгованості; взаємодія зі споживачами ( листування по e-mail, пересилання документів - укрпочта та нова почта), вирішення спірних питань;

- Взаємодія з ОСР в частині неухильного дотримання умов укладених договорів, моніторинг періоду дії договорів та вчасна пролонгація таких договорів.

- Постійний моніторинг змін законодавства у сфері публічних закупівель, нормативно – правових актів НКРЕКП, висновків моніторингу АМКУ.

Досягнення:

Розроблено типовий договір про постачання ел.ен. споживачу та проекти додаткових угод щодо внесення змін до істотних умов договору, що мінімізувало визнання іх недійсними/нікчемними в подальшій роботі.

Провідний юрисконсульт

ДП "Регіональні електричні мережі"- учасник ринку електроенергії

Энергетика и Энергоносители

6 лет 5 месяцев

03.2016 - 08.2022

  • - скоуп завдань
  • - ведення документообігу юридичного управління;
  • - юридичний супровід підприємства; - учасника ринку електроенергії;
  • - правова експертиза, роз'яснення умов та юридичних наслідків, укладання та супроводження договорів/угод, додаткових договорів/угод до них;
  • - аналіз/розроблення документів правового характеру підприємства (в тому числі: Статут підприємства, Положення про філіії підприємства, положення про наглядову раду, положення про принципи формування наглядової ради, посадові інструкції, протоколи, рішення, заяви тощо);
  • - підготовка відповідей на запити контролюючих органів, правоохоронних органів, адвокатські запити тощо;
  • - підготовка довіреностей, супроводження посвідчення нотаріальних довіреностей;
  • - розробка разом з іншими підрозділами наказів, підготовка пропозицій про зміну чинних або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані на підприємстві;
  • - ведення претензійно-позовної роботи (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань, апеляційних і касаційних скарг тощо);
  • - здійснення моніторингу чинного законодавства України, підбір судової практики з визначених питань;
  • - вирішення інших питань, що виникають в процессі діяльності підприємства.

офис-менеджер

Дочернее предприятие БТ

Промышленность и Производство

7 лет 5 месяцев

06.2007 - 11.2014

Обеспечение жизнедеятельности офиса: Организация хозяйственного, технического и сервисного обслуживания (опыт решения хозяйственных и эксплуатационных вопросов, опыт управления персоналом кладовщиков, уборщиц, ремонтников, управление бюджетом хоз. отдела). Взаимодействие с арендодателями, коммунальными и коммуникационными службами, контроль документооборота. • Прием и распределение телефонных звонков. • Организация приема посетителей • Регистрация и отправка корреспонденции всех отделов компании. • Организация деловых поездок руководителей и сотрудников компании (заказ виз, билетов, бронирование гостиниц, контроль документооборота) • Поиск и аналитическая обработка информации по заданию руководителя • Составление претензий, писем, внутренних инструкций и приказов. • Сбор и обработка документов автопарка компании.

Менеджер

ООО "Формикс"

Строительство

1 год 1 месяц

04.2006 - 05.2007

координация внутренней деятельности отдела снабжения и менеджеров по строительству, контроль бюджета строительных смет, прием и обработка авансовых отчетов отдела снабжения, анализ рынка строительных материалов и услуг, поиск необходимых материалов, сбор/анализ оперативной информации по запросу руководителя, прием, распределение и фильтрация входящей информации, взаимодействие с учреждениями и организациями с целью решения оперативных вопросов производственной деятельности компании, регистрация входящей/исходящей корреспонденции, организация работы офиса, снабжение расходными материалами, канцелярией, подготовка встреч, переговоров, выполнение поручений руководителя.

делопроизводитель отдела продаж

– Издательский Дом "Максимум"

Издательства и Полиграфия

5 лет 4 месяца

12.2000 - 04.2006

  • работа с первичными бухгалтерскими документами (взаимодействие со всеми подписными агентствами Киева и Украины), систематизация, учет и организация документооборота отдела (знание делопроизводства), составление договоров, работа с заказами на печатную продукцию издательства (работа с клиентами), работа по проведению акций для подписчиков и подписных агентств, организация работы офиса. Ведение склада издательства (учет, выдача, хранение продукции).

Бухгалтер

ООО «Комплексный центр ДРО Гарантия

Торговля розничная / Retail

4 года

01.1996 - 01.2000

  • прием заказов, выписка счетов, налоговых, расходных накладных, актов сверок. Секретарь отдела продаж: распределение входящих звонков по офису, делопроизводство, планирование рабочего дня руководителя, организация деловых встреч, совещаний. Секретарь-ревизор отдела контроля и ревизий: проведение переучётов в магазинах и на складах фирмы, составление договоров, работа с должниками фирмы, выполнение должностных обязанностей офис-менеджера. Фирма занимается торговлей, магазины «Фуршет»

Ключевая информация

Порядність, відповідальність, уважність к деталям, коммунікаційні навички, энергійність, иніціативність, вміння розподіляти завдання за пріоритетністю і забезпечувати іх своєчасне, якісне виконання, вміння роботи в команді.

Училась в 2 заведениях

Київський Національний Торговельно-Экономічний Університет

ІВК, правознавець

Киев, 2013

Киевский Государственный Лингвистический Университет

филолог

Київ, 2001

Курсы, тренинги, сертификаты

Робота в команді

Киев, 2000

Дополнительная информация

Цель

Пошук улюбленої роботи юрисконсультом юридичної особи.

Тетяна

Юрист

Киев

Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Подольский район, Шевченковский район

48 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 12 часов назад