Работала в 8 компаниях   27 лет 1 месяц

Строительство, Услуги для населения - другое, Энергетика и Энергоносители, Промышленность и Производство, Издательства и Полиграфия, Торговля розничная / Retail

Юрист

Будівельна

Строительство

5 месяцев

10.2024 - 03.2025

Супровід господарської діяльності підприємства, зокрема, договірна робота, претензійно-позовна, листування з замовниками, підрядниками, контролюючима органами).

Провідний спеціалист з договірної роботи

КП АТП КМДА

Услуги для населения - другое

1 год 1 месяц

07.2023 - 08.2024

Супроводження повного циклу договірного процесу підприємства, — розроблення проєктів договорів (закупівлі, надання послуг), правовий аналіз договорів, внесення змін (правок) до договорів, узгодження їх із контрагентами та інш.

Знання та розуміння застосування положень Закону України «Про публічні закупівлі»;

Знання та практичні навички у сфері договірного права (написання договорів);

Вміння користуватися веб-порталом держзакупівель, тендерними порталами великих компаній, аналітичними порталами;

Практичні навички ведення договорів та спілкування з постачальниками/підрядникам/замовниками.

Юрисконсульт

Постачальник електричної енергії

Энергетика и Энергоносители

7 месяцев

11.2022 - 06.2023

Скоуп задач:

- Проведення попереднього комплаєнсу замовника публічних закупівель;

- Аналіз кваліфікаційних вимог та проектів договорів до обраних закупівель;

- Підготовка повного пакету документів для тендерних пропозицій;

- Укладання договорів по результатам закупівель;Укладання додаткових угод за різних підстав внесення змін до договорів;Контроль за поверненям примірників договорів, ДУ, первинних бух. документів;

- Участь у підготовці скарг до АМКУ;

- Ведення претензійно-позовної роботи щодо неналежного виконання договорів про постачання електричної енергії (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань);

- Робота зі стягнення дебіторської заборгованості; взаємодія зі споживачами ( листування по e-mail, пересилання документів - укрпочта та нова почта), вирішення спірних питань;

- Взаємодія з ОСР в частині неухильного дотримання умов укладених договорів, моніторинг періоду дії договорів та вчасна пролонгація таких договорів.

- Постійний моніторинг змін законодавства у сфері публічних закупівель, нормативно – правових актів НКРЕКП, висновків моніторингу АМКУ.

Досягнення:

Розроблено типовий договір про постачання ел.ен. споживачу та проекти додаткових угод щодо внесення змін до істотних умов договору, що мінімізувало визнання іх недійсними/нікчемними в подальшій роботі.

Провідний юрисконсульт

ДП "Регіональні електричні мережі"- учасник ринку електроенергії

Энергетика и Энергоносители

6 лет 5 месяцев

03.2016 - 08.2022

  • - скоуп завдань
  • - ведення документообігу юридичного управління;
  • - юридичний супровід підприємства; - учасника ринку електроенергії;
  • - правова експертиза, роз'яснення умов та юридичних наслідків, укладання та супроводження договорів/угод, додаткових договорів/угод до них;
  • - аналіз/розроблення документів правового характеру підприємства (в тому числі: Статут підприємства, Положення про філіії підприємства, положення про наглядову раду, положення про принципи формування наглядової ради, посадові інструкції, протоколи, рішення, заяви тощо);
  • - підготовка відповідей на запити контролюючих органів, правоохоронних органів, адвокатські запити тощо;
  • - підготовка довіреностей, супроводження посвідчення нотаріальних довіреностей;
  • - розробка разом з іншими підрозділами наказів, підготовка пропозицій про зміну чинних або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані на підприємстві;
  • - ведення претензійно-позовної роботи (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань, апеляційних і касаційних скарг тощо);
  • - здійснення моніторингу чинного законодавства України, підбір судової практики з визначених питань;
  • - вирішення інших питань, що виникають в процессі діяльності підприємства.

офис-менеджер

Дочернее предприятие БТ

Промышленность и Производство

7 лет 5 месяцев

06.2007 - 11.2014

Обеспечение жизнедеятельности офиса: Организация хозяйственного, технического и сервисного обслуживания (опыт решения хозяйственных и эксплуатационных вопросов, опыт управления персоналом кладовщиков, уборщиц, ремонтников, управление бюджетом хоз. отдела). Взаимодействие с арендодателями, коммунальными и коммуникационными службами, контроль документооборота. • Прием и распределение телефонных звонков. • Организация приема посетителей • Регистрация и отправка корреспонденции всех отделов компании. • Организация деловых поездок руководителей и сотрудников компании (заказ виз, билетов, бронирование гостиниц, контроль документооборота) • Поиск и аналитическая обработка информации по заданию руководителя • Составление претензий, писем, внутренних инструкций и приказов. • Сбор и обработка документов автопарка компании.

Менеджер

ООО "Формикс"

Строительство

1 год 1 месяц

04.2006 - 05.2007

координация внутренней деятельности отдела снабжения и менеджеров по строительству, контроль бюджета строительных смет, прием и обработка авансовых отчетов отдела снабжения, анализ рынка строительных материалов и услуг, поиск необходимых материалов, сбор/анализ оперативной информации по запросу руководителя, прием, распределение и фильтрация входящей информации, взаимодействие с учреждениями и организациями с целью решения оперативных вопросов производственной деятельности компании, регистрация входящей/исходящей корреспонденции, организация работы офиса, снабжение расходными материалами, канцелярией, подготовка встреч, переговоров, выполнение поручений руководителя.

делопроизводитель отдела продаж

– Издательский Дом "Максимум"

Издательства и Полиграфия

5 лет 4 месяца

12.2000 - 04.2006

  • работа с первичными бухгалтерскими документами (взаимодействие со всеми подписными агентствами Киева и Украины), систематизация, учет и организация документооборота отдела (знание делопроизводства), составление договоров, работа с заказами на печатную продукцию издательства (работа с клиентами), работа по проведению акций для подписчиков и подписных агентств, организация работы офиса. Ведение склада издательства (учет, выдача, хранение продукции).

Бухгалтер

ООО «Комплексный центр ДРО Гарантия

Торговля розничная / Retail

4 года

01.1996 - 01.2000

  • прием заказов, выписка счетов, налоговых, расходных накладных, актов сверок. Секретарь отдела продаж: распределение входящих звонков по офису, делопроизводство, планирование рабочего дня руководителя, организация деловых встреч, совещаний. Секретарь-ревизор отдела контроля и ревизий: проведение переучётов в магазинах и на складах фирмы, составление договоров, работа с должниками фирмы, выполнение должностных обязанностей офис-менеджера. Фирма занимается торговлей, магазины «Фуршет»

Ключевая информация

Порядність, відповідальність, уважність к деталям, коммунікаційні навички, энергійність, иніціативність, вміння розподіляти завдання за пріоритетністю і забезпечувати іх своєчасне, якісне виконання, вміння роботи в команді.

Училась в 2 заведениях

Київський Національний Торговельно-Экономічний Університет

ІВК, правознавець

Киев, 2013

Киевский Государственный Лингвистический Университет

филолог

Київ, 2001

Курсы, тренинги, сертификаты

Робота в команді

Киев, 2000

Дополнительная информация

Цель

Пошук улюбленої роботи юрисконсультом юридичної особи.

Тетяна

Юрист, фахівець з договірної роботи

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Подольский район, Шевченковский район

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 день назад