Працювала в 8 компаніях 27 років 1 місяць
Будівництво, Послуги для населення - інше, Енергетика та Енергоносії, Промисловість та Виробництво, Видавництва та Поліграфія, Торгівля роздрібна / Retail
Юрист
Будівельна
Будівництво
5 місяців
10.2024 - 03.2025
Супровід господарської діяльності підприємства, зокрема, договірна робота, претензійно-позовна, листування з замовниками, підрядниками, контролюючима органами).
Провідний спеціалист з договірної роботи
КП АТП КМДА
Послуги для населення - інше
1 рік 1 місяць
07.2023 - 08.2024
Супроводження повного циклу договірного процесу підприємства, — розроблення проєктів договорів (закупівлі, надання послуг), правовий аналіз договорів, внесення змін (правок) до договорів, узгодження їх із контрагентами та інш.
Знання та розуміння застосування положень Закону України «Про публічні закупівлі»;
Знання та практичні навички у сфері договірного права (написання договорів);
Вміння користуватися веб-порталом держзакупівель, тендерними порталами великих компаній, аналітичними порталами;
Практичні навички ведення договорів та спілкування з постачальниками/підрядникам/замовниками.
Юрисконсульт
Постачальник електричної енергії
Енергетика та Енергоносії
7 місяців
11.2022 - 06.2023
Скоуп задач:
- Проведення попереднього комплаєнсу замовника публічних закупівель;
- Аналіз кваліфікаційних вимог та проектів договорів до обраних закупівель;
- Підготовка повного пакету документів для тендерних пропозицій;
- Укладання договорів по результатам закупівель;Укладання додаткових угод за різних підстав внесення змін до договорів;Контроль за поверненям примірників договорів, ДУ, первинних бух. документів;
- Участь у підготовці скарг до АМКУ;
- Ведення претензійно-позовної роботи щодо неналежного виконання договорів про постачання електричної енергії (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань);
- Робота зі стягнення дебіторської заборгованості; взаємодія зі споживачами ( листування по e-mail, пересилання документів - укрпочта та нова почта), вирішення спірних питань;
- Взаємодія з ОСР в частині неухильного дотримання умов укладених договорів, моніторинг періоду дії договорів та вчасна пролонгація таких договорів.
- Постійний моніторинг змін законодавства у сфері публічних закупівель, нормативно – правових актів НКРЕКП, висновків моніторингу АМКУ.
Досягнення:
Розроблено типовий договір про постачання ел.ен. споживачу та проекти додаткових угод щодо внесення змін до істотних умов договору, що мінімізувало визнання іх недійсними/нікчемними в подальшій роботі.
Провідний юрисконсульт
ДП "Регіональні електричні мережі"- учасник ринку електроенергії
Енергетика та Енергоносії
6 років 5 місяців
03.2016 - 08.2022
- - скоуп завдань
- - ведення документообігу юридичного управління;
- - юридичний супровід підприємства; - учасника ринку електроенергії;
- - правова експертиза, роз'яснення умов та юридичних наслідків, укладання та супроводження договорів/угод, додаткових договорів/угод до них;
- - аналіз/розроблення документів правового характеру підприємства (в тому числі: Статут підприємства, Положення про філіії підприємства, положення про наглядову раду, положення про принципи формування наглядової ради, посадові інструкції, протоколи, рішення, заяви тощо);
- - підготовка відповідей на запити контролюючих органів, правоохоронних органів, адвокатські запити тощо;
- - підготовка довіреностей, супроводження посвідчення нотаріальних довіреностей;
- - розробка разом з іншими підрозділами наказів, підготовка пропозицій про зміну чинних або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані на підприємстві;
- - ведення претензійно-позовної роботи (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань, апеляційних і касаційних скарг тощо);
- - здійснення моніторингу чинного законодавства України, підбір судової практики з визначених питань;
- - вирішення інших питань, що виникають в процессі діяльності підприємства.
офис-менеджер
Дочернее предприятие БТ
Промисловість та Виробництво
7 років 5 місяців
06.2007 - 11.2014
Обеспечение жизнедеятельности офиса: Организация хозяйственного, технического и сервисного обслуживания (опыт решения хозяйственных и эксплуатационных вопросов, опыт управления персоналом кладовщиков, уборщиц, ремонтников, управление бюджетом хоз. отдела). Взаимодействие с арендодателями, коммунальными и коммуникационными службами, контроль документооборота. • Прием и распределение телефонных звонков. • Организация приема посетителей • Регистрация и отправка корреспонденции всех отделов компании. • Организация деловых поездок руководителей и сотрудников компании (заказ виз, билетов, бронирование гостиниц, контроль документооборота) • Поиск и аналитическая обработка информации по заданию руководителя • Составление претензий, писем, внутренних инструкций и приказов. • Сбор и обработка документов автопарка компании.
Менеджер
ООО "Формикс"
Будівництво
1 рік 1 місяць
04.2006 - 05.2007
координация внутренней деятельности отдела снабжения и менеджеров по строительству, контроль бюджета строительных смет, прием и обработка авансовых отчетов отдела снабжения, анализ рынка строительных материалов и услуг, поиск необходимых материалов, сбор/анализ оперативной информации по запросу руководителя, прием, распределение и фильтрация входящей информации, взаимодействие с учреждениями и организациями с целью решения оперативных вопросов производственной деятельности компании, регистрация входящей/исходящей корреспонденции, организация работы офиса, снабжение расходными материалами, канцелярией, подготовка встреч, переговоров, выполнение поручений руководителя.
делопроизводитель отдела продаж
– Издательский Дом "Максимум"
Видавництва та Поліграфія
5 років 4 місяці
12.2000 - 04.2006
- работа с первичными бухгалтерскими документами (взаимодействие со всеми подписными агентствами Киева и Украины), систематизация, учет и организация документооборота отдела (знание делопроизводства), составление договоров, работа с заказами на печатную продукцию издательства (работа с клиентами), работа по проведению акций для подписчиков и подписных агентств, организация работы офиса. Ведение склада издательства (учет, выдача, хранение продукции).
Бухгалтер
ООО «Комплексный центр ДРО Гарантия
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки
01.1996 - 01.2000
- прием заказов, выписка счетов, налоговых, расходных накладных, актов сверок. Секретарь отдела продаж: распределение входящих звонков по офису, делопроизводство, планирование рабочего дня руководителя, организация деловых встреч, совещаний. Секретарь-ревизор отдела контроля и ревизий: проведение переучётов в магазинах и на складах фирмы, составление договоров, работа с должниками фирмы, выполнение должностных обязанностей офис-менеджера. Фирма занимается торговлей, магазины «Фуршет»
Ключова інформація
Порядність, відповідальність, уважність к деталям, коммунікаційні навички, энергійність, иніціативність, вміння розподіляти завдання за пріоритетністю і забезпечувати іх своєчасне, якісне виконання, вміння роботи в команді.
Навчалась в 2 закладах
Київський Національний Торговельно-Экономічний Університет
ІВК, правознавець
Киев, 2013
Киевский Государственный Лингвистический Университет
филолог
Київ, 2001
Курси, тренінги, сертифікати
Робота в команді
Додаткова інформація
Цель
Пошук улюбленої роботи юрисконсультом юридичної особи.
Тетяна
Тетяна
Юрист, фахівець з договірної роботи
сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Подільський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 день тому