Работал в 10 компаниях   16 лет 9 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес, Банки, Финансовые услуги, IT, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

Керівник відділу системного адміністрування

ЮНІК ТРЕЙД

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год

06.2023 - по настоящее время

  • Управління роботою відділу (6 співробітників);
  • Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі ManageEngine);
  • Підтримка та консультація користувачів;
  • Написання користувацьких інструкцій, довідників;
  • Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
  • Налаштування віддалених доступів та супровід користувачів на віддаленому підключенні;
  • Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10\11;
  • Адміністрування Office 365, Azure, AD;
  • Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
  • Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
  • Обслуговування оргтехніки;
  • Супровід структурних (регіональних) підрозділів щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, диски, флешки тощо);
  • Первинна підтримка та адміністрування 1С 8 2.1 Документообіг, 1С підприємство 8.2;
  • Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
  • Обслуговування "залізної" частини серверів (SuperMicro, HP, Dell);
  • Планування бюджету відділу;
  • Підготовка та складання ТЗ для тендерів;
  • Переговори з постачальниками комп'ютерних комплектуючих та периферії;
  • Підготовка та супровід запитів щодо придбання комп'ютерної техніки та комплектуючих;
  • Обслуговування та налаштування інтернет-шлюзів з міжмережевим екраном (Fortigate\HP Aruba);
  • Обслуговування та налаштування бездротових інтернет-шлюзів (UniFi);
  • Обслуговування та налаштування складської техніки - ТСД HoneyWell, DataLogic, UROVO, принтерів термоетикеток Zebra, HoneyWell, чекових принтерів Sewoo, XP, TSP;
  • Планування, обслуговування та налаштування СКС та СКД компанії;
  • Планування, налаштування та супровід відеоспостереження в офісах компанії;

Керівник відділу інтеграції та впровадження програмних систем

АТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ"

Банки

3 месяца

04.2023 - 07.2023

  • Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі Mantis);
  • Технічна підтримка та консультація користувачів;
  • Технічна підтримка та адміністрування електронного документообігу (система BPMN Megapolis);
  • Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
  • Технічна підтримка та адміністрування моніторингу ІТ-сервісів (Zabix);
  • Технічна підтримка та адміністрування програм бух.обліку (MeDoc, Вчасно);
  • Первинна технічна підтримка та адміністрування АБС Б2;

Керівник відділу технічної підтримки користувачів

Forward Bank

Банки

5 лет 4 месяца

11.2017 - 03.2023

  • Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі Mantis та RedMine);
  • Підтримка та консультація користувачів;
  • Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
  • Налаштування віддалених доступів та супровід користувачів на віддаленому підключенні;
  • Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10;
  • Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
  • Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
  • обслуговування оргтехніки;
  • Супровід Регіональних Дирекцій щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, дискети, диски, флешки тощо);
  • Первинна підтримка та адміністрування АБС Б2;
  • Адміністрування системи NBUReporting;
  • Підтримка та адміністрування електронного документообігу (система FossDocMail);
  • Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
  • Обслуговування "залізної" частини серверів (SuperMicro, HP, Fujitsu);
  • Підготовка та складання ТЗ для тендерів;
  • Переговори з постачальниками комп'ютерних комплектуючих та периферії;
  • Підготовка та супровід запитів щодо придбання комп'ютерної техніки та комплектуючих;

Керівник систем інформаційної безпеки

ТОВ "ФК "Філігран""

Финансовые услуги

11 месяцев

08.2016 - 07.2017

  • Підтримка та консультація користувачів;
  • Адміністрування бази доступів програмних комплексів компанії;
  • Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
  • Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10;
  • Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
  • Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
  • Обслуговування оргтехніки;
  • Обслуговування та налаштування СКС компанії;
  • Налаштування та супровід відеоспостереження в офісах компанії;
  • Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки - облік, видача, повернення, закупівля, сервісний супровід за гарантією у партнерів-постачальників;
  • Закупівля комп'ютерної техніки та комплектуючих.

Керівник ІТ-відділу

SkyWell

IT

8 месяцев

08.2015 - 04.2016

  • Розгортання структури SD із «0»;
  • Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі RedMine);
  • Підтримка та консультація користувачів;
  • Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом;
  • Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10;
  • Оперативна діагностика комп'ютерної техніки;
  • Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки - облік, видача, повернення;
  • Обслуговування "залізної" частини серверів (HP);
  • Адміністрування MS Windows Server 2008-2012 R2\AD\GPO\Exchange Server 2013\Hyper-V;
  • Обслуговування та налаштування інтернет-шлюзів з міжмережевим екраном (Fortigate).

Начальник відділу підтримки користувачів та матеріально-технічного забезпечення

Банк Михайлівський

Банки

1 год 7 месяцев

10.2013 - 05.2015

  • Розгортання структури SD із «0»;
  • Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі Mantis та RedMine);
  • Підтримка та консультація користувачів;
  • Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
  • Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8;
  • Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
  • Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
  • Обслуговування оргтехніки;
  • Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки (понад 10 тис. од.) - облік, видача, повернення, закупівля, сервісний супровід за гарантією у партнерів-постачальників;
  • Супровід Регіональних Дирекцій щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, дискети, диски, флешки тощо);
  • Первинна підтримка та адміністрування АБС Б2;
  • Документообіг відділу (супровід рахунків, складання актів приймання-передачі техніки, інструкцій для користувачів ПК, службових записок тощо);
  • Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
  • Обслуговування "залізної" частини серверів (SuperMicro, HP, Fujitsu);
  • Підготовка та проведення тендерів;
  • Переговори з постачальниками комп'ютерних комплектуючих та периферії;
  • Укладання договорів із партнерами по лінії ІТ;
  • Закупівля комп'ютерної техніки та комплектуючих.

Головний спеціаліст (зам.нач.відділу) відділу супроводу робочих станцій

Надра Банк

Банки

3 года 5 месяцев

05.2010 - 10.2013

  • Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі SBM Maximo);
  • Підтримка та консультація користувачів;
  • Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
  • Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки (понад 5 тис од.) - облік, видача, повернення, закупівля, сервісний супровід за гарантією у партнерів-постачальників;
  • Супровід Регіональних Управлінь щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, дискети, диски, флешки тощо);
  • Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом;
  • Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows XP 7;
  • Документообіг відділу (супровід рахунків, складання актів приймання-передачі техніки, інструкцій для користувачів ПК, службових записок тощо);
  • Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ)
  • Обслуговування "залізної" частини серверів (DELL);
  • Первинна підтримка АБС "Барс" та ПЗ - Retail Union, RC_Front, Loans, Ірбіс;
  • Підготовка та проведення тендерів;
  • Укладання договорів із партнерами по лінії ІТ-комплектуючих.

Продавець-консультант

Brain Computers

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

3 месяца

11.2009 - 02.2010

Сервіс-інженер

1-Инком

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

5 месяцев

02.2009 - 07.2009

Прийом-видача товару по сервісу, ремонт ПК, адміністрування складу

Сервіс-нженер – складальник\тестувальник (майстер відділу складання та сервісу) комп'ютерних систем

Компасс-Трейд

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

2 года 4 месяца

08.2006 - 12.2008

  • Складання та подальше тестування готового ПК;
  • Виявлення та виправлення несправностей, контроль якості;
  • Апаратне та програмне конфігурування ПК.

Ключевая информация

  • Організація безперебійної роботи підрозділів в.т.ч у критичних ситуаціях (в т.ч. в умовах карантину та військового стану);
  • Робота з 1С (адміністрування прав користувача);
  • Робота на складі та ведення обліку парку техніки (понад 10000 од.);
  • Успішні переговори з постачальниками та проведення тендерів;
  • Супровід техніки з гарантійного та післягарантійного обслуговування;
  • Робота в Service Desk на всіх лініях (в т.ч. розгортання структури SD з "0");
  • Підтримка користувачів на віддаленому підключенні;
  • Написання SQL запитів;
  • Складання ПК, тех. підтримка ПК та ПЗ, усунення системних та апаратних помилок, модернізація техніки;
  • Знання стандартів ITIL;
  • Відмінні знання MS Windows 98\XP\7\8\10\Server 2003-2019 \AD\GPO\Exchange Server 2007-2013\Hyper-V\VMWare;
  • Відмінне знання комп'ютерної, оргтехніки, мережевого обладнання;
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Безпрецедентна стресостійкість;

Учился в 1 заведении

Національний Аграрний Університет (НУБіП)

Екологія та біотехнології

Украина, Киев, 2004

Владеет языками

Английский

средний

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Microsoft Partner training PPE Bootcamp Microsoft Operations Management Suite

Київ, 2015

  • Огляд рішеннь Microsoft Operations Management Suite
  • Управління гібридними хмарами, автоматизація операційних завдань та аналіз журналів систем
  • Введення в сервіс Azure Site Recovery (ASR)
  • Знайомство з сервісом резервного копіювання Azure Backup

Технічний семінар Windows 10 Tech Series

Київ, 2015

  • Переваги Win 10 для корпоративної інфраструктури
  • Сценарії оновлення та розгортання Win10
  • Управління Win10 за допомогою SCCM
  • Win10 та MDM
  • Internet Explorer 11 та Microsoft Edge
  • Microsoft Passport та Windows Hello
  • Захист корпоративних даних та пристроїв

Курс Microsoft Windows Vista від SoftLine

Киев, Украина, 2008

  • Installing, maintaining, configuring Windows Vista

Дополнительная информация

Особисті якості

  • Вміння розташовувати людей до себе;
  • Нестандартний підхід до вирішення поставлених завдань;
  • Цілеспрямованість;
  • Відповідальність;
  • Стресостійкість;
  • Оптимізм;
  • Готовність до відряджень;
  • При необхідності навчуся роботі з будь-яким ПЗ;
  • Місце проживання - м. Київ, Дарницький р-н;
  • Київська прописка

Олексій Олегович

Керівник відділу\управління ІТ

Киев

40 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 2 часа назад