Работала в 3 компаниях 6 лет
Телекоммуникации / Связь, IT
Керівник відділу контролю якості
Вечір Телеком
Телекоммуникации / Связь
2 года 11 месяцев
09.2019 - 08.2022
організація контролю якості обслуговування абонентів;
виявлення невідповідностей в бізнес-процесах з обслуговування;
комунікація з керівниками відділень задля покращення клієнтського досвіду;
проведення навчання співробітників контакт-центру та центрів обслуговування абонентів;
створення й впровадження мотиваційної системи та системи KPI;
робота з командою (підбір персоналу, адаптація, навчання та розвиток, утримання).
Team lead технічної підтримки абонентів
ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ
Телекоммуникации / Связь
2 года 5 месяцев
03.2017 - 08.2019
вирішення конфліктних ситуацій з абонентами;
консультації в телефонному режимі з налаштування мережевого обладнання;
виявлення ускладнень на мережі та інформування про них;
контроль роботи операторів (ведення БД, прослуховування дзвінків, перевірка чатів)
організація безперебійної роботи контакт-центру (створення графіку, навчання та адаптація нових операторів, підтримання здорової робочої атмосфери).
Менеджер з підтримки продажів
Terrasoft
IT
6 месяцев
09.2016 - 03.2017
Перший контакт з потенційними клієнтами
Виявлення потреб потенційних клієнтів, надання інформації про компанію та лінійку продуктів
Формування інтересу клієнтів до купівлі продуктів компанії під час регулярної взаємодії з ними
Призначення перших зустрічей для менеджерів з розвитку бізнесу.
Училась в 1 заведении
Національний авіаційний університет
Комп’ютеризовані системи управління та автоматика
Киев, 2016
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Анна
Анна
Керівник колл центру
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 часов назад