Работала в 3 компаниях   6 лет

Телекоммуникации / Связь, IT

Керівник відділу контролю якості

Вечір Телеком

Телекоммуникации / Связь

2 года 11 месяцев

09.2019 - 08.2022

  • організація контролю якості обслуговування абонентів;

  • виявлення невідповідностей в бізнес-процесах з обслуговування;

  • комунікація з керівниками відділень задля покращення клієнтського досвіду;

  • проведення навчання співробітників контакт-центру та центрів обслуговування абонентів;

  • створення й впровадження мотиваційної системи та системи KPI;

  • робота з командою (підбір персоналу, адаптація, навчання та розвиток, утримання).

Team lead технічної підтримки абонентів

ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ

Телекоммуникации / Связь

2 года 5 месяцев

03.2017 - 08.2019

  • вирішення конфліктних ситуацій з абонентами;

  • консультації в телефонному режимі з налаштування мережевого обладнання;

  • виявлення ускладнень на мережі та інформування про них;

  • контроль роботи операторів (ведення БД, прослуховування дзвінків, перевірка чатів)

  • організація безперебійної роботи контакт-центру (створення графіку, навчання та адаптація нових операторів, підтримання здорової робочої атмосфери).

Менеджер з підтримки продажів

Terrasoft

IT

6 месяцев

09.2016 - 03.2017

  • Перший контакт з потенційними клієнтами

  • Виявлення потреб потенційних клієнтів, надання інформації про компанію та лінійку продуктів

  • Формування інтересу клієнтів до купівлі продуктів компанії під час регулярної взаємодії з ними

  • Призначення перших зустрічей для менеджерів з розвитку бізнесу.

Училась в 1 заведении

Національний авіаційний університет

Комп’ютеризовані системи управління та автоматика

Киев, 2016

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Анна

Керівник колл центру

Киев

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 5 часов назад