Працювала в 3 компаніях 6 років
Телекомунікації / Зв'язок, IT
Керівник відділу контролю якості
Вечір Телеком
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 11 місяців
09.2019 - 08.2022
організація контролю якості обслуговування абонентів;
виявлення невідповідностей в бізнес-процесах з обслуговування;
комунікація з керівниками відділень задля покращення клієнтського досвіду;
проведення навчання співробітників контакт-центру та центрів обслуговування абонентів;
створення й впровадження мотиваційної системи та системи KPI;
робота з командою (підбір персоналу, адаптація, навчання та розвиток, утримання).
Team lead технічної підтримки абонентів
ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 5 місяців
03.2017 - 08.2019
вирішення конфліктних ситуацій з абонентами;
консультації в телефонному режимі з налаштування мережевого обладнання;
виявлення ускладнень на мережі та інформування про них;
контроль роботи операторів (ведення БД, прослуховування дзвінків, перевірка чатів)
організація безперебійної роботи контакт-центру (створення графіку, навчання та адаптація нових операторів, підтримання здорової робочої атмосфери).
Менеджер з підтримки продажів
Terrasoft
IT
6 місяців
09.2016 - 03.2017
Перший контакт з потенційними клієнтами
Виявлення потреб потенційних клієнтів, надання інформації про компанію та лінійку продуктів
Формування інтересу клієнтів до купівлі продуктів компанії під час регулярної взаємодії з ними
Призначення перших зустрічей для менеджерів з розвитку бізнесу.
Навчалась в 1 закладі
Національний авіаційний університет
Комп’ютеризовані системи управління та автоматика
Киев, 2016
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Анна
Анна
Керівник колл центру
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому