Работал в 6 компаниях   18 лет 8 месяцев

Промышленность и Производство, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, FMCG

Комерційний директор з продажу по Україні

ITEX (www.itex.ua)

Промышленность и Производство

1 год

11.2023 - по настоящее время

ITEX (www.itex.ua)- велика виробнича компанія- харчова пластикова упаковка, лідер сегменту, компанія належить до великого холдингу. B2B продажі через дистрибюторів які спеціалізуються на сигменті HoReCa, національні мережі супермаркетів, виробничі компанії, тощо.

Посада- Комерційний директор з продажу по Україні Організація роботи торгівельного відділу- 7 регіональних менеджерів.

Керівництво роботою філіалів

Аналіз та контроль маржинальності.

Робота з великими чеками.

Мотивація та розвиток команди.

Аналіз показників торгового відділу.

Складання та розподіл планів і задач та їх контроль.

Управління процесами

Укладення та підтримання відносин з ключовими замовниками та постачальниками

Досягнення:

Створення та впровадження політик та процесів для забезпечення роботи компанії.

Оптимізація процесу логістики за рахунок формування нових маршрутів та встановлення лімітів.

Оптимізація часу для комунікації між відділами виробництво-торгівельний відділ, шляхом створення додаткових джерел комунікації та аналітичних даних.

Виконання річних планових показників відділу продажів +50% у грошах до минулого року за перше півріччя 2024 на 96%!!! За рахунок підключення нових валових клієнтів.Завдяки збільшенню продажів та рентабельності вдалося збільшити зарплатний фонд менеджерам та рядовим співробітникам офісу.

Відстеження та вплив на маржинальність за асортиментом у кожного клієнта в компанії.

Збільшення асортименту у чинних клієнтів шляхом розміщення пріоритетів за позиціями (валові позиції, новинки, неліквіди)

Формування асортименту виготовлення нових форм та нових позицій. Введення нових метрик, щодо роботи з простроченою дебіторською заборгованістю, що дозволило знизити її відсоток.

Щомісячне формування індивідуальних цілей кожному менеджеру з точками зростання та контроль їх виконання.

Аналітика та актуалізація робочих та потенційних баз клієнтів

Розподіл клієнтів по регіонах та закріплення за відповідним менеджером.

Підбір та введення нових регіональних менеджерів.

Розробка нової системи мотивації.

Постановка цілей та відстеження показників та метрик, які раніше не оброблялися.

Створення робочої та довірливої атмосфери в колективі.

Рекомендації- Кріштопов Борис Валентинович- власник компанії

Пошук роботи виключно з метою релокації з Одеси до Києва з сімейних обставин.Надам рекомендації з останього та інших місць роботи.

Директор з продажу по Україні в м.Київ.

Status Case (www.statuscase.ua)

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

1 год 5 месяцев

05.2022 - 10.2023

«Status Case» (www.statuscase.ua)- українська компанія, виробник свого Програмного Забезпечення, а також засобів захисту для смартфонів, планшетів (чохли та поліуретанова захисна плівка) м.Київ B2C, B2B продажі через національні мережі стільникового звязку, розрібні магазини звязку, тощо.

Посада-директор з продажу по Україні в м.Київ.B2B та B2C продажі, телефонні продажі та польові продажі+ e-commerce.

Продаж власного ПЗ, обладнання (плотера), чохлів для гаджетів, поліуретанової та гідрогелієвої захисної плівки, а також аксесуарів для гаджетів.

Побудова стратегії розвитку відділу продажівАналіз та оцінка ефективності роботи відділу

Аналіз ключових показників, пошук відхилень у роботі відділу

Внесення пропозицій та прийняття рішень для оптимізації роботи відділу продажу.

Управління командою менеджерів із продажу, маркетологом.

Формування здорового клімату в команді та підвищення ефективності.

Визначення потреби у навчанні менеджерів.

Проведення коучингів своїй команді та навчальних тренінгів з продуктів для співробітників клієнтів компанії.

Складання скриптів продажу.

Відрядження до регіонів. Самостійне та спільне з менеджерами підключення клієнтів.

Досягнення:

За перший квартал (січень-лютий-березень 2023 р.) збільшено валовий оборот компанії більш ніж на 500 000 грн.

За перше півріччя 2023 у порівнянні з тими ж періодами 2022 та 2021 роками-приріст у грошах склав 45%

За перше півріччя середній показник виконання плану продажів становив 98,9%, за 8 місяців 101%.

Брав участь у зміні структури торгівельного відділу з однорівневого до дворівневого, що дало приріст по клієнтській базі, валовому обороту та прибутку.

Розмежував зони відповідальності менеджерів.

Польовий супровід.

Впровадив нові маршрути, закріплення нових територій.

Особисто напрацьовував холодних клієнтів у тривалих відрядженнях західною Україною для нового маршруту, який передав новому менеджеру.

Запропонував та впровадив посаду офіс менеджера (операціоніста)

Регулярно, особисто проводив навчання по роботі з продуктами компанії для персоналу партнерів.

Розробка та впровадження мотиваційних програм для партнерів.

Особисто розширював географію присутності бренду у дев'яти областях України.

У червні 2023 року - рекордний продаж, за весь час роботи компанії (8 років), по одному з ключових напрямків.

Рекомендації- Кітайчик Дмитро Юрійович-співвласник, Стебунов Максим Сергійович- співвласник.

Директор, співзасновник

ТОВ Мироні

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 2 месяца

12.2017 - 02.2022

Компанія дистриб'ютор продуктів харчування ТОВ Мироні B2B Посада: Директор, співзасновник

Обов'язки та досягнення:

-Побудова ефективної організаційної структури.

-Управління фінансами компанії. Фінансовий контроль. Виконання бізнес плану та фінансового плану.

-Управління процесами компанії

-Укладення та підтримання відносин з ключовими замовниками та постачальниками

- Побудова стратегії розвитку підприємства з ноля.

- Операційна діяльність підприємства.

- Організація роботи складу, логістики.

-Налагодження процесу логістики своїм вантажним та орендним транспортом.

- Формування пакету брендів компанії. Організація закупівель.

- Побудова системи продажу з ноля (продукція сегмента середній плюс, преміум)

- Формування, мотивація та розвиток команди. Підбір, адаптація та навчання персоналу 12 ТП та 2 СВ.

- Розробка та впровадження комплексу заходів спрямованих на підвищення ефективності роботи підприємства.

- Контроль та аналіз конкурентного середовища.

- Напрацювання та утримання клієнтської бази, забезпечення виконання планових показників та темпів зростання.

- Використання системи мотивації співробітників KPI.

- Розширення портфеля валовими брендами.

- Планомірне покриття території.

Директор мережі магазинів

ФОП Ліщенко

Торговля розничная / Retail

2 года 1 месяц

11.2015 - 12.2017

Мережа магазинів побутової хімії "Пузирек"

Посада: Директор мережі магазинів, співзасновник

Обов'язки та досягнення:

- Відкриття з ноля, та виведення у прибутковість п'яти спеціалізованих роздрібних магазинів Houshold

- Пошук локацій, договірна компанія, ремонт приміщень, встановлення реклами та обладнання.

- Підбір, навчання та мотивація команди.

- Створення та впровадження для команди продавців скриптів продажів.

- Впровадження системи знижок для постійних покупців

- Планування, проведення та контроль за проведенням маркетингових акцій.

- Впровадження системи мотивації співробітників KPI.

- Участь у переговорному процесі з постачальниками продукції.

- Розширення асортименту продукції до 3000 товарних позицій.

- Проходження планових перевірок контролюючими органами.

Дивізійний менеджер (Одеса, Миколаїв, Херсон, Крим, Кіровоград, Запоріжжя)

Антекс Запад, OOO

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 8 месяцев

03.2013 - 11.2015

Обов'язки та досягнення:

- Відкриття та виведення у прибутковість трьох спеціалізованих роздрібних магазинів

- Пошук та підключення нових дистриб'юторів, переговорний процес, підписання договорів.

- Підбір, навчання та мотивація ексклюзивних торгових агентів.

- Контроль роботи команди ЕТА. Створив успішну команду з ЕТА 5 чол. (Підбір, адаптація, навчання, мотивація).

- Спільні відвідини з ТА. Коучінг. Прямі продажі.

- Впровадження системи мотивації співробітників KPI

- Планування, проведення та контроль за проведенням маркетингових акцій.

- Участь у переговорному процесі із ключовими клієнтами регіону

- Контроль представленості ТМ в р.т.т., storesheck

- Аналіз продажів по SKU

- Забезпечення виконання планів з первинних та вторинних продажів.

- Аналіз ринку збуту

- Спільно з дистриб'ютором визначення стратегії виконання плану продажу та збільшення частки полиці

- Аналіз активностей конкурентів та розробка локальних промо

- Управління бюджетом регіону

- Маркетингова звірка з дистриб'юторами

Регіональний менеджер (Миколаїв, Херсон, Запоріжжя)

ТОВ Україна-Рибсервіс

FMCG

7 лет

02.2006 - 02.2013

«Україна-Рибсервіс»Компанія виробник-снекова група «ТМ Берінг»

Регіональний менеджер (Миколаїв, Херсон, Запоріжжя)

Обов'язки та досягнення:

- Координація та контроль роботи команди територіальних менеджерів. Коучінг. Прямі продажі.

- Пошук та підключення нових дистриб'юторів, проведення переговорів, підписання договорів.

- Аналіз діяльності конкурентів (цінова політика, нові види продукції, обсяги реалізації, рекламна підтримка).

- Періодичне проведення аудиту діяльності дистриб'юторів за такими параметрами: виконання плану продажу, виконання умов товарного кредиту, розміри дебіторської заборгованості дистриб'ютора, динаміка розвитку бази даних клієнтів, ефективність використання рекламного та торговельного обладнання компанії, умови зберігання продукції, ступінь участі дистриб'ютора в акціях з просування торгових марок компанії.

- Аналіз та подання керівництву компанії результатів діяльності.

- Систематичні планові відвідування закріпленої території, стор-чеки торгових точок у регіоні, з якими працюють дистриб'ютори, оцінка торгових точок, потенційно цікавих для продажу продукції.

- Постановка планів для ТМ та дистриб'юторів за термінами входу, покриття таких торгових точок.

- Координація пошуку та залучення нових клієнтів (ключових, мережевих).

- Проведення регулярних офіційних зустрічей для підбиття підсумків роботи та постановки завдань на наступний період.

Ключевая информация

  • Успешный опыт холодных и теплых продаж с 2002 года. Обширные связи в бизнес среде региона.
  • Работа с национальными и локальными сетями.
  • Огромный практический опыт в продажах и организации бизнеса.
  • Организация и проведение тренингов, семинаров, обучение персонала.
  • Разработка и внедрение системы КРI в работу.
  • Опыт управления, подбора, увольнения, мотивации персонала, постановки задач и контроля результатов.
  • Опыт работы в области продаж B2B, B2C
  • Переговоры по системе WIN-WIN.
  • Опыт ведения успешных переговоров и презентации, подписания договоров.
  • Организация различной промоактивности, расчет и планирование, бюджетирование.

Учился в 3 заведениях

Международный Университет Бизнеса и Права

менеджмент организаций

Херсон, 2004

Училище Культуры

Организатор культурно-общественной деятельности

Херсон, 2002

Лицей Журналистики Бизнеса и права

Херсон, 1999

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Побудова системного та прибуткового відділу продажів- 4 дні

Київ, 2023

тренер Иван Фролков

Техники переговоров Win Win

Київ, 2019

Техники переговоров Win Win

Дополнительная информация

Про себе

- Успішний досвід холодних та теплих В2В та В2С продажів з 2002 року.

- Міцні зв'язки у бізнес середовищі.

- Робота з національними та локальними мережами.

- Величезний досвід у створенні операційної діяльності підприємства.

- Величезний практичний досвід у продажах та організації бізнес-процесів.

- Організація та проведення тренінгів, семінарів, навчання персоналу.

- Розробка та впровадження системи КРІ в роботу.

- Досвід управління, підбору, звільнення, мотивації персоналу, постановки завдань та контролю результатів.

- Досвід роботи з продажу B2B, B2C, E-commerse.

- Переговори по системі WIN-WIN.

- Досвід ведення успішних перемовин та презентації, підписання договорів.

- Організація різної промоактивності, розрахунок та планування, бюджетування

Посвідчення водія категорії В. Особистий автомобіль.

Націлений на результат! Чесний, порядний. Системний.Грунтовний не метушливий. Приймаю виважені рішення.Гнучкий, толерантний.Отримую задоволення від кінцевого результату.Створюю в колективі здоровий та робочий клімат навколо себе.Не боюся помилятися і визнаю якщо не правий.Не боюся питати поради.Можу бути впертим та наполегливим.Уважний до деталей.Вмію делегувати, а так само робити все самостійно.Емоційно стабільний.Високий рівень емоційного інтелекту.Шкідливих звичок не маю.

ХОББі:Кульова стрільба, бокс, тренажерний зал, полювання.Участь в інтелектуальній грі "Мозголомка", команда входить до трійки лідерів!Копчення, сиров'ялення м'ясних виробів

Професійні навички

Системність, організованість, комунікабельність, проактивність, вміння знайти підхід до команди, лідерські якості, вміння вести переговори, мотивація персоналу, В2В та В2C продажі, побудова команди\ відділів з 0, Microsoft teams, Power BI, 1С, Proof Hub

Антон Олегович

Директор

Киев

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 17 часов назад