Работала в 5 компаниях 4 года
Образование, Интернет, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Другое
Вендор менеджер (Менеджер по роботі з авторами)
Дипсервис
Образование
9 месяцев
02.2024 - 11.2024
В цю компанію також взяли без досвіду роботи за цим напрямком. Завдяки чудовим менеджерам, які там працювали та надійному керівнику відділу продажів навчання пройшло чудово.
Обов'язки на данному місці роботи:
1. Шукати нових авторів, кваліфікувати та додавати до бази, а також знаходити з кожним спільну мову для плідної подальшої співпраці .
2. Проводити інтерв'ю з кандидатами, які зареєструвалися в систему для перевірки їх адекватності, досвіду та навичок.
3. Допомагати новим авторам адаптуватися в системі, щоб вони почали оцінювати замовлення.
4. Оцінювати замовлення з авторами в тг / вайбер окрім оцінки в СРМ, також оцінювали з авторами.
5. Підбирали під кожне замовлення індивідуально авторів, щоб і ціна була адекватна і якісно написано.
6. Утримання авторів у актуальному вигляді.
7. Вирішувати конфліктні ситуації між клієнтами та авторами.
8. Навчати нових менеджерів основам роботи, допомагати в адаптації.
Також вирішувати конфліктні питання, шукати заміни авторів при необхідності.
?
Обов'язки на данному місці роботи:
1. Шукати нових авторів, кваліфікувати та додавати до бази, а також знаходити з кожним спільну мову для плідної подальшої співпраці .
2. Проводити інтерв'ю з кандидатами, які зареєструвалися в систему для перевірки їх адекватності, досвіду та навичок.
3. Допомагати новим авторам адаптуватися в системі, щоб вони почали оцінювати замовлення.
4. Оцінювати замовлення з авторами в тг / вайбер окрім оцінки в СРМ, також оцінювали з авторами.
5. Підбирали під кожне замовлення індивідуально авторів, щоб і ціна була адекватна і якісно написано.
6. Утримання авторів у актуальному вигляді.
7. Вирішувати конфліктні ситуації між клієнтами та авторами.
8. Навчати нових менеджерів основам роботи, допомагати в адаптації.
Також вирішувати конфліктні питання, шукати заміни авторів при необхідності.
?
Менеджер по качеству обслуживания клиентов
Интернет магазин
Интернет
1 год 1 месяц
01.2023 - 02.2024
На цій посаді мала досить короткий спектр завдань.
В мої обов'язки входило:
* Продзвонити клієнтів по базі (клієнти які нещодавно купували у нас техніку або користувалися сервісом з ремонту).
Продзвон йде з метою - поставити кілька питань, щоб розуміти які у нас сильні та слабкі сторони очима наших клієнтів ??
А також з метою запропонувати залишити відгук у нас на Хотлайн ??
Загалом за обов'язками це все.
Щоденні та щомісячні звіти.
В мої обов'язки входило:
* Продзвонити клієнтів по базі (клієнти які нещодавно купували у нас техніку або користувалися сервісом з ремонту).
Продзвон йде з метою - поставити кілька питань, щоб розуміти які у нас сильні та слабкі сторони очима наших клієнтів ??
А також з метою запропонувати залишити відгук у нас на Хотлайн ??
Загалом за обов'язками це все.
Щоденні та щомісячні звіти.
Customer support
Education Marine
Образование
2 месяца
08.2022 - 10.2022
У Education Marine я працювала менеджером у відділі турботи.
В компанію мене взяли без досвіду роботи в цій сфері.
Перш ніж почати працювати у нас було тижневе стажування, де керівник давав нам матеріал для вивчення (оскільки курси для моряків - вивчали ази тематики, посади та типи судів і т.і.).
До обов'язків входило:
- Внесення покупок із сайту в CRM Bitrix24;
- Первинний контакт із клієнтами, які зробили замовлення на сайті ( чи уточнення розібралися з сайтом, як завантажити курс тощо, так само обумовлювали дату наступного контакту – для отримання відгуку за курсом);
- вторинний контакт – отримання відгуків за курсом, спроби допродажу;
- консультація клієнтів щодо купівлі курсів, підбір за посадою та специфікою суден на яких працює;
- Комунікація з клієнтами для надання інформації, що цікавить.
В компанію мене взяли без досвіду роботи в цій сфері.
Перш ніж почати працювати у нас було тижневе стажування, де керівник давав нам матеріал для вивчення (оскільки курси для моряків - вивчали ази тематики, посади та типи судів і т.і.).
До обов'язків входило:
- Внесення покупок із сайту в CRM Bitrix24;
- Первинний контакт із клієнтами, які зробили замовлення на сайті ( чи уточнення розібралися з сайтом, як завантажити курс тощо, так само обумовлювали дату наступного контакту – для отримання відгуку за курсом);
- вторинний контакт – отримання відгуків за курсом, спроби допродажу;
- консультація клієнтів щодо купівлі курсів, підбір за посадою та специфікою суден на яких працює;
- Комунікація з клієнтами для надання інформації, що цікавить.
Менеджер по персоналу
Black Sea Hotel Group
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
9 месяцев
07.2021 - 04.2022
Я працювала менеджером з персоналу у Black Sea Hotel Group. Я здійснювала пошуки за такими вакансіями як:
* Офіціант (як з досвідом, так і без досвіду на шведську лінію)
* Кухарі (Універсали, гарячого та холодного цеху)
* Кондитери
* Адміністратори СПіР
* Охоронці
* Різноробочі
* Інженери з експлуатації
* HRm
* Баріста, бармени;
* Покоївки
* Прибиральниці
* Оператори пральних машин (працівники у пральню)
Коли в компанію шукали ТОПів, то я могла лише розпочати бесіду, далі Директор з персоналу спілкувалася.
Щодо основних обов'язків:
• Робота з базами на work.ua, rabota.ua, (так само facebook, telegram, viber);
• Підбір персоналу відповідно до вимог компанії;
• Ведення звітності;
• Продзвон шукачів та запрошення на співбесіду;
• Проведення бесіди з претендентом;
Також дрібні роботи за типом:
• Ролики та презентації з навчання персоналу (не лише я цим займалася);
• Ролик-презентація фірми, щоб претендент попередньо був ознайомлений з перспективним місцем роботи.
Також організація корпоративів??
До речі, на цю посаду мене взяли без досвіду роботи, можна навіть сказати гучну фразу – «Повірили у мене»O?
Ця компанія дала мені добрий досвід, і я рада була працювати в такому теплому колективі??
Сподіваюся надалі мені вдасться знайти роботу не гірше у цьому планіO?
* Офіціант (як з досвідом, так і без досвіду на шведську лінію)
* Кухарі (Універсали, гарячого та холодного цеху)
* Кондитери
* Адміністратори СПіР
* Охоронці
* Різноробочі
* Інженери з експлуатації
* HRm
* Баріста, бармени;
* Покоївки
* Прибиральниці
* Оператори пральних машин (працівники у пральню)
Коли в компанію шукали ТОПів, то я могла лише розпочати бесіду, далі Директор з персоналу спілкувалася.
Щодо основних обов'язків:
• Робота з базами на work.ua, rabota.ua, (так само facebook, telegram, viber);
• Підбір персоналу відповідно до вимог компанії;
• Ведення звітності;
• Продзвон шукачів та запрошення на співбесіду;
• Проведення бесіди з претендентом;
Також дрібні роботи за типом:
• Ролики та презентації з навчання персоналу (не лише я цим займалася);
• Ролик-презентація фірми, щоб претендент попередньо був ознайомлений з перспективним місцем роботи.
Також організація корпоративів??
До речі, на цю посаду мене взяли без досвіду роботи, можна навіть сказати гучну фразу – «Повірили у мене»O?
Ця компанія дала мені добрий досвід, і я рада була працювати в такому теплому колективі??
Сподіваюся надалі мені вдасться знайти роботу не гірше у цьому планіO?
Research Manager
Rezolution Agency
Другое
9 месяцев
06.2020 - 03.2021
Я працювала менеджером з пошуку інформації на компанії та їхніх працівників. Завдання полягало в тому, що ми мали певні вимоги. Ось наприклад наш замовник хотів, щоб ми знайшли йому в базах даних (Zoominfo наприклад) компанії, які мають дочірні підприємства в конкретних країнах. Формула така: Шукаємо компанію, в якій головний офіс в USA та дочірні підприємства в Латинській Америці, Європі та Азії. Далі у тих компаніях ми шукали людей певних посад, як-от Country manager, General Manager, CEO, CFO, Managing director.
Працювали у таких базах даних на компанії:
- Officialboard
- Zoominfo
- Craft.co
- Apollo.io
* Відкривали потрібних співробітників на Linkedin
-* Контактну інформацію відкривали за допомогою: RocketReach/Lusha та на базі Zoominfo є контактна інформація.
Працювали у таких базах даних на компанії:
- Officialboard
- Zoominfo
- Craft.co
- Apollo.io
* Відкривали потрібних співробітників на Linkedin
-* Контактну інформацію відкривали за допомогою: RocketReach/Lusha та на базі Zoominfo є контактна інформація.
Ключевая информация
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Досить розвинена емпатія, що допомагає більше розуміти людей;
- Комунікабельність;
- Швидка адаптація;
- Робота у команді;
Училась в 1 заведении
Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова
Социология
Одеса, 2020
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Анна
Анна
Менеджер по роботі з клієнтами
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 часа назад