Работала в 7 компаниях   14 лет

Услуги для населения - другое, Издательства и Полиграфия, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Медиа / СМИ

Менеджер по роботі з клієнтами

Vets4Pets, Companion Care Ltd, Bolton, UK

Услуги для населения - другое

11 месяцев

12.2023 - по настоящее время

  • Управління приймальним відділом, що сприяє безперебійній роботі практики
  • Керівництво командою, забезпечення ефективної та професійної роботи
  • Координування роботи персоналу, забезпечення щоденного виконання завдань
  • Забезпечення координації та спілкування між пацієнтами, лікарями та іншим медичним персоналом
  • Демонстрація та просування стандартів, яких очікує практика, та створення гарної атмосфери для роботи та надання послуг• Контроль за відвідуванням персоналу, відсутністю хвороб, щорічних відпусток та щоденним чергуванням
  • Забезпечення наявності покриття та відповідних планів на випадок усіх відпусток, у тому числі непередбачуваної відсутності• Забезпечення своєчасного навчання для всіх нових співробітників за узгодженими стандартами і постійний перегляд поточного стану навчання інших працівників
  • Проведення у співпраці з керівником практики три- та шестимісячні співбесіди з персоналом
  • Допомога та мінімізація потенційних «проблем», які можуть призвести до скарг
  • Забезпечення безперебійної роботи систем зв’язку, повне інформування лікарів і персоналу рецепції про зміни в процедурах та роботі практики
  • Замовлення канцтоварів за потреби (включаючи листівки, плакати, візитки тощо)
  • Привітання пацієнтів, ввічливе та уважне вирішення їхніх запитів. Видача попередньо підготовлених повторних рецептів та ліків, запис на прийом та запис пацієнтів в кабінети та клініки
  • Відповідь на телефонні дзвінки протягом робочого часу, ввічливе та уважне вирішення запитів та поточних проблем
  • Пропозиція та організація запису на прийом до лікарів, допомога в організації клінік для медсестер та хірургічних кабінетів
  • Ефективне використання навчання для оновлення знань і навичок
  • Взяття на себе відповідальності за власний розвиток, навчання та продуктивність, а також демонстрація навичок і діяльності іншим робітникам, які виконують подібну роботу
  • Сприяння ефективності команди шляхом рефлексії власної діяльності та діяльності команди та пропозиції щодо шляхів покращення та підвищення продуктивності команди
  • Ефективність керувати власним часом, навантаженням і ресурсамиВедення переговорів з клієнтами
  • Залучення нових клієнтів
  • Підтримка існуючих клієнтів
  • Розвиток клієнтської бази
  • Ведення комерційної документації
  • Аналіз потреб клієнтів
  • Організація зустрічей
  • Звітність перед керівництвом
  • Контроль якості обслуговування

Робітник ресепшену (приймальня)

Animal Trust CIC, Bolton, UK

Услуги для населения - другое

1 год 5 месяцев

07.2022 - 12.2023

  • Зустріч та прийом клієнтів та їхніх домашніх тварин після прибуття, контроль та керування часом очікування
  • Відповідь на телефонні дзвінки (загальні запити та екстрені служби), відповідь на електронні листи та соціальні медіа запити
  • Планування зустрічей за допомогою спеціального програмного забезпечення
  • Інформування ветеринара або реанімаційного лікаря за викликом про будь-які надзвичайні ситуації, які потребують термінової уваги• Виписка рахунків за лікування та виписані ліки після кожної консультації
  • Прийом та перевірка платежів після кожної консультації
  • Контроль інвентаризації товарів для продажу практикою та поповнення їх у разі потреби
  • Зв’язок із кур’єрськими службами та лабораторіями для забезпечення своєчасної доставки та збору зразків
  • Заповнення всіх необхідних паперових форм якомога точніше та повніше
  • Консультація клієнтів щодо доступних продуктів, а також базового до- та післяопераційного догляду, якщо це необхідно
  • Виконування запитів про допомогу від ветеринарів, коли це можливо• Розглядання скарг клієнтів відповідно до процедури розгляду скарг практики та за необхідності передача їх відповідній особі
  • Слідкування за чистотою приймальні та прибирання, якщо це необхідно
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Графічний дизайнер

Європейська асоціація розвитку бізнесу

Издательства и Полиграфия

1 год 5 месяцев

09.2020 - 02.2022

  • Розробка дизайну рекламних матеріалів
  • Створення графічних елементів для веб-сайтів
  • Розробка логотипів та фірмового стилю
  • Підготовка макетів для друку
  • Виконання ілюстрацій та інфографіки
  • Робота з фотографічним матеріалом
  • Дотримання бренд-буків компанії
  • Ведення проектів від концепції до реалізації
  • Адаптація дизайнів для різних форматів
  • Моніторинг та впровадження актуальних трендів у дизайні
  • Дизайн упаковки товару
  • Графічний вміст для сторінок профілю Facebook та Instagram, веб-сайту та інших соціальних мереж
  • Створення інфографіки, обкладинок для книг та журналів• Створення графічного контенту для соціальних мереж і сайтів (шапки, смс, події, обкладинки тощо)
  • Візуальне оформлення міжнародних форумів (книги, меню, брендволи тощо)
  • Допомога в організації міжнародних бізнес-форумів: замовлення друкарських дизайнів та контроль якості та дотримання термінів виготовлення; замовлення спеціальної упаковки, стендів і дисплеїв через різні соціальні мережі та платформи; забезпечення того, щоб усі аспекти бізнес-форуму проходили вчасно та відповідали стандартам компанії та брендбукам
  • Створення презентацій (верстка тексту, графічне оформлення, підбір зображень та інфографіки тощо
  • Пошук в Інтернеті за необхідними темами• Створення листівок, флаєрів, візиток тощо
  • Розробка макетів та підготовка друкованої продукції• Фотозйомка офіційних заходів (бізнес-форуми, ділові зустрічі, міжнародні навчальні форуми тощо)
  • Ведення переговорів, робочої документації
  • Співпраця з маркетологами та графічними дизайнерами
  • Управління власним навантаженням і дедлайнами
  • Керування членами команди з різних відділів (викладачі, дизайнери, друкарі) для досягнення цілей компанії та виконання термінів

Графічний дизайнер

Рекламне агентство ColorIt

Издательства и Полиграфия

1 год 1 месяц

07.2019 - 08.2020

  • Розробка логотипів та фірмового стилю
  • Створення графічних елементів для веб-сайтів
  • Створення графічного контенту для соціальних мереж і сайтів
  • Виконання ілюстрацій та інфографіки
  • Підготовка макетів для друку
  • Дотримання бренд-буків компанії
  • Робота з фотографічним матеріалом
  • Ведення проектів від концепції до реалізації
  • Адаптація дизайнів для різних форматів
  • Моніторинг та впровадження актуальних трендів у дизайні
  • Створення інформаційних стендів для шкіл та дошкільних навчальних закладів
  • Створення макетів для друку на текстилі (футболки, кепки, світшоти тощо)
  • Графічне оформлення вітрин для магазинів, кафе та ресторанів
  • Складання меню для ресторанів та кафе
  • Створення листівок, флаєрів, візиток тощо

Старший фотограф

Princess Cruises, Carnival Corp

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

2 года

06.2017 - 06.2019

  • Фотозйомка в студійних умовах (портрети, сімейні фотосесії тощо)
  • Фотозйомка в умовах денного освітлення (прогулянки, фотосесія персонажів тощо)
  • Корекція кольору та ретуш фотографій
  • Друк та обслуговування друкарської машини
  • Спілкування з клієнтами, прийом замовлень
  • Встановлення та обслуговування професійного студійного обладнання
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Планування та організація своєї роботи

Начальник відділу дизайну та верстки

Газета «Чорноморський Вісник»

Издательства и Полиграфия

1 год 6 месяцев

11.2015 - 05.2017

Розробка стилю та дизайну видання

  • Планування та організація своєї роботи
  • Розробка стилю та дизайну видання
  • Дизайн макета сторінки друкарського видання
  • Підготовка матеріалів для оформлення (текст, фото тощо)
  • Розробка та перевірка остаточного макета видання
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Монтажер відео

Телеканал «ТІРА-ТБ»

Медиа / СМИ

5 лет 2 месяца

06.2010 - 08.2015

  • Редагування відеоматеріалів для різних медіаплатформ
  • Забезпечення логічної послідовності та естетичної цілісності відеороликів
  • Використання програм для відеомонтажу
  • Обробка звуку та візуальні ефекти
  • Робота з графікою та анімацією для відеопроектів
  • Координація з режисерами та продюсерами для досягнення бажаного результату
  • Організація архіву відеоматеріалів
  • Ведення звітності про виконану роботу
  • Дотримання термінів виконання проектів
  • Використання креативного підходу для створення унікального контенту
  • Підготовка відео та фото матеріалів
  • Корекція кольору відео
  • Монтаж відео різної спрямованості (реклама, новини, звіти тощо)
  • Створення титрів, анімації

Ключевая информация

Владение програмамми:

  • Adobe Photoshop
  • Adobe Lightroom
  • Adobe InDesign
  • Adobe Premiere Pro
  • Adobe after Effects
  • Corel Draw

Училась в 1 заведении

ИХКЭ им. Мартыновского ОНАПТ (бывш. ОГАХ)

Информационных технологий и кибербезопасности, Прикладная математика и информатика

Одесса, Украина, 2010

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Дополнительная информация

Обо мне

Навички

  • Ефективне управління часом
  • Багатозадачність
  • Здатність зберігати конфіденційність
  • Забезпечення співчутливого обслуговування клієнтів
  • Здатність добре працювати в складних ситуаціях
  • Позитивне мислення зі здатністю працювати в складних умовах
  • Можливість роботи позмінно, у вихідні та святкові дні за потреби• Ініціативність
  • Уважність до деталей
  • Впевненість, незалежність, структурованість, точність та надійність
  • Відповідальність
  • Критичне мислення
  • Адаптивність
  • Проактивна робота та швидке навчання
  • Здатність працювати без нагляду та хороші навички самомотивації
  • Здатність працювати як частина команди, бути надійним членом команди та з ентузіазмом та уважністю ставитися до деталей

  • МОВИ

Українська

Англійська (на рівні носія мови)

Російська (на рівні носія мови)

Юлия

Графический дизайнер / Менеджер по роботі з клієнтами

Одесса

Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Другие страны, Белгород-Днестровский

20 000 грн.

36 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 2 дня назад