Работал в 1 компании 1 год 6 месяцев
IT
C#/Unity програміст
ФОП
IT
1 год 5 месяцев
06.2021 - 11.2022
Розробка ігрової геймплейної бібліотеки на C#.
Портування Unity гри з Windows на Android.
Ключевая информация
Досвід з мов програмування
- Впевнено володію мовами програмування C++, C#, Java, Python, JavaScript (базові знання).
- Вмію працювати у середовищах Rider, CLion, Visual Studio, Qt Creator
- Працював з бібліотеками/фреймворками С++:
- Вмію писати скрипти для автоматизації збірки проєктів за допомогою CMake.
- Asio/Beast - створював серверно-клієнтий додаток HTTP і застосував шифрування даних за допомогою SSL сертифікату. Тому також знаю як застосувати сертифікати шифрування.
- Qt Framework - опанував UI класи, працював з коннекторами до БД (MySQL, SQLite), використовував Http модуль та шифрування, мову розмітки QML
- Працював з коннектором MySQL С/С++ при створенні особистого проекту.
- Для додатків писав тест кейси та performance analysis за допомогою Google Test та Benchmark.
- Працював з бібліотеками/фреймворками С#:
- Писав додатки на базі WinForms .NET Framework
- Підключав MSSQL Server та MySQL до додатків на WinForms
- Маю досвід з Entity Framework, Dapper
Працював з Unity
Розробив геймплейний модуль (бібліотеку) під назвою "Пошагова генерація матчу" в ігровому футбольному симуляторі, де потрібно було зробити симуляцію матчу на основі існуючих даних гравців. Гравці в свою чергу, можуть травмуватись, отримати жовту/червону картки. Даний модуль використовував JSON для поведінки матчу.
Також розроблював API сутностей на SQLite та EntityFramework для гри.
Маю досвід з порту ігор на Android/IOS.
Працювавши з Unity Editor, вмію писати кастомний інтерфейс для розробників/дизайнерів.
Працював з Unreal Engine 4/5
- Розумію архітектуру двигуна, взаємодію між С++ та Blueprints.
- Вмію створювати ігрові та editor плагіни.
- Цікавлюсь source кодом двигуна.
- Працював з Physics, Sound, UI (UMG), DataTables, DataAssets.
- Зробив тестові завдання (проєкти на github):
- Завдання №1 (CameraSwitcher), розробити перемикання між ігровим персонажем та існуючим масивом камер. При натисканні клавіші, ігрова камера повинна переключитись до нової камери.
- Завдання №2 (ResizeableMap), розробити UI карту миру яка підтримує зум та відображення позицій ігрових персонажів. При натисканні, створюється новий персонаж. При утриманні точки, можливо перемістити ігрового персонажа на нове місце на карті.
На даний момент вивчаю геймплейні модулі та структури даних.
Досвід з графіки
- Вмію працювати із інструментом Blender.
- Маю досвід у Photoshop. Також є сертифікат.
- Є базові навички в розробці шейдерів GLSL, HLSL. Цікавився створенням Compute Shaders.
Особливості
- Дуже пильно ставлюсь до роботи.
- Цікавлюсь новинами в IT індустрії та геймдеві.
- Поглибленно вивчаю нові інструментарії, технології та API і також можу запропонувати нові ідеї для проєктів.
- Вмію збирати ПК і розуміюсь в залізі.
Учился в 2 заведениях
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Комп'ютерні науки (Інформаційні технології )
Київ, 2025
Боярський фаховий коледж НУБіП України
Інформаційні технології, Комп'ютерні Науки
Боярка, 2023
Владеет языками
Английский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Cybersecurity and the Internet of Things
https://coursera.org/share/ac5327607e6886027eaf3573b5f767c2
Data Science Math Skills
https://coursera.org/share/526f0b0aa0fe313b4571bf127a2d9cb4
Linear Regression and Modeling
https://coursera.org/share/2f4fa3d44eec2912d33225ea13d5ecde
Introduction to Cybersecurity
https://www.credly.com/badges/6a488ae6-daeb-49de-a45d-bc7c3adc7861/public_url
Дополнительная информация
Прочитані книги
Ефективний і сучасний С++: 42 рекомендації щодо використання C++11 і C++14 - Скотт Мейерс.
Ілля Валерійович
Ілля Валерійович
Програміст C++ (Unreal Engine, Qt), C# (Unity), Java
Киев
Голосеевский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 7 часов назад