Работал в 2 компаниях   2 года 11 месяцев

Транспорт и Логистика, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Фахівець з підтримки клієнтів

Нова пошта

Транспорт и Логистика

1 год 8 месяцев

12.2022 - 08.2024

Бариста

Кофейня

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

11.2021 - 12.2022

Ключевая информация


1. Комунікативні навички: вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, слухати їхні потреби та надавати чіткі й зрозумілі відповіді.
2. Робота з клієнтами: досвід у підтримці клієнтів, вміння вирішувати проблеми та конфліктні ситуації.
3. Вміння працювати в команді: співпраця з колегами для досягнення спільних цілей.
4. Знання продуктів та послуг: розуміння того, що пропонує компанія, щоб надавати якісну консультацію.
5. Технічні навички: вміння користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням, базовий рівень роботи з комп'ютером. crm
6. Стресостійкість: здатність зберігати спокій та ефективність в умовах великого навантаження.
7. Організованість та увага до деталей: вміння чітко і правильно виконувати завдання, обробляти запити клієнтів без

Учился в 1 заведении

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

маркетинг

Полтава, 2025

Владеет языками

Украинский

родной

Владислав Олегович

Розглядаю всі сфери

Полтава

25 000 грн.

21 год

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад