Работал в 2 компаниях 2 года 11 месяцев
Транспорт и Логистика, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Фахівець з підтримки клієнтів
Нова пошта
Транспорт и Логистика
1 год 8 месяцев
12.2022 - 08.2024
Бариста
Кофейня
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 1 месяц
11.2021 - 12.2022
Ключевая информация
1. Комунікативні навички: вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, слухати їхні потреби та надавати чіткі й зрозумілі відповіді.
2. Робота з клієнтами: досвід у підтримці клієнтів, вміння вирішувати проблеми та конфліктні ситуації.
3. Вміння працювати в команді: співпраця з колегами для досягнення спільних цілей.
4. Знання продуктів та послуг: розуміння того, що пропонує компанія, щоб надавати якісну консультацію.
5. Технічні навички: вміння користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням, базовий рівень роботи з комп'ютером. crm
6. Стресостійкість: здатність зберігати спокій та ефективність в умовах великого навантаження.
7. Організованість та увага до деталей: вміння чітко і правильно виконувати завдання, обробляти запити клієнтів без
Учился в 1 заведении
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
маркетинг
Полтава, 2025
Владеет языками
Украинский
родной
Владислав Олегович
Владислав Олегович
Розглядаю всі сфери
Полтава
полная занятость
Обновлено 3 недели назад