Працював в 2 компаніях   2 роки 11 місяців

Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Фахівець з підтримки клієнтів

Нова пошта

Транспорт та Логістика

1 рік 8 місяців

12.2022 - 08.2024

Бариста

Кофейня

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 1 місяць

11.2021 - 12.2022

Ключова інформація


1. Комунікативні навички: вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, слухати їхні потреби та надавати чіткі й зрозумілі відповіді.
2. Робота з клієнтами: досвід у підтримці клієнтів, вміння вирішувати проблеми та конфліктні ситуації.
3. Вміння працювати в команді: співпраця з колегами для досягнення спільних цілей.
4. Знання продуктів та послуг: розуміння того, що пропонує компанія, щоб надавати якісну консультацію.
5. Технічні навички: вміння користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням, базовий рівень роботи з комп'ютером. crm
6. Стресостійкість: здатність зберігати спокій та ефективність в умовах великого навантаження.
7. Організованість та увага до деталей: вміння чітко і правильно виконувати завдання, обробляти запити клієнтів без

Навчався в 1 закладі

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

маркетинг

Полтава, 2025

Володіє мовами

Українська

рідна

Владислав Олегович

Розглядаю всі сфери

Полтава

25 000 грн.

21 рік

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому