Працював в 2 компаніях 2 роки 11 місяців
Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Фахівець з підтримки клієнтів
Нова пошта
Транспорт та Логістика
1 рік 8 місяців
12.2022 - 08.2024
Бариста
Кофейня
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 1 місяць
11.2021 - 12.2022
Ключова інформація
1. Комунікативні навички: вміння ефективно спілкуватися з клієнтами, слухати їхні потреби та надавати чіткі й зрозумілі відповіді.
2. Робота з клієнтами: досвід у підтримці клієнтів, вміння вирішувати проблеми та конфліктні ситуації.
3. Вміння працювати в команді: співпраця з колегами для досягнення спільних цілей.
4. Знання продуктів та послуг: розуміння того, що пропонує компанія, щоб надавати якісну консультацію.
5. Технічні навички: вміння користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням, базовий рівень роботи з комп'ютером. crm
6. Стресостійкість: здатність зберігати спокій та ефективність в умовах великого навантаження.
7. Організованість та увага до деталей: вміння чітко і правильно виконувати завдання, обробляти запити клієнтів без
Навчався в 1 закладі
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
маркетинг
Полтава, 2025
Володіє мовами
Українська
рідна
Владислав Олегович
Владислав Олегович
Розглядаю всі сфери
Полтава
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому