Работал в 10 компаниях   24 года 2 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство

Операційний директор

"WOODY LOFT STYL" виробничо-торгова компанія

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 2 месяца

09.2022 - по настоящее время

Операційне управляння виробничим комплексом компанії. Формування асортиментної політики, закупівлі, виробничого комплексу. Оптимізація та вдосконалення процесів, асортименту та виробничіх процесів, реорганізація виробництва. Управління Закупівлею та логістикою. Впровадження малосерійного та серійного виробницва збільшення каналів збуту та обсягу продажу. Оптимізація одиничного виробництва (виробництва під замовлення): Участь в виставках, напрацювання партнерскої бази та розробка стратегії продажу. Участь та розробка стретегії розвитку компанії в умовах кризисної економіки та активних військових дій...

Регіональний керівник роздрібної мережі магазинів у м. Київ

ТОВ Полімерсервіс м. Дніпро. ФОП Погорела О.Л. Роздрібна мережа «СЕКРЕТ»

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

02.2022 - 07.2022

Посадові обов'язки:

  • Керування мережею магазинів (4 салони продажу, м. Київ);
  • Підбір лінійного та керуючого персоналу;
  • Аналітика продажів та товарних залишків на ввірених магазинах;
  • Поглиблене опрацювання комерційних показників;
  • Забезпечення динаміки розвитку;
  • Контроль проведення інвентаризацій;
  • Розвиток та навчання персоналу (лінійного та керуючого);
  • Контроль технічного стану магазину, використання ресурсів;
  • Контроль роботи внутрішньої логістики;
  • контроль маркетингових заходів;
  • Надання консультацій комерційному відділу (створення планограм, оновлення асортименту).

Начальник виробництва

ВАВІЛОН компанІ, КиЇв

Промышленность и Производство

5 месяцев

08.2021 - 01.2022

Управління виробництвом.

Склад виробництва :

  1. Склад сировини і фурнітури
  2. Цех складання меблів

* ділянка розкрою та порізки;

* ділянка шпонування;

* ділянка свердління, фрезерування, присадки;

* Ділянка складання готових виробів (4 пости);

  1. Столярний цех
  2. Малярна ділянка
  3. Цех м'яких меблів
  4. Склад готової продукції
  5. Відділ постачання і логістики

Управління комплексом процесів виготовлення, доставки і установки меблів.

Управління персоналом підбір, атестація, формування бригад. Планування виробничих процесів, розподіл робіт і термінів, контроль виконання.

Управління відділом постачання і логістики.

Керівник філії

ПП «Терра-Пак», Київ

Промышленность и Производство

3 месяца

04.2021 - 07.2021

м. Київ (Вирбництво та реалізація полімерной упаковки.В2В продажи)

Відкриття регіональної виробничо-торгової філії.

Запуск роботи офісу та складу.

Админстративное управління.

Контроль і управління персоналом філії.

Організація ефективної системи збуту в регіоні, спрямованої на виконання планів продажів.

Контроль фінансових потоків, аналіз дебіторської заборгованості.

Робота з клієнтами - пошук нових клієнтів, ведення переговорів з клієнтами, укладення договорів.

Ведення звітності філії.

У управлінні: Адміністративний блок філіалуТорговий відділ, Виробничий блок, Логістика філії, Склад готової продукції.

Менеджер проектів

ТОВ «ДАРДО», Київ (Виробництво, проектування та дизайн меблів. Продаж меблів)

Промышленность и Производство

8 месяцев

06.2020 - 02.2021

Пошук нових та робота з існуючими Клієнтами/Замовниками.

Пропозиції, разрахунки та узгодження технічних завдань.

Формування завдань виробничому блоку, відділу постачання,

Управління пріоритетністю завдань. Узгодження з клієнтом.

Контроль проектної документації.

Контроль виконання та термінів проекту.

Аналіз ризиків і управління ними.

Здача проекту Замовнику.

Підготовка документації, котроль оплат, дебіторської заборгованості.

Досягнення:

Впроваджена система управління проектами, котнрольными точками, термінами виконання робіт.

Впроваджена система контроля оплат та контролю дебіторської заборгованності.

Досягнуто високий рівень комунікацій і взаємодій з підрядниками.

Підготовлені маркетингові продукти, презинтация, портфоліо, форми комерційних пропозицій.

Комерційний директор

Торговий Дім "МОЙДОДИР" (Меблі для ванної кімнати), Київ

Промышленность и Производство

3 года 1 месяц

01.2017 - 02.2020

Розробка і впровадження стратегії і цілей.

Складання планів продажів і контроль їх виконання.

Ведення фінансово-господарської діяльності.

Повний комплекс взаємодії з виробничим блоком (замовлення, контроль, прийом готової продукції).

Контроль дебіторської заборгованості.

Аналіз і прийняття рішень щодо стимулювання і розвитку продажів.

Розробка і контроль якісних показників по покриттю території і стандартів представленості ТМ.

Аналіз території, аналіз конкурентів, аналіз ціноутворення, аналіз ринку в розрізі сегментів, аналіз маркетингової активності конкурентів.

Розробка і контроль цінової політики.

Організація і проведення маркетингових програм.

Затвердження політики взаємодії з Дистрибуторами на території.

Керівництво торгової командою.

Підбір, навчання, атестація персоналу, розробка системи мотивації.

Проведення переговорів з ключовими клієнтами.

Бюджетування.

В управлінні: Відділ продажів, Відділ диспетчеризації, Відділ логістики, Відділ постачання, Склад готової продукції

Досягнення:

Збільшив товарообіг компанії вдвічі.

Запущено напрямок з розробки, виробництва та продажу виробів під власними торговими марками (СТМ) для Замовників.

Розробка та введення нової конкурентної продукції.

У 2019 році компанія посіла перше місце у номінації «Лідер галузі 2019», Національного Бізнес-Рейтингу.

Начальник національного відділу продажу

Торговий Дім "МОЙДОДІР" (Меблі для ванної кімнати) м. Київ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 10 месяцев

03.2012 - 01.2017

Керівництво відділом (у прямому підпорядкуванні 7 осіб, регіональні менеджери).

Стратегічне планування та розвиток продажів.

Складання планів продажу.

Аналіз ефективності роботи відділу.

пошук та підбір персоналу у відділ продажу,

навчання та розвиток професійних знань та умінь співробітників відділу.

Аналіх конкурентів та розробка цінової політики.

Розробка заходів щодо збільшення обсягів продажу відділу.

Оперативне управління відділом: організація роботи, координація, контроль за виконанням плану продажу, складання звітів.

Контроль дебіторської заборгованості, робота із простроченою заборгованістю.

Участь у переговорах з клієнтами та укладання договорів. Стратегічні Кліенти;

"Епіцентр К", "Нова Лінія", "Леруа Мерлен Україна". великі та середні територіальними мережевими магазинами.

Власний канал збуту роздріб та інтернет магазин.

Розширення клієнтської бази та бази відділу.

Розробка системи мотивації відділу.

Досягнення:

За час роботи в компанії «МОЙДОДИР» збільшено обсяг продажу більш ніж у два рази,

Сформовано професійну команду Регіональних керівників та лінійних продавців (Промоутерів).

Начальник меблевого виробництва.

ПП "Меблі ОК". Мале виробниче підприємство м. Київ

Промышленность и Производство

1 год

03.2011 - 03.2012

Формування системи управління малим виробничим підприємством з виробництва корпусних меблів серійного/малосерійного виробництва. Організація та управління виробничими процесами, закупівля сировини та комплектуючих.

Організація обліку матеріалів, сировини, комплектуючих та витратних матеріалів. Організація та ведення складського обліку.

Організація документообігу підприємства.

Підбір та організація роботи персоналу, виконання виробничих планів. Розробка та впровадження заходів щодо поліпшення економічних показників, підвищення ефективності виробництва та продуктивності праці робітників.

Контроль якості продукції на всіх етапах виробництва (розкрій, присадка, контрольне складання, складання, установка). Облік робочого дня та оплати праці.

Досягнення:

Виведення малого виробничого підприємства на високий рівень продуктивності, запроваджено культури виробництва.

Оптимізовано склад матеріалів та комплектуючих, впроваджено контроль роботи виробничого парку, інструменту та оснащення, сформовано систему обліку та управління.

Досягнуто планових показників за термінами проектування та випуску річних виробів.

Комерційний директор напряму ЗЕД та логістики.

Група компаній, Студія Дизайну та інтер'єру «DOMUS». ТОВ «Модус Плюс» – «Крокус М» м. Київ. Т.М. «ДОМУС», Київ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

5 лет 9 месяцев

01.2005 - 10.2010

Комерційне управління напряму «ЗЕД та логістики» компанії»:

Розробка та впровадження стратегії та цілей напряму.

Організація та контроль роботи відділу.

Управління процесами митного очищення, логістики, складу.

Взаємодія з контролюючими та дозвільними органами.

Складання планів розвитку та продажів, контроль їх виконання.

Контролює дебіторську заборгованість.

Аналіз та прийняття рішень щодо стимулювання та розвитку напряму.

Керівництво відділом Диспетчеризації, Логістики та Складом.

Проведення переговорів із ключовими клієнтами.

Результат:

Розвиток напряму дозволив значно оптимізувати:

  • Терміни доставки товару;
  • Витрати на логістичну ланцюжок і митне очищення;
  • Підвищило конкурентність послуг на ринку логістичних операторів.

З 2006 р. компанія зайняла лідируючі позиції щодо послуг доставки товарів.

Значно розширено дилерську мережу та обсяг продажу послуг з доставки товарів.

З 2007 компанія увійшла до трійки лідерів з продажу імпортних меблів та елементів декору для інтер'єру та екстер'єру.

Директор компанії

Група компаній, Студія Дизайну та інтер'єру «DOMUS». ТОВ "Салюс" м. Київ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

5 лет

01.2000 - 01.2005

Організація, підтримка та розвиток системи корпоративних комунікацій, документаційного забезпечення управління.

Розробка та впровадження процесного управління,

Організація та ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу (в т.ч. по розпорядчій, нормативній, договірній документації).

Ведення бюджету за закріпленими напрямами діяльності, укладання та супровід договорів.

Організація управлінського обліку,

Контроль ведення та виконання господарсько-договірних відносин за напрямками.

Взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами та службами.

Результат:

Організовано нормативно-правову роботу адміністративного блоку.

Сформовано та актуалізовано основні процеси компанії.

Сформовано відділ ЗЕД та митного очищення вантажів, Сформовано мету та стратегію розвитку.

Ключевая информация

Розвиток та управління відділу, підрозділи.

· Володіння технікою продажів.

· Ведення та розширення клієнтської бази.

· Ведення переговорів із контрагентами.

· Робота з рекламаціями.

· Контроль документообігу.

· Знання роботи складу, транспортного відділу, ЗЕД, адмін. господарською групою.

· Впевнений користувач ПК (Word, Exel, Інтернет). Знання програми 1С.

· Високий рівень самонавчання.

Учился в 3 заведениях

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України НПУ імені М.П. Драгоманова.

Основи підприємницької діяльності

Київ, Україна, 2011

Національний технічний університет України (К.П.І.) м. Київ (Київ, Україна)

Електропостачання та енергозбереження. Спеціаліст

Київ, Україна, 1998

Національний технічний університет України (К.П.І.) м. Київ (Київ, Україна)

Електротехніка та автоматика. Бакалавр з електротехніки

Київ, Україна, 1996

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

• BUSINESS-DIRECT. Семінари, курси. Ефективні системи керування. Стратегічний менеджмент

Київ, 2018

  • Управління відділом продажів, роль керівника відділу продажів, системи мотивація співробітників на досягнення цілей. Семінаравтоматика. Бакалавр з електротехніки

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України НПУ імені М.П. Драгоманова

Київ, 2011

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації.

 

"Основи підприємницької діяльності".

 

Підприємництво та малий бізнес в Україні, Бізнес-планування (бізнес план), маркетинг, інформаційні технології.

 

Свідоцтво.

ОПЕН МАЙНД КОНСАЛТИНГ/OPEN MIND consulting group. «Стратегічні орієнтири та бізнес-процеси компанії»

Київ, 2007

Стратегічні орієнтири та бізнес-процеси компанії.

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК. всіх базових офісних програм, користувач 1С. Високий рівень та досвід роботи: Excel, PowerPoint

Досить легко навчаюсь працювати з іншими необхідними програмними продуктами.

Розбираюсь у роботі та принципі дії оргтехніки,

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення

Права категорії "В". 25 років.

Власний автомобіль.

Особисті якості

  • Досвід організаційно-керівної роботи, системні та глибокі знання у галузі маркетингу, продажу, організації та управління бізнес-процесами, ЗЕД, логістики, господарсько-договірної діяльності, управлінського, бухгалтерського та податкового обліку.

Вища інженерно-технічна освіта.

  • Без зусиль освоюю спеціалізовані програмні продукти.
  • На високому рівні знаюся на електромережах, електротехніці, техніці, меблях, освітлювальній продукції, будівельних матеріалах.

Високий рівень комунікабельності, відповідальності.

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, чесність, цілеспрямованість.

Діловий підхід до вирішення проблем, гнучкість, самокритичність та вимогливість, рішучість. Підтримую засади командної роботи.

Активна життєва позиція.

Додаткова інформація

Курси підготовки за професією та спеціальністю «Електрозварювальник ручного зварювання». Свідоцтво «Електрозварювальник ручного зварювання 2-го розряду». Рік закінчення 1992 року.

Добре знаюся на влаштуванні, обслуговуванні та ремонті автомобіля, досвід роботи на приватному СТО 1993-1995р.

На високому рівні знаюся на електротехніці та техніці, машинобудуванні, кресленнях, схемах.

Досвід монтажу та налагодження мереж зв'язку та відео спостереження (міні АТС), електричних мереж, провідних та бездротових мереж передачі даних.

Досвід дизайну та проектування інтер'єру, ремонтно-будівельних робіт (управління та контроль), проектування та збирання меблів.

Досвід організації та ведення малого бізнесу:

Організація ремонтно-будівельного Ч.П.:

Основний вид діяльності, комплексний ремонт житлових та офісних приміщень, період роботи 1995-1998р.

Ч.П. оптово-роздрібна торгівля харчовими продуктами, дилер Т.М. «ТРАВНЕВИЙ ЧАЙ», «Принцеса НУРІ» та інших компаній 1998-2000 р.

Ч.П. оптово-роздрібна торгівля електронної та побутової техніки, мобільних телефонів та аксесуарів, засобами Інтернет магазину та невеликих роздрібних магазинів техніки. 2003-2008 р.

Захоплення та інтереси

Активний відпочинок, зелений туризм. Спортивна риболовля.

Цікавлюся психологією, технікою та технологіями.

Ціль

Отримання посади: Керівник відділу продажу

Реалізація свого потенціалу управлінця, використання та підвищення компетенції та професіоналізму, з метою забезпечення високої конкурентоспроможності та прибутковості компанії.

Микола Вікторович

Керівник відділу продажу

Киев

40 000 грн.

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад