Работала в 4 компаниях   11 лет 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Государственный сектор, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Керівник відділу продажу по Закарпатській області

ТОВ "ПРО ТАБАК"

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

12.2023 - 06.2024

Функціональні обов’язки:

— заключення договорів поставки;

— пошук потенційних покупців та співпраця із діючими контрагентами;

— документальне забезпечення діяльності відділу;

— аналіз ринку збуту та його динаміки;

— контроль коректності оформлення замовлень, їх оплати та своєчасності поставок.

Заступник начальника відділу №2 з питань призначення, перерахунків та виплати пенсій

Мукачівське об’єднане управління пенсійного фонду України в Закарпатській області

Государственный сектор

9 лет 6 месяцев

12.2009 - 06.2019

  • контроль правильності призначення, перерахунків та нарахування пенсій та соціальних допомог;
  • контроль правильності та аналіз проведення нарахування пенсій та соціальних допомог; - проведення аналізу та здійснення контролю по дотриманню діючого законодавства у сфері пенсійного забезпечення; - ведення протоколів засідань комісії з питань переплат пенсій та соціальних допомог;
  • ведення суворої звітності щодо призначення, перерахунків та нарахування пенсій та соціальних допомог;
  • контроль та оцінка результативності роботи працівників відділу;
  • прийом, розподіл та обробка вхідної кореспонденції відділу;
  • особистий прийом і обробка звернень громадян та державних установ;
  • виконання інших обов'язків тимчасово відсутнього працівника відділу.

Фінансовий менеджер

ТОВ «Преміум Авто-М»

Автомобильная промышленность и Автобизнес

11 месяцев

06.2008 - 05.2009

  • ведення ділового листування;
  • робота з кореспонденцією;
  • прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
  • облік та контроль оплати товарів та послуг;
  • контроль грошового обігу;
  • ведення електронного документообігу.

Менеджер по рекламе

ПП Варваринець С.А.

Торговля розничная / Retail

4 месяца

11.2007 - 03.2008

  • робота з документами (діловодство);
  • прийом і розподіл вхідної кореспонденції;
  • організація випуску акційного каталогу продукції;
  • ведення протоколів засідання працівників;
  • підготовка документів для керівника;
  • ведення бази продукції в програмі 1С Підприємство (внесення нових позицій, виправлення інформації щодо штрих-коду, назві та ціні продукту);
  • взаємодія з постачальниками в питаннях асортименту, цін та акційних пропозицій;
  • виконання особистих доручень керівника.

Ключевая информация

  • володіння комп'ютерними програмами на високому рівні;
  • знання основ діловодства та документообігу;
  • практичний досвід роботи з 1С;
  • знання оргтехніки;
  • грамотна усна і письмова мова.

Училась в 1 заведении

Мукачівський технологічний інститут

Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності

Мукачево, 2007

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Курси англійської мови по програмі Оксфордського університету

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Сертифікат про вільне володіння українською мовою виданий Ужгородським державним університетом

Дополнительная информация

Личные качества

Відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, бажання навчатися новому.

Компьютерные навыки

  • володіння комп'ютерними програмами MS Office на високому рівні;
  • практичний досвід роботи з різними базами даних, в т.ч. 1С Підприємство;
  • знання оргтехніки (копіювальний апарат, сканер, принтер);
  • сертифікат цифрової грамотності рівень В2 (середній, 87 балів зі 111).

Олександра

Оператор 1С

Мукачево

10 000 грн.

40 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад