Работал в 8 компаниях 27 лет 4 месяца
Недвижимость и Девелопмент, Промышленность и Производство, Юридические услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство
Виконавчий директор
ТОВ "Нова-Груп"
Недвижимость и Девелопмент
1 год 9 месяцев
04.2024 - по настоящее время
Керівництво об'єктом нерухомості та прилеглою територією (виробничо-складські приміщення більше 2000м2, прилегла територія більше 6га). Підбір персоналу, ведення кадрового обліку, робота з орендарями, з підрядниками(при виконанні ремонтно-будівельних робіт), забезпечення їх необхідними матеріалами, пошук та залучення будівельних фахівців та бригад(компаній), вирішеннґ питань ремонту і експлуатації наявної техніки, співпраця з контролюючими органами(питання пожежної безпеки, охорони праці, енерго та водопостачання). За період роботи вибудовані прекрасні ділові і особисті відносини та жодних конфліктів чи невирішених питань з працівниками, орендарями, підрядниками чи контролюючими органами.
Начальник відділу кадрів
ТОВ "Горизонт-Захід"
Промышленность и Производство
3 года 2 месяца
03.2021 - 04.2024
Повне управління кадровою службою та військовим обліком. Усунено плинність кадрів та повністю забезпечено підприємство необхідним персоналом.
Начальник відділу кадрів
ПрАТ "ЖЗОК"
Промышленность и Производство
1 год 1 месяц
06.2019 - 06.2020
Повне керівництво работою відділу кадрів підприємства з 300-ми працюючими(п'ять місяців займався обліком самостійно), у т.ч. ведення військового обліку(відновив з "нуля") та поданням необхідної звітності. За перші три місяці повністю налагодив роботу відділу, забезпечив підприємство необхідними кадрами та ліквідував "тікучку". Займався питаннями прийому, адаптації та перепідготовки персоналу. Також консультував працівників з питань трудового законодавства та юридичних питань, займався питаннями організації корпоративних заходів. При подборі персоналу у работі активно комунікував з ЦЗ, інтернет-сайтами, рекламною пресою і компаніями по разміщенню реклами у транспорті, маю у цьому хороший досвід. Проходив перевірки ФСС, ПФУ, Держпраці і військомату.
Директор, юрист, кадровик
ТОВ "ЕкономКомфорт"
Юридические услуги
5 лет 6 месяцев
07.2013 - 12.2018
Юридичний, кадровий супровід та повне керівництво компанією. За місяць привів у відповідність до законодавства всю установчу та нормативную документацію підприємства, а ще через три збільшив дохідність компанії в два раза і на протязі півроку в три раза. Приймав активну участь, як представник компанії, в розгляді судових справ у цивільних, адміністративних і господарських судах від першої інстанції до апеляції і Верховного Суду, у т.ч. з виїздами на слухання по Україні.
Готував позови, апеляційні та касаційні скарги, а также усі види судових, процесуальних та інших видів юридичних документів, заяв, скарг, запитів, різних видів господарських договорів і т.і., в т.ч. у стосунках з виконавчою службою. За період роботи взяв участь у розгляді більше 70-ти судових справ(від першої інстанції до виконавчого провадження).
Відповідно до Національного Бізнес-рейтингу компанія за результатами роботи за 2014р. зайняла друге місце по Житомирській області за ефективністю діяльності, а за результатами за 2017р. перше місце серед суб'єктів господарювання Житомирської області у номінації "Фінансові показники успішної діяльності" та десяте серед суб'єктів господарювання України у номинації "Ділова активність", а також отримала статус "Лідер року 2017". За результатами діяльності за 2018р. компанія внесена до Реєстру кращих постачальників товарів та послуг Украины і представлена до відзнаки у рамках Національної програми "Вибір споживача 2018".
Комерційний директор, юрист, кадровик
ФОП
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
9 лет 4 месяца
04.2004 - 07.2013
Юридичний супровід, робота з персоналом(набір и т.і.) консультації з питань продажів та логістики, контроль за роботою роздрібних точок. Забезпечив позитивну репутацію і продажі на ринку міста і області. Бізнес діє і на даний час.
Директор, юрист, кадровик
ПП "Обрій-С"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 9 месяцев
08.2002 - 04.2004
Юридичний супровід та повне керівництво фірмою. Вивів на ринок та забеспечив позитивну репутацію.
Директор, юрист, кадровик
ДП "Обрій-Плюс" Київського ТОВ "Прагматорг"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 3 месяца
07.2000 - 09.2002
Юридичний, кадровий супровід і повне керівництво фірмою. Не зважаючи на новий і незнайомий вид діятельності, через два місяці повністю орієнтувався у роботі, а через три єдиним із всіх керівників філіалів компанії отримав право самостійно вирішувати питання асортименту і стратегію продажів. Результатом став ріст асортименту на 60% і ріст продажів на 40%. В результаті особистих перемовин фірма, кріом асортименту материнської компанії, стала также субдистриб'ютором ТМ "АВК" і дистриб'ютором ТМ "Сезам"(Запоріжжя), ТМ "Сузір'я"(Київ), ТМ "Трускавецька" та Чернігівської кондфабрики. Повернуто всю накопичену до мене дебіторську заборгованість.
Начальник юридичного відділу
ЗАТ "Будсервіс"
Строительство
3 года
08.1997 - 07.2000
Відповідав у складі правління за юридичні і кадрові питання(персонал більше 1000 осіб). Не програно ні однієї судової справи. Набутий досвід роботи з судовими органами(у т.ч. касація и апеляція), виїзди на слухання по Україні і до Верховного Суду, а також досвід розробки та складання установчих, нормативних і кадрових документів підприємства. У період роботи обслуговував, как юрист, ще чотири компанії із різними видами діяльності.
Ключевая информация
Работа постійно була пов'язана з управлінням компаніями різного напряму діяльності та кадровою службою, у т.ч. з поданням необхідної звітності, а також діяльністю у сфері права. Крім досвіду ведення юридичного і кадрового супроводу діяльності компаній, набутий досвід работи у бізнесі з різними видами діяльності та оподаткування, маю досвід работи по організації кадрової служби і військового обліку компанії з «нуля». На протязі більше 25-ти років працював у дистрибюційних, виробничих, будівельних і торгівельних(опт та роздріб) компаніях, у т.ч. 5 років на посаді директора юридичної компанії, з філіями по Україні і чисельністю персоналу від 10 до 1000 осіб. Адаптований до работи у режимі ненормованого рабочого дня, багатозадачності та відряджень. Працездатний, відповідальний. Вільно працюю самостіно, без контролю та, якщо необхідно, здатен приймати самостійні рішення з подальшою відповідальністю за їх прийняття. При виникненні будь-яких конфліктних обставин намагаюсь вирішити їх на стадіїї виникнення, без негативных наслідків для репутації та майна компанії, а у випадку неможливості запобігти наслідкам, з максимальною їх мінімізацією. Легко входжу у контакт з різними людьми. Маю 25-ти річний досвід роботи керівником та управлінням персоналом, досвід ведення перемовин на будь-якому рівні, підбору, адаптації, навчання(підвищення кваліфікації) та підготовки взаємозамінності персоналу, оцінки KPI, розробки посадових інструкцій, положень і т.і. Досвід проходження перевірок ПФ, податкової, ФСС, Держпраці і військомату, а також досвід розгляду судових спорів від першої інстанції до ВСУ, включаючи работу з виконавчою службой. Регулярно підвищую свій рівень професійної освіти. Маю посвідчення по контролю питань пожежної безпеки та охорони праці. Не палю, алкогольними напоями не зловживаю, невійськовозобов'язаний, маю права кат. В,С,Д(стаж керування 29 років). В червні 2021 року нагороджений сертифікатом «Кращому кадровику за вірність професії, постійне самовдосконалення, стійкість і витримку у період карантину». Розмір заробітної плати обговорюється з работодавцем на співбесіді та залежить від обсягу роботи.
Учился в 2 заведениях
Міжнародний науково-технічний університет
Правознавство, юрист
Київ, 2004
Економіко-правовий технікум
Правознавство, юрист
Житомир, 1997
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси підвищення кваліфікації для керівників відділів кадрів( КНУ ім. Шевченка Т.Г. Київ)
Отриманий іменний персональний сертифікат.
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
- Word, Exel, 1С 8.3 "Кадри", М.E.Dоc, Ел. кабінет плат.податків ДФС та іншіі., Internet - досвідчений користувач.
Водійське посвідчення
· Водійське посвідчення: В, В1, С, С1, Д, Д1 , II клас (стаж керування більше 30 років).
Вільно керую на даний час.
Олександр
Олександр
Директор по персоналу, начальник відділу кадрів

Житомир
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 часа назад