Работала в 5 компаниях   14 лет 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Адміністратор офісу

ТОВ "Мультифарб ЛТД"

Торговля розничная / Retail

1 год 2 месяца

06.2023 - 08.2024

Приймання та обробка замовлень у програмі .Касова діяльність.Контроль обліку робочого дня працівників.Забезпечення життєдіяльності офісу. Прийом та розподіл вхідних дзвінків та кореспонденції.Ведення загального документообігу підприємства за напрямами.Робота з оргтехнікою. Робота з інтернет-майданчиком магазину з продажу товару для

Менеджер з адміністративної діяльності

" ТОВ Эксперт-М "

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 8 месяцев

08.2020 - 04.2022

Приймання та обробка замовлень у програмі.

.Касова діяльність.

Контроль обліку робочого дня працівників

.Забезпечення життєдіяльності офісу.

Прийом та розподіл вхідних дзвінків та кореспонденції.

Ведення загального документообігу підприємства за напрямами.

Робота з оргтехнікою.

Провідний спеціаліст відділу доставки

Metro Cash & Carry Ukraine

Торговля розничная / Retail

1 год 6 месяцев

03.2018 - 09.2019

Формування замовлень із подальшим відвантаженням клієнту. Ведення обліку ТМЦ на складі.Контроль роботи працівників. Веде документообіг компанії.Проведення переговорів із клієнтами.Підготовка та видача документів для транспортування товару.

Завідувач складом

ТОВ "Світок Трейд"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 месяцев

05.2017 - 12.2017

Замовлення та прийом товару. Прийняття та обробка замовлень.Організація та контроль роботи співробітників.Проведення повної та проміжної інвентаризації на складах.Веде документообіг товару.

Начальник торгового відділу

ТОВ "Метро Кеш енд кері Україна"

Торговля розничная / Retail

9 лет 3 месяца

06.2007 - 09.2016

Посада:

начальник відділузамовлення та прийом товарів; облік та зберігання ТМЦ на складі; проведення інвентаризації; утримання рівня товарних запасів; ведення табеля обліку робочого часу; організація роботи персоналу у відділі; оцінка ефективності роботи працівників підрозділу;вирішення нестандартних та конфліктних ситуацій; проведення маркетингових заходів щодо залучення клієнтів

Ключевая информация

Плідний досвід роботи у сфері діяльності торгівлі та роботи з клієнтами.

Маю досвід роботи секретарем директора.

Училась в 1 заведении

техникум запорожье

портной по пошиву одягу

Запоріжжя, 1995

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Вільне володіння пакетом офісних програм Word, Excel, 1С,

Особисті якості

•організаторські здібності,

• відповідальність,

• цілеспрямованість,

• наполегливість,

• комунікабельність

,• пунктуальність,

• тактовність,

• завжди відкрита до нових перспектив та знань.

Світлана Сергіївна

Адміністратор, офіс-менеджер

Запорожье

46 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 4 часа назад