Працювала в 5 компаніях   14 років 7 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Адміністратор офісу

ТОВ "Мультифарб ЛТД"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

06.2023 - 08.2024

Приймання та обробка замовлень у програмі .Касова діяльність.Контроль обліку робочого дня працівників.Забезпечення життєдіяльності офісу. Прийом та розподіл вхідних дзвінків та кореспонденції.Ведення загального документообігу підприємства за напрямами.Робота з оргтехнікою. Робота з інтернет-майданчиком магазину з продажу товару для

Менеджер з адміністративної діяльності

" ТОВ Эксперт-М "

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 8 місяців

08.2020 - 04.2022

Приймання та обробка замовлень у програмі.

.Касова діяльність.

Контроль обліку робочого дня працівників

.Забезпечення життєдіяльності офісу.

Прийом та розподіл вхідних дзвінків та кореспонденції.

Ведення загального документообігу підприємства за напрямами.

Робота з оргтехнікою.

Провідний спеціаліст відділу доставки

Metro Cash & Carry Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 6 місяців

03.2018 - 09.2019

Формування замовлень із подальшим відвантаженням клієнту. Ведення обліку ТМЦ на складі.Контроль роботи працівників. Веде документообіг компанії.Проведення переговорів із клієнтами.Підготовка та видача документів для транспортування товару.

Завідувач складом

ТОВ "Світок Трейд"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

05.2017 - 12.2017

Замовлення та прийом товару. Прийняття та обробка замовлень.Організація та контроль роботи співробітників.Проведення повної та проміжної інвентаризації на складах.Веде документообіг товару.

Начальник торгового відділу

ТОВ "Метро Кеш енд кері Україна"

Торгівля роздрібна / Retail

9 років 3 місяці

06.2007 - 09.2016

Посада:

начальник відділузамовлення та прийом товарів; облік та зберігання ТМЦ на складі; проведення інвентаризації; утримання рівня товарних запасів; ведення табеля обліку робочого часу; організація роботи персоналу у відділі; оцінка ефективності роботи працівників підрозділу;вирішення нестандартних та конфліктних ситуацій; проведення маркетингових заходів щодо залучення клієнтів

Ключова інформація

Плідний досвід роботи у сфері діяльності торгівлі та роботи з клієнтами.

Маю досвід роботи секретарем директора.

Навчалась в 1 закладі

техникум запорожье

портной по пошиву одягу

Запоріжжя, 1995

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Вільне володіння пакетом офісних програм Word, Excel, 1С,

Особисті якості

•організаторські здібності,

• відповідальність,

• цілеспрямованість,

• наполегливість,

• комунікабельність

,• пунктуальність,

• тактовність,

• завжди відкрита до нових перспектив та знань.

Світлана Сергіївна

Адміністратор, офіс-менеджер

Запоріжжя

46 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 1 годину тому