Работала в 3 компаниях   11 лет 11 месяцев

Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Фармацевтика

Асистент офісу

Ново Нордіск

Медицина и Здравоохранение

1 год 8 месяцев

03.2023 - по настоящее время

  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів підрядників
  • Підготовка інформації для наказів на відрядження та роздрукування на підпис
  • Замовлення візиток
  • Надання необхідної звітності у разі потреби по напрямках, що контролюються рецепцією.
  • Допомога співробітникам у створенні ділових листів
  • Допомога з архивуванням кадрової документації щодо відпусток та інших документів
  • Прийом відвідувачів. Забезпечення входу відвідувачів через охорону, зустріч їх
  • Координування резервування конференц - кімнат, перевірка наявності необхідного обладнання в кімнатах
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
  • Комунікація з бізнес-центром з приводу робочих питань, інформаційна підтримка співробітників
  • Робота з кур’єрськими службами
  • Замовлення та ведення документації по необхідним товарам для офісу ( канц та хоз товари, побутова техніка).
  • Досвід роботи в системах Coupa та Ice (створення РО).
  • Підтримання офісних потреб, дрібний ремонт, координація адміністративно-господарських робіт.
  • Прийом телефонних дзвінків

офіс-менеджер

TM Masters

Торговля розничная / Retail

7 лет 2 месяца

01.2015 - 03.2022

  • Пошук нового офісу та організація переїзду до нього
  • Групування співробітників та організація маршрутів для перевезення на таксі з роботи й на роботу під час карантину, та ведення бюджету перевезень
  • Організація святкових заходів (дні народження, новорічні корпоративи, п’ятнічні смаколики)
  • Проведення тендерів серед постачальників
  • Моніторінг ринку з різних направлень на прохання керівника
  • Контроль витрат на офісні потреби
  • Закупівля товарів (предметів побуту, продуктів). Ведення бюджету на ці потреби
  • Замовлення обідів до офісу для співробітників
  • Підтримка чистоти та порядку в офісі
  • Зустріч гостей
  • Організація вечірнього рукоділля для співробітників

секретар керівника

Наша аптека

Фармацевтика

2 года 10 месяцев

02.2010 - 12.2012

  • робота в 1С кадри (оформлення прийому, переведення та звільнення співробітників згідно КЗпП, оформлення та облік відпусток)
  • ведення, облік, зберігання та заповнення т/к та журналу переміщення т/к;
  • робота в 1С бухгалтерія прийом та консультування відвідувачів офісу
  • прийом та передача факсової документації• прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків
  • фіксування отриманої інформації для відсутніх співробітників та доведення змісту до їх відома
  • прийом та розподіл електронних листів
  • робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
  • контроль та збір інформації відділень офісу та аптечних закладів про наявність та потребу в канц та госп товарах
  • виконання робочих доручень від керівництва компанії
  • робота з офісною технікою (міні АТС, принтер, факс, сканер...)
  • робота з кур'єрськими службами
  • замовлення води, кави, канцелярії

Ключевая информация

Я завжди ставлюсь до роботи із відповідальністю та прискіпливістю, маю різносторонній досвід, люблю приймати нові виклики та завдяки цьому розвивати свої здібності та набувати нових знань. Також люблю допомагати навколишнім людям, і рада, коли в моїх силах полегшити чиєсь життя.

Училась в 1 заведении

НТУУ "КПІ"

факультет соціології, адміністративний менеджмент

Київ, 2010

Владеет языками

Английский

средний

Дополнительная информация

додатковий досвід

Окрім довгострокової роботи, була оператором в колл-центрі волонтерської гарячої лінії допомоги бойовикам АТО та їх родичам. Періодично приймала участь в політичних виборчих кампаніях, була спостерігачем та секретарем комісії. Також є невеликий досвід в продажах та в рекламі нерухомості. Починала я свою трудову діяльність в ресторані швидкого харчування поваром-касиром та частково офіціантом. За роки роботи в різних офісах набула вміння самостійно щось відремонтувати, і звісно організувати професіоналів в допомозі з ремонтами ))

Віолетта

Асистент відділу

Киев

Оболонский район

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная

Обновлено 1 день назад