Працювала в 3 компаніях 11 років 11 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Фармацевтика
Асистент офісу
Ново Нордіск
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 8 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Планування та організація своєї роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів підрядників
- Підготовка інформації для наказів на відрядження та роздрукування на підпис
- Замовлення візиток
- Надання необхідної звітності у разі потреби по напрямках, що контролюються рецепцією.
- Допомога співробітникам у створенні ділових листів
- Допомога з архивуванням кадрової документації щодо відпусток та інших документів
- Прийом відвідувачів. Забезпечення входу відвідувачів через охорону, зустріч їх
- Координування резервування конференц - кімнат, перевірка наявності необхідного обладнання в кімнатах
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Комунікація з бізнес-центром з приводу робочих питань, інформаційна підтримка співробітників
- Робота з кур’єрськими службами
- Замовлення та ведення документації по необхідним товарам для офісу ( канц та хоз товари, побутова техніка).
- Досвід роботи в системах Coupa та Ice (створення РО).
- Підтримання офісних потреб, дрібний ремонт, координація адміністративно-господарських робіт.
- Прийом телефонних дзвінків
офіс-менеджер
TM Masters
Торгівля роздрібна / Retail
7 років 2 місяці
01.2015 - 03.2022
- Пошук нового офісу та організація переїзду до нього
- Групування співробітників та організація маршрутів для перевезення на таксі з роботи й на роботу під час карантину, та ведення бюджету перевезень
- Організація святкових заходів (дні народження, новорічні корпоративи, п’ятнічні смаколики)
- Проведення тендерів серед постачальників
- Моніторінг ринку з різних направлень на прохання керівника
- Контроль витрат на офісні потреби
- Закупівля товарів (предметів побуту, продуктів). Ведення бюджету на ці потреби
- Замовлення обідів до офісу для співробітників
- Підтримка чистоти та порядку в офісі
- Зустріч гостей
- Організація вечірнього рукоділля для співробітників
секретар керівника
Наша аптека
Фармацевтика
2 роки 10 місяців
02.2010 - 12.2012
- робота в 1С кадри (оформлення прийому, переведення та звільнення співробітників згідно КЗпП, оформлення та облік відпусток)
- ведення, облік, зберігання та заповнення т/к та журналу переміщення т/к;
- робота в 1С бухгалтерія прийом та консультування відвідувачів офісу
- прийом та передача факсової документації• прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків
- фіксування отриманої інформації для відсутніх співробітників та доведення змісту до їх відома
- прийом та розподіл електронних листів
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- контроль та збір інформації відділень офісу та аптечних закладів про наявність та потребу в канц та госп товарах
- виконання робочих доручень від керівництва компанії
- робота з офісною технікою (міні АТС, принтер, факс, сканер...)
- робота з кур'єрськими службами
- замовлення води, кави, канцелярії
Ключова інформація
Я завжди ставлюсь до роботи із відповідальністю та прискіпливістю, маю різносторонній досвід, люблю приймати нові виклики та завдяки цьому розвивати свої здібності та набувати нових знань. Також люблю допомагати навколишнім людям, і рада, коли в моїх силах полегшити чиєсь життя.
Навчалась в 1 закладі
НТУУ "КПІ"
факультет соціології, адміністративний менеджмент
Київ, 2010
Володіє мовами
Англійська
середній
Додаткова інформація
додатковий досвід
Окрім довгострокової роботи, була оператором в колл-центрі волонтерської гарячої лінії допомоги бойовикам АТО та їх родичам. Періодично приймала участь в політичних виборчих кампаніях, була спостерігачем та секретарем комісії. Також є невеликий досвід в продажах та в рекламі нерухомості. Починала я свою трудову діяльність в ресторані швидкого харчування поваром-касиром та частково офіціантом. За роки роботи в різних офісах набула вміння самостійно щось відремонтувати, і звісно організувати професіоналів в допомозі з ремонтами ))
Віолетта
Віолетта
Асистент відділу
Київ
Оболонський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 22 години тому