Работала в 4 компаниях 12 лет 11 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Фармацевтика, Энергетика и Энергоносители
Менеджер з адміністративної діяльності
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №1", Чернівці
Медицина и Здравоохранение
3 года 1 месяц
10.2021 - по настоящее время
- грантова діяльність установи (повний цикл: пошук, оформлення та подача заявок, звітність). На даний момент 4 успішних проєкти;
- курування роботи координаторів кол-центру та реєстратури установи (заснування кол-центру, розмежування функцій, організація роботи та подальша підтримка. У підпорядкуванні 10 осіб);
- робота в відділі контролю якості (аналітика та створення щотижневої та щомісячної звітності);
- робота в інформаційній медичній системі e-helsi: введення, пошук та перевірка даних; робота з лікарськими профілями та ін.;
- співпраця з поліграфічними агенціями (створення стендів, візиток та іншої рекламної та поліграфічної продукції для установи);
- надання інформаційної підтримки населенню відносно вакцинальної кампанії COVID-19: робота у колцентрі, ведення документації з вакцинації, пошук проведеної вакцинації у випадку звернень громадян, реєстрація сертифікатів вакцинації і т.д (дана діяльність здійснювалась у 2021 та в першій половині 2022 року).
Помічник керівника фармацевтичної компанії
ТОВ «Сандоз»
Фармацевтика
4 года 11 месяцев
01.2009 - 12.2013
- Надання адміністративної підтримки.
- Постійна взаємодія з Глобальним офісом (м.Хольцкірхен, Німеччина).
- Управління календарем та щоденним розкладом керівника задля пріоритезації зустрічей.
- Організація зустрічей.
- Відслідковування завдань і обов'язків, що поставлені керівником перед членами Виконавчого Комітету Сандоз Україна, а також контроль щодо подальшого належного виконання.
- Організація відряджень та управління витратами керівника.
- Управління функціями секретарів/офіс-менеджерів.
- Робота з телефонними дзвінками, контактною інформацією та запитами, а також їх переадресування, у разі необхідності.
- Складання, редагування, переклад і друкування різного роду бізнес документації.
- Організація різних за масштабом заходів компанії, у т.ч. корпоративних подій.
- Ведення кореспонденції, включаючи листи, протоколи, звіти та ін.
- Розробка документів, порядку денного та презентацій.
- Організація відряджень та поселення, візової підтримки та запрошень.
- Виконання функцій щодо внутрішніх комунікацій в компанії, базуючись на корпоративних цінностях.
- Виконання функцій секретаря Комітету з етичного ведення бізнесу.
- Оновлення та наповнення сторінок інтер- та інтранету компанії.
- Взаємодія з іншими організаціями, готелями, івент-агентствами.
Менеджер з адміністративної діяльності
ЗАТ «Системний енергетичний менеджмент КО»
Энергетика и Энергоносители
11 месяцев
02.2008 - 01.2009
- Адміністративна підтримка офісу (чисельність: 50 людей)
- Підтримка офісного персоналу
- Виконання функцій HR (кадрове адміністрування)
- Ведення табелів обліку робочого часу
- Розробка та впровадження політик, стандартів та процедур Компанії
- Складання та контроль кореспонденції
- Розгляд та погодження запитів щодо офісного постачання
- Взаємодія з іншими організаціями
- Перевірка та контроль офісних запасів для забезпечення належного їх рівня
- Здійснення офісних закупівель
та інші відповідні обов'язки
Секретар Консорціуму «Ансальдо»
Консорціум «Ансальдо»
Энергетика и Энергоносители
3 года 10 месяцев
04.2004 - 02.2008
План здійснення заходів на Об'єкті «Укриття», ЧАЕС, м. Славутич.
Ключевая информация
Досвід роботи в державних організаціях, глобальних компаніях (представництва в Україні), за міжнародними проектами, з іноземними спеціалістами. Комп'ютерні навички: Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook, Internet та ін.), належне знання офісної техніки. Знання основ діловодства, навичок комунікації, ділового етикету та іншого стосовно підтримки роботи офісу. Володію «сліпим методом» друкування. Вільно володію українською, російською мовами, а також англійською на рівні, достатньому для ведення ділової кореспонденції та спілкування.
Училась в 2 заведениях
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність - менеджер організацій
Киев, 2003
Київське професійно-технічне училище №38
Спеціальність – секретар-референт зі знанням іноземної мови та КТ
Киев, 1996
Владеет языками
Английский
средний
Перші державні курси іноземних мов, м.Київ
Курсы, тренинги, сертификаты
Перші Державні курси іноземних мов
Англійська мова
Дополнительная информация
Водительское удостоверение
Водійське посвідчення категорії "В", досвід водіння більше 10 років.
Ольга
Ольга
Менеджер з адміністративної діяльності
Черновцы
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад