Работал в 7 компаниях   13 лет

Недвижимость и Девелопмент, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Торговля розничная / Retail

Директор технічний

Пауэр

Недвижимость и Девелопмент

5 месяцев

05.2024 - 10.2024

Обслуговування ТРЦ Cosmo-Multimall та інших БЦ Компанії
Вирішення питань щодо забезпечення життедіяльності Підприємства в розрізі технічних питань (поточні ремонти будівель та споруд, ослуговування та модернізація кліматичного обладнання та підйомних механізмів. Вирішення питань по підключенню та експлуатації ДГ(18шт від 88 до 560 кВА) з влаштуванням АВР, контроль та прогнозування використання імпортної та вітчизняної електроенергії. Водне та газове господарство. Нарахування відшкодувань орендарям та контроль списання палива.
Керівництво автотраспортним господарством (легкові авто, трактора та навантажувачі)
Аналіз проектів та контроль виконання робот по монтажу та обслуговуванню СПЗ.

Технічний директор

Thisis ПИВБАР

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 месяцев

12.2023 - 05.2024

Обсуговування технологічного, електричного та кліматичного обладнання.
Поточний ремонт приміщень
Проведення тендерів на закупівлю бмр, послуг з обслуговуванню та придбання тмц та оз.
Досягнення: відкриття ресторану НУ-НУ на вул. Я.Вал

Головний інженер ВЧ1

Укрзалізниця, АТ

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

3 месяца

09.2023 - 12.2023

Забезпечення безперебійної роботи Вагонної дільниці ст.Київ-пасажирський в розрізі технічних питань.
Обслуговування та ремонт котлів ДКВР, прального та прасувального обладнання, кліматичного обладнання, підйомних механізмів, водне та газове господарство.

Директор технический

ООО "МАССМАРТ"

Торговля розничная / Retail

3 года 4 месяца

05.2020 - 09.2023

  • аналіз технічної можливості та відкриття нових магазинів "Біле Сухе". Проведення ремонтів приміщень, закупка та подальший монтаж торгівельного та кліматичного обладнання. Подальше технічне обслуговування існуючих магазинів.
  • підготовка, погодження та підписання договорів на комунальні послуги, та договорів з контрагентами (обслуговуючі компанії, підрядні організації та постачальні компанії, договори оренди приміщень);
  • підготовка технічних завдань для проведення тендерних процедур з закупівлі бмр, торгівельного, холодильного та кліматичного обладнання;
  • організація та контроль ремонтних та будівельно - монтажних робіт, власними силами або підрядними організаціями необхідних для використання приміщення за призначенням;
  • контроль надання послуг з гарантійного та пост гарантійного технічного обслуговування ТТ;
  • отримання ТУ для подальшої розробки проекта, виконання робіт та введення в експлуатацію;
  • публікація на тендерному майданчику «Smart tender» оголошень та підготовка пакету документів для проведення тендерів з розробкою ТЕО. Проведення засідань тендерного комітету, з подальшим підписанням протоколів.
  • Аналіз можливості розміщення рекламних конструкцій та подальший контроль оформлення реклами в державних органах та органах місцевого самоврядування.

заступник Директора технічнего

ТОВ "АРИТЕЙЛ"

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

06.2019 - 05.2020

Аналіз приміщень на можливість використання під потреби підприємства (відкриття нових торгівельних точок, магазини "КОЛО"). Вирішення питань, повязаних з можливістю підвіщення електричної потужності, реконструкцієй приміщень та фасадів. Розробка ТЗ для проведення тендерів на закупку бмр, торгівельного обладнання, послуг та тмц. Документообіг виконавчої та первинної документації. Аналіз використаних енергетичних та водних ресурсів на торгівельних майданчиках.

Генеральный директор

ПАТ "УЦОП"

Торговля розничная / Retail

3 года 3 месяца

07.2015 - 10.2018

Керівництво готелями з ресторанами "Експрес", "Гончар", "Світязь" Трускавець, заміським клубом "Олімпік Віладж" (заселення, обслуговування клієнтів, розробка технологічних карт, обслуговування газових та твнрдопаливних котелен).Здача в оренду нерухомого майна підприємства. Керівництво фермерським господарством. Формування та виконання бюджета підприємств. Отримання та виконання ТУ на будівництво. Вирішення питань повязаних з орендою та покупкою земельних ділянок.......тощо.

начальник договірного відділа Пасажирської служби ПЗЗ

ПЗЗ

Торговля розничная / Retail

4 года 3 месяца

04.2011 - 07.2015

Розрахунок бюджету закупівель, необхідних для забезпечення жизнедіяльності підприємства (парк 800вагонів, газова котельня, насосна станція, трансформатори та електричне обладнання, адмінистративна будівля, будівля ТРК, будівля вагономийного комплексу, пральне, гладильне та пакувальне обладнання)). Розробка технічної документації та проведення тендерів на закупку товарів, послуг, робіт. Участь в прийомці поставлених товарів, наданних послуг та виконаних робіт. Керівництво центральним складом пасажирського господарства ПЗЗ.

Ключевая информация

Чесність, технічна грамотність, знання законодавства та основ бухобліку.
Відсутність ефекту Даннінга-Крюгера.

Учился в 2 заведениях

НАУ

право

Киев, 2011

КНУБА

ПЦБ

Киев, 2008

Курсы, тренинги, сертификаты

Головний бухгалтер 1С бухгалтерія

Киев, 2018

Олександр

Технічний директор, Директор з розвитку, Головний інженер

Киев

55 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 час назад