Работала в 6 компаниях   17 лет 2 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Государственный сектор, Другое, Образование, Юридические услуги

Керівник проекту (суміщення)

ТОВ МАКОТЕК

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 10 месяцев

01.2023 - по настоящее время

  • Ведення проектів з впровадження нових та супроводження існуючих продуктів та технологій
  • Комунікації з клієнтами, ведення кореспонденції
  • Виконання щоденних оперативних завдань
  • Вибудовувати комунікації з колективом різних категорій
  • Участь у зустрічах та переговорах, написання протоколів зустрічі
  • Участь у підготовці до конференцій, зустрічей із клієнтами та партнерами.

Асистент департаменту

Б А С Ф

Промышленность и Производство

1 год 3 месяца

06.2023 - 09.2024

Ведення всього закупівельного циклу для відділу

Співпраця із бухгалтерією з питань документарного забезпечення закупівель

Ведення документообігу відділу (через систему Directum RX)

Вести логістичну та документарну підготовку для команди відділу (бронювання перельотів, квитків на місцевий транспорт, організація проживання, тощо)

Вирішення форс-мажорних ситуацій

Ведення комунікацій з постачальниками та партнерами

Створення запитів на закупівля і підтвердження їх у системі SAP

Адміністративний менеджер, прес-секретар

Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України

Государственный сектор

3 месяца

02.2023 - 05.2023

Планування, координація та ведення робочого графіка керівника Підготовка та організація ділових зустрічей, переговорів, нарад, відеоконференцій (протоколювання за необхідністю)

Оперативний та якісний пошук та структурування необхідної інформації

Ведення ділового листування

Вичитування та переклад документів

Обробка та розподіл інформації, що надходить до керівника

Виконання службових та особистих доручень керівника в рамках займаної посади

Ведення особистих фінансів керівника

Адміністративний менеджер, асистент керівника

ООО РСЕ

Другое

8 лет 9 месяцев

05.2013 - 02.2022

Функціональні адміністративні обов'язки:

Ведення календаря керівника, організація нарад, зустрічей

Проведення тендерних закупівель згідно внутрішніх актів та українського законодавства

Актуалізація локально нормативних актів Ведення обліку та реєстрації договорів

Координування служб доставки, сервісу прибирання та особистих водіїв керівника

Введення документообігу компанії, прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції

Організація відряджень /travel support (квитки, готелі, візи)

Організація зустрічей, скайп та телефонних конференцій

Організація обміну документами із представництвами в інших країнах

Замовлення візиток співробітникам

Робота з оргтехнікою

Своєчасна підготовка та подання звітності

Запровадження медичного страхування для працівників компанії

Організація навчальних семінарів, тімбілдінгів тощо

Виконання доручень безпосереднього керівника

Функціональні HR обов'язки:

Складання організаційно-нормативних документів: розробка та ведення штатного розпису, розробка посадових інструкцій та положень про підрозділи (спільно з керівниками підрозділів) тощо;підбір персоналу: проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади згідно заявки, передача інформації по кандидатах керівникам структурних підрозділів для прийняття рішень по працевлаштуванню, моніторинг ринку праці;оформлення документів для отримання зарплатних карток;складання та подання внутрішньої кадрової звітності;оформлення відряджень;підготовка наказів по особовому складу на прийом, переведення, відпустки всіх видів, зміну особистих даних, звільнення;формування і ведення особових справ працівників, пов'язаних з трудовою діяльністю;ведення табелю обліку робочого часу;складання графіка відпусток і контроль його виконання;формування особових справ співробітників;організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;визначення ключових показників ефективності в компанії ( система KPI)підготовка документів для передачі в архів.

Викладач англійської мови

Лінгвістичний центр «Менеджер»

Образование

5 лет 5 месяцев

12.2007 - 05.2013

Функціональні обов'язки: навчання конкретного інформаційного матеріалу з урахуванням особливостей рівня знань слухачів;розробка планів занять, методологічних матеріалів, навчальних посібників тощо;прогнозування труднощів засвоєння слухачами навчального матеріалу;формування у слухачів сталого інтересу до навчальної діяльності;вивчення та узагальнення досвіду колег;створення та підтримка особливого психологічного мікроклімату в аудиторії, довірчого ставлення всередині навчального колективу, високого емоційного тонусу;здійснення індивідуалізації навчання;аналіз своєї професійної діяльності та навчальної діяльності слухача;планування навчально-комунікативної діяльності, творче конструювання та проведення навчального процесу в цілому.

Офис-менеджер

ТОВ "Астапов лойерс"

Юридические услуги

11 месяцев

10.2006 - 09.2007

Функціональні обов'язки:

Прийом і реєстрація вхідної кореспонденції, передача її за призначенням виконавцям відповідно до резолюції;

Прийом гостей;Відповідь на телефонні дзвінки, друк документів; Впорядкування документів, утворених в процесі документообігу; Робота в текстовому редакторі з введенням тексту та його редагуванням;

Виготовлення копії документів та розмноження до необхідної кількості примірників; здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, переговорів);

Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, внутрішніх нарадах за участі Керівників;

Ведення протоколів та складання документів за результатами зустрічей, переговорів, нарад;

Контроль строків виконання доручень керівника;

Збирання та аналіз інформації, матеріалів з різних зовнішніх джерел;

Здійснення перекладу текстів, документів;

Виконання особистих доручень керівника.

Ключевая информация

наявність закордонного паспорта

Covid-паспорта

посвідчення водія, кат. "В" та власне авто

Училась в 2 заведениях

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

менеджмент організацій, управління бізнесом

Київ, 2010

Киевский Национальный Лингвистический университет (ИНЯЗ)

англійська мова та література

Киев, 2006

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Time management

Киев, 2016

Продуктивний секретарь

Киев, 2015

Кадрове діловодство (HR)

Київ, 2014

Вероніка

Менеджер проектів, фахівець закупівельної діяльності, асистент департаменту

Киев

Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Шевченковский район

50 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 2 недели назад