Работала в 8 компаниях   16 лет 8 месяцев

Государственный сектор, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Красота / Фитнес / Спорт

Молодший інспектор відділу режиму та охорони

ХАРКІВСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Государственный сектор

9 месяцев

12.2023 - 09.2024

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Планування та організація своєї роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Хостесс, Адміністратор лазневого комплексу

    Дубровский, Ресторан

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    2 года 3 месяца

    05.2020 - 08.2022

    Хостес - Зустріч гостей та їх розміщення. Озвучує умови бронювання. Прийом дзвінків та надання інформації про ресторан. Екскурсії по території ресторану та лазневого комплексу. Анонсування майбутніх заходів. Робота із відгуками. Компанія надала участь у тренінгу з особистого зростання та тренінг з активних продажів. Ведення бази гостей та вітання гостей з днем народження. Участь у інвентаризації, ведення та облік інвентарю прикріплених до підрозділу хостес. Також у зимовий період брала додаткові зміни на посаду бебі-сітер. Моє завдання полягало в тому, щоб дітям було весело та комфортно. Адміністратор лазневого комплексу - Зустріч гостей та їх коректне розміщення в садибах. Ведення таблиці резервів бань. Прийом попередньої оплати програм паріння. Інформування гостей про послуги та їх цінова політика. Розподіл пар-майстрів на курси паріння. Ведення графіку робочого часу. Ведення соціальної сторінку "Інстаграм". Пошук викликних пар-майстрів та розрахунок з ними. Замовлення інвентарю, необхідного для роботи комплексу. Ведення інвентаризації. Вирішення конфліктних ситуацій. Інформування персоналу про лазні наступного дня. Своєчасний огляд несправностей у садибах і негайне вирішення поломок, що виникли. Контроль роботи опалювачів.

    • Планування та організація своєї роботи
    • Адаптація до нових умов роботи
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

    Хостесс

    First Line Group

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    1 год 3 месяца

    08.2018 - 11.2019

    Зустріч та розміщення гостей. Прийом резервів за телефоном. Активна робота у команді. Холодні дзвінки гостям до свят. Комунікація з гостями, отримання зворотного зв'язку від гостей, робота над своїм рейтингом та рейтингом компанії. Проходження лекцій, навчання сервісу та стандартів. Стала наставником для дівчаток на посаді хостес. Надавала знання та вимоги компанії в повному обсязі для хостес-початківців.

    • Зустріч та привітання гостей
    • Консультування щодо меню та послуг закладу
    • Підтримання чистоти та порядку у зоні зустрічі гостей
    • Підготовка звітності та аналітики

    Хостесс

    Plombiro Italiano

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    6 месяцев

    02.2018 - 08.2018

    Зустріч та розміщення гостей. Допомога адміністратору у залі. Інформування гостей про знижки та акції. Робота у команді.

  • Зустріч та привітання гостей
  • Консультування щодо меню та послуг закладу
  • Розміщення гостей за столиками
  • Організація та проведення бронювань
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Забезпечення високого рівня обслуговування гостей
  • Адміністратор клініки

    Smart Cliniq

    Красота / Фитнес / Спорт

    6 месяцев

    08.2017 - 02.2018

    Зустріч гостей та інформування клієнтів клініки про процедури та новинки косметики. Запис на прийом по телефону і сайту. Ведення та облік косметики та необхідного інвентарю для клініки. Контроль наявності або необхідної кількості витратного матеріалу. Ведення соціальних сторінок з актуальними послугами і знижками.

  • Забезпечення високого рівня обслуговування пацієнтів
  • Управління розкладом прийомів лікарів
  • Організація та координація роботи персоналу клініки
  • Ведення документації та звітності
  • Проведення інвентаризацій
  • Співпраця з постачальниками та партнерами
  • Хостесс

    Altbier GT / Коммуникации и комфорт, ООО

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    1 год 6 месяцев

    02.2016 - 08.2017

    Зустріч та розміщення гостей. Прийом резервів по телефону та на сайті. Працювали із програмою Excel. Надання якісного сервісу та знання своєї справи.

  • Зустріч та привітання гостей
  • Консультування щодо меню та послуг закладу
  • Підтримання чистоти та порядку у зоні зустрічі гостей
  • Офіціант, Адміністратор, менедежер з доставки їжі

    Mafia, мережа ресторанів

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    3 года 5 месяцев

    08.2012 - 01.2016

    Навчання нових стандартів обслуговування. Проходження лекцій та тренінгів з розвитку та лідерських якостей. Прийом замовлень, сервірування, знання меню. Спілкування з гостями та прийом банкетів. Складання графіка роботи. Участь у інвентаризації. Навчання стандартів персоналу.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Офіціант-бармен

    кафе "Имперія"

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    6 лет 2 месяца

    06.2006 - 08.2012

    Перший досвід у сфері обслуговування. Починала з помічника кухаря, далі перейшла до зали на посаду офіціанта. За кілька місяців стала бармен-адміністратор. Зона відповідальності - прийом та облік товару, інвентаризація. Продаж продукції, бронювання столів, встановлення часу на користування більярдом. Розрахунок гостей. Робота із касовим апаратом.

  • Обслуговування клієнтів та прийом замовлень
  • Підтримання чистоти та порядку на робочому місці
  • Оформлення вітрин та викладка товарів
  • Консультування клієнтів щодо асортименту
  • Участь у проведенні інвентаризацій
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Ключевая информация

  • Прийом дзвінків та кореспонденції
  • Контроль за графіком роботи персоналу
  • Підготовка документів
  • Організація зустрічей
  • Забезпечення порядку в офісі
  • Розподіл завдань між співробітниками
  • Обслуговування клієнтів
  • Училась в 1 заведении

    Ліцей №29

    денний факультет, бухгалтер

    Первомайський, 2011

    Курсы, тренинги, сертификаты

    ACS Committi on Trauma

    Харків, 2024

    •Навички першої домедичної допомоги.

    •Виявлення масивних кровотеч та її усунення.

    •Навички оцінювання своїх сил в військовий стан.

    Мінімальні стандартні правила ООН щодо поводження з ув'язненними (Правила Нельсона Мандели)

    Харків, 2024

    Тренинг-центр "Лидер"

    Харьков, 2020

    Приняла участие в тренинге: 

    1. Психология телефонных звонков.
    2. Техники холодных/теплых звонков.
    3. Приемы эффективного убеждения клиента.
    4. Работа с возражениями: "дорого", "не интересно", "работаем с другими"

     

    Институт прикладной психологии

    Харьков, 2016

    Краткий курс повышения квалификации в объеме 24 часа. Тема тренинга:"Решение конфликтов". Достаточно познавательный курс. Приобретенные навыки были применены в рабочем процессе. Проработала свои недостатки и возможность реагировать на разные сложные ситуации. 

    Аліна Сергіївна

    Адміністратор

    Харьков

    20 000 грн.

    34 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: в офисе/на месте

    Обновлено 2 недели назад