Работал в 5 компаниях 19 лет 1 месяц
Банки, Страхование
Начальник відділу підтримки користувачів
БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ, АТ
Банки
5 лет
11.2019 - по настоящее время
Підтримка корситувачів банківського ПЗ.
Адміністрування доступів користувачів.
Написання інструкцій користувачам.
Написання внутрішньої нормативної документації з питань інформаційних технологій - положень, порядків.
Адміністрування Jira service manager - розробка та створення проектів, робочих процесів для проектів, автоматизації для процесів.
Адміністрування Confluence. Створення ресурсів бази знань, адміністрування ресурсів.Інтеграція Confluence та JIRA
Розробив процес управління інцидентами та проблемами в середовищах jira та confluence реалізував життэвий цикл бази відомих помилок.
Проходив перевірку НБУ (в складі команди) - координував підготовку матеріалів для перевірки, писав довідки що до наданих матеріалів.
Начальник комп’ютерного відділу
ПАТ НАСК ОРАНТА
Страхование
4 года
11.2015 - 11.2019
Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI, ManageEngine, Omnitracker - Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino - виведення з експлуатації
Nagios/NagiosQL/Centreon, Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом - розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами - придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM
Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу
Банк Юнісон
Банки
3 года 1 месяц
10.2012 - 11.2015
Технічна підтримка користувачів - як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу - звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства - обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell
Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу
ПриватБанк
Банки
7 месяцев
03.2012 - 10.2012
Керування персоналом департаменту у напрямках - еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання - облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії - відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками - написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об'єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм
Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри
Альфа-Банк Укрсоцбанк
Банки
6 лет 3 месяца
08.2005 - 11.2011
Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.
Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв'язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками - написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об'єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування - віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм
Ключевая информация
Видатний "користувацький досвід" - розуміння цінностей "внутрішніх замовників" - користувачів інформаційних систем - всіх рівнів - від молодших спеціалістів до наглядових рад.
Значні навички пошуку джерел інцидентів та проблем в ПЗ та ІТ інфраструктурі.
Досвід створення нормативної та технічної документації
Досвід роботи в технічній підтримці.
Досвід забезпечення безперервності діяльності
Досвід роботи з серверами MS Windows
Досвід роботи з системами віртуалізації Hyper-V та ESXI
Досвід адміністрування антивірусного програмного забезпечення.
Досвід керування розробкою ПЗ
Досвід тестування ПЗ
Досвід керування проектами
Досвід створення робочих процесів
Досвід створення обчислювальної інфраструктури підприємств.
Учился в 1 заведении
КПІ
РТФ
Киев, 1996
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
ITIL v4
Основи проектного Керування
Курс керування проектами PMBOK OUTLINES
Керування проектами, керування якістю
Корпоративний університет Банка Юнісон.
Основи Кай-Дзен, 6 Сигм, проектного керування
Емоціональна компетенція керівника(Київ)
Микола
Микола
Керівник підрозділу ІТ
Киев
Работает, но открыт для предложений
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад