Работала в 3 компаниях 6 лет 5 месяцев
Торговля розничная / Retail, Банки, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
Адміністратор магазину
Мармеладний Джек
Торговля розничная / Retail
1 год 7 месяцев
02.2023 - по настоящее время
Обов'язки :
- Надавати якісну консультацію клієнтам;
- Робота з кассою, программа Poster;
- Виконання плану продажів;
- Викладка товару протягом дня;
- Робити солодкі букети, збирати солодкі стаканчики, пакетики подарункові та конуси;
- Робота зі складом;
- Замовлення товару на магазин;
- Робота з персоналом;
- Проведення співбесід;
- Підготовка магазину до свят;
- Прийом продукції ;
- Дотримання чистоти в магазині;
- Замовлення розхідних матеріалів на магазин ;
- Розміщення реклами в Instagram.
Адміністратор офісу
ПАТ "ВТБ Банк"
Банки
4 года 1 месяц
01.2014 - 02.2018
Організація прийому відвідувачів;Підпорядкування документообігу на підприємстві;Організація забезпечення офісу необхідними товарами;Підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;Координація роботи офісних служб (кур'єра, завідуючого господарством, клінінг);Телефонне обслуговування вхідних дзвінків на підприємстві;Контроль за офісною поштою, ведення ділового листування;
Менеджер по туризму
Галопом по Європам
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
6 месяцев
12.2012 - 06.2013
Kонсультація клієнтів по телефоту та в офісі;Прорахунок індивідуальних заявок;Підбір індивідуальних турів,Бронювання турів;Заключення договорів;
Училась в 1 заведении
КУТЕП
Спеціаліст з міжнародних економічних відносини, перекладач з англійської мови
Киев, 2012
Владеет языками
Английский
средний
Немецкий
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Впевнений користувач ПК, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, WordPad
Особисті якості
Відповідальність, чесність, привітність, дружелюбність, комунiкабельнiсть, робота в команді, робота з касовим апаратом, бажання вчитись і розвиватись, неконфліктність, робота з клієнтами
Свій розділ
Шукаю роботу в Деснянському районі, з графіком 2/2, або з позмінним графіком на першу половину дня чи на другу.Для мене дуже важливо розуміння роботодавця,що персонал, який наймаєтся - це люди, а не роботи,особливо,в сфері обслуговування. Якщо клієнтів немає, треба всеодно стояти всі 12 годин - прошу мені не телефонувати.Місце роботи та коллектив, з яким треба буде працювати, також важливі для мене, як і конкурентоспроможна заробітна плата, оплачувані лікарняні та відпустка.
Цією інформацією я висловлюю повагу до Вашого часу та не хочу гаяти його марно , прошу поставитись з повагою також до мого.
Кристина Олегівна
Кристина Олегівна
Адміністратор (але також розгляну посаду Продавець-консультант)
Киев
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 2 месяца назад