Працювала в 3 компаніях   6 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Банки, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Адміністратор магазину

Мармеладний Джек

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

02.2023 - до теперішнього часу

Обов'язки :

  • Надавати якісну консультацію клієнтам;
  • Робота з кассою, программа Poster;
  • Виконання плану продажів;
  • Викладка товару протягом дня;
  • Робити солодкі букети, збирати солодкі стаканчики, пакетики подарункові та конуси;
  • Робота зі складом;
  • Замовлення товару на магазин;
  • Робота з персоналом;
  • Проведення співбесід;
  • Підготовка магазину до свят;
  • Прийом продукції ;
  • Дотримання чистоти в магазині;
  • Замовлення розхідних матеріалів на магазин ;
  • Розміщення реклами в Instagram.

Адміністратор офісу

ПАТ "ВТБ Банк"

Банки

4 роки 1 місяць

01.2014 - 02.2018

Організація прийому відвідувачів;Підпорядкування документообігу на підприємстві;Організація забезпечення офісу необхідними товарами;Підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;Координація роботи офісних служб (кур'єра, завідуючого господарством, клінінг);Телефонне обслуговування вхідних дзвінків на підприємстві;Контроль за офісною поштою, ведення ділового листування;

Менеджер по туризму

Галопом по Європам

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 місяців

12.2012 - 06.2013

Kонсультація клієнтів по телефоту та в офісі;Прорахунок індивідуальних заявок;Підбір індивідуальних турів,Бронювання турів;Заключення договорів;

Навчалась в 1 закладі

КУТЕП

Спеціаліст з міжнародних економічних відносини, перекладач з англійської мови

Киев, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Впевнений користувач ПК, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, WordPad

Особисті якості

Відповідальність, чесність, привітність, дружелюбність, комунiкабельнiсть, робота в команді, робота з касовим апаратом, бажання вчитись і розвиватись, неконфліктність, робота з клієнтами

Свій розділ

Шукаю роботу в Деснянському районі, з графіком 2/2, або з позмінним графіком на першу половину дня чи на другу.Для мене дуже важливо розуміння роботодавця,що персонал, який наймаєтся - це люди, а не роботи,особливо,в сфері обслуговування. Якщо клієнтів немає, треба всеодно стояти всі 12 годин - прошу мені не телефонувати.Місце роботи та коллектив, з яким треба буде працювати, також важливі для мене, як і конкурентоспроможна заробітна плата, оплачувані лікарняні та відпустка.

Цією інформацією я висловлюю повагу до Вашого часу та не хочу гаяти його марно , прошу поставитись з повагою також до мого.

Кристина Олегівна

Адміністратор (але також розгляну посаду Продавець-консультант)

Київ

20 000 грн.

34 роки

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому