Работал в 5 компаниях 7 лет 2 месяца
IT, Издательства и Полиграфия
Technical Artist
SharkGames
IT
9 месяцев
12.2023 - по настоящее время
- Оптимізація графічних активів та інтеграція анімацій для ігрових проєктів.
- Створення та імплементація візуальних ефектів та асетів у геймдев-проєктах, включаючи роботу з Particle System.
- Розробка та оптимізація асетів для ігрових двигунів (Unity) та інших платформ, забезпечення ефективного використання пам'яті та продуктивності.
- Створення VFX для різних жанрів ігрових проєктів, включаючи гіперказуальні ігри та action-проєкти.
- Співпраця з дизайнерами та розробниками для створення візуальної складової ігрових проєктів, налаштування інтерактивних елементів ігрових сцен.
- Підтримка команди розробників у питаннях графіки, анімації та оптимізації ігрових сцен для підвищення продуктивності ігор.
Technical Artist
MESSWORKS LTD
IT
1 год 11 месяцев
01.2022 - 12.2023
- Робота з анімаціями в Unity, створення візуальних ефектів для мобільних ігор.
- Оптимізація графіки, перенесення 2D-елементів в ігрові сцени.
- Тісна співпраця з розробниками для поліпшення якості візуальних компонентів.
Game developer
Qumaron Games
IT
8 месяцев
04.2021 - 12.2021
- Розробка прототипів мобільних ігор (iOS/Android).
- Інтеграція рекламних SDK та оптимізація графічних елементів.
- Створення та верстка UI для ігрових проєктів.
FoxMaser (2D)
Відео: https://youtu.be/CRf6cJxyl9s
Паперовий літачок (3D)
Відео: https://youtu.be/jgbnsCNLqr8
Дизайнер-репрограф
Арт-Пресс, Типография
Издательства и Полиграфия
1 год 11 месяцев
01.2005 - 12.2006
- Підготовка макетів до друку, розробка фірмового стилю та дизайн рекламних матеріалів.
- Взаємодія з клієнтами та типографією для успішної реалізації проектів.
Редактор журналу
Журнал D.С.С.
Издательства и Полиграфия
1 год 7 месяцев
03.2000 - 10.2001
- Верстка, дизайн і управління випуском журналу.
- Написання та редагування статей, робота з авторами та контролювання всього циклу виходу видання.
Ключевая информация
Unity3D (понад 3 роки досвіду):
- Створення ігрових рівнів та оптимізація графіки для мобільних платформ.
- Інтеграція анімацій Spine, робота з 2D та 3D елементами.
- Профілювання продуктивності ігор для підвищення FPS та зменшення використання пам'яті.
C# (програмування):
- Розробка ігор з використанням C# для мобільних платформ (iOS/Android).
- Використання шаблонів проектування для структуризації ігрового коду.
VFX та анімація (Unity):
- Створення реалістичних візуальних ефектів з використанням Particle System в Unity.
- Створення ефектів для різних жанрів ігор: гіперказуальні ігри, action, 2D/3D проекти.
UI/UX дизайн (інтерфейси для ігор):
- Створення багаторівневих інтерфейсів, оптимізованих для мобільних платформ.
- Верстка UI-елементів в Unity, інтеграція інтерактивних компонентів для покращення користувацького досвіду.
Оптимізація графіки:
- Зменшення розміру графічних активів без втрати якості для мобільних ігор.
- Інтеграція графічних елементів з Adobe Photoshop в Unity.
Adobe Photoshop, Adobe Illustrator:
- Створення та оптимізація графічних активів для ігор та інтеграція в ігрові проекти.
Інтеграція рекламних SDK:
- Робота з рекламними SDK (Unity Ads, AdMob),
- інтеграція та налаштування монетизації в мобільних іграх.
Контроль версій (Git):
- Спільна робота над проєктами через Git, налаштування командної роботи та управління версіями.
Тестові та учбові проєкти:
Archero (3D) (прототип игры Арчеро)
Видео: https://youtu.be/Qf3jv9WOO6E
Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/JunkoChan
APK: https://drive.google.com/file/d/1YPI_c218NWNdhOWK3NZxMFs-isxB-QBR/view?usp=sharing
Army Drone (2D) (shoot 'em up)
Видео: https://youtu.be/Z8mC3m24ywY
Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/ArmyDrone
APK: https://drive.google.com/file/d/1505UkB5qNlhY7WYynHqT1MnmSpEVOm4C/view?usp=sharing
Infected Ball (3D) (Hyper Casual)
Видео: https://youtu.be/tAHkCQUp09M
Git: https://github.com/xacap/Test-projects/tree/master/ball
APK: https://drive.google.com/file/d/1ZINTVcT7B7PTno-t7wqiGnuzQnacbNkU/view?usp=sharing
CubeSurfer (3D) (Hyper Casual,arcade)
Видео: https://youtu.be/8uAl8oVX9L8
Git: https://github.com/xacap/CubeSurfer
APK: https://drive.google.com/file/d/1vY6bzHGx5Gkf-3Wf2WE0yjiNjIJ1d7S7/view?usp=sharing
SpaceShooter (3D) (ashoot 'em up)
Реализация сохранения состояния уровней после перезапуска
Git: https://github.com/xacap/SpaceShooter
Крестики-Нолики (2D)
Git: https://github.com/xacap/CrossCircle
Пятнашки (2D)
Git: https://github.com/xacap/Education-projects/tree/master/puzzlegame
Арканоид (2D)
Видео: https://youtu.be/uwMJcYMswU4
APK: https://drive.google.com/file/d/1L-x9bxMfze4Bw7wMwjlloQzKXPxgbI1I/view?usp=sharing
Git: https://github.com/xacap/Education-projects/tree/master/ArkanoidTest
Владеет языками
Английский
базовый
(навчаюся з репетитором)
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс Unity3D
ITEA. IT EDUCATION ACADEMY
Курсовые работы ITEA:
https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/JunkoChan (Archero / 3D)
Реализация паттерна Finite State Machine
https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/ArmyDrone (2D)
Реализация паттерна Observer
Дополнительная информация
Додатково:
Англійська мова:
Рівень Basic, вивчаю з репетитором. Працюю над покращенням рівня для професійної діяльності.
Самоосвіта та постійний розвиток:
Постійно вивчаю нові технології та підходи до розробки в ігровій індустрії. Прагну вдосконалити навички роботи з шейдерами для Unity.
Командна робота:
Відкритий до співпраці в команді, маю досвід роботи у крос-функціональних командах з дизайнерами та розробниками.
Уважність до деталей:
Уважний до деталей в процесі створення графічних активів та оптимізації, що забезпечує високу продуктивність проєктів.
Гнучкість та адаптивність:
Легко адаптуюсь до нових вимог та інструментів, швидко навчаюсь і застосовую нові знання у практиці.
Особисті інтереси:
Цікавлюсь графічними технологіями, 3D-анімацією та VFX у різних контекстах. У вільний час займаюсь самовдосконаленням та фізичними тренуваннями.
Олексій
Олексій
Technical Artist / VFX Artist / UI Artist
Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 часов назад