Працював в 5 компаніях   7 років 2 місяці

IT, Видавництва та Поліграфія

Technical Artist

SharkGames

IT

9 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

  • Оптимізація графічних активів та інтеграція анімацій для ігрових проєктів.
  • Створення та імплементація візуальних ефектів та асетів у геймдев-проєктах, включаючи роботу з Particle System.
  • Розробка та оптимізація асетів для ігрових двигунів (Unity) та інших платформ, забезпечення ефективного використання пам'яті та продуктивності.
  • Створення VFX для різних жанрів ігрових проєктів, включаючи гіперказуальні ігри та action-проєкти.
  • Співпраця з дизайнерами та розробниками для створення візуальної складової ігрових проєктів, налаштування інтерактивних елементів ігрових сцен.
  • Підтримка команди розробників у питаннях графіки, анімації та оптимізації ігрових сцен для підвищення продуктивності ігор.

Technical Artist

MESSWORKS LTD

IT

1 рік 11 місяців

01.2022 - 12.2023

  • Робота з анімаціями в Unity, створення візуальних ефектів для мобільних ігор.
  • Оптимізація графіки, перенесення 2D-елементів в ігрові сцени.
  • Тісна співпраця з розробниками для поліпшення якості візуальних компонентів.
  • Створення та імплементація візуальних ефектів та асетів у геймдев-проєктах
  • Взаємодія з аніматорами та програмістами для реалізації візуальних ефектів
  • Розробка та оптимізація асетів для ігрових двигунів та інших платформ
  • Розробка концепцій та прототипів графічних ефектів та асетів
  • Game developer

    Qumaron Games

    IT

    8 місяців

    04.2021 - 12.2021

    • Розробка прототипів мобільних ігор (iOS/Android).
    • Інтеграція рекламних SDK та оптимізація графічних елементів.
    • Створення та верстка UI для ігрових проєктів.

    FoxMaser (2D)

    Відео: https://youtu.be/CRf6cJxyl9s

    Паперовий літачок (3D)

    Відео: https://youtu.be/jgbnsCNLqr8

  • Розробка геймплейу та ігрових механік
  • Реалізація графічного та звукового контенту
  • Тестування та виправлення дефектів у грі
  • Розробка мультиплеєрного та онлайн функціоналу
  • Взаємодія з дизайнерами та артистами для створення ігрового вмісту
  • Дизайнер-репрограф

    Арт-Пресс, Типография

    Видавництва та Поліграфія

    1 рік 11 місяців

    01.2005 - 12.2006

    • Підготовка макетів до друку, розробка фірмового стилю та дизайн рекламних матеріалів.
    • Взаємодія з клієнтами та типографією для успішної реалізації проектів.
  • Робота з графічними програмами для підготовки макетів та макетних матеріалів
  • Коригування та вдосконалення дизайну з урахуванням технічних вимог друку
  • Контроль якості друку та відтворення дизайну на матеріалах
  • Створення та підготовка дизайнів для друку та відтворення на папері або інших матеріалах
  • Редактор журналу

    Журнал D.С.С.

    Видавництва та Поліграфія

    1 рік 7 місяців

    03.2000 - 10.2001

    • Верстка, дизайн і управління випуском журналу.
    • Написання та редагування статей, робота з авторами та контролювання всього циклу виходу видання.
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Ключова інформація

    Unity3D (понад 3 роки досвіду):

    • Створення ігрових рівнів та оптимізація графіки для мобільних платформ.
    • Інтеграція анімацій Spine, робота з 2D та 3D елементами.
    • Профілювання продуктивності ігор для підвищення FPS та зменшення використання пам'яті.

    C# (програмування):

    • Розробка ігор з використанням C# для мобільних платформ (iOS/Android).
    • Використання шаблонів проектування для структуризації ігрового коду.

    VFX та анімація (Unity):

    • Створення реалістичних візуальних ефектів з використанням Particle System в Unity.
    • Створення ефектів для різних жанрів ігор: гіперказуальні ігри, action, 2D/3D проекти.

    UI/UX дизайн (інтерфейси для ігор):

    • Створення багаторівневих інтерфейсів, оптимізованих для мобільних платформ.
    • Верстка UI-елементів в Unity, інтеграція інтерактивних компонентів для покращення користувацького досвіду.


    Оптимізація графіки:

    • Зменшення розміру графічних активів без втрати якості для мобільних ігор.
    • Інтеграція графічних елементів з Adobe Photoshop в Unity.

    Adobe Photoshop, Adobe Illustrator:

    • Створення та оптимізація графічних активів для ігор та інтеграція в ігрові проекти.


    Інтеграція рекламних SDK:

    • Робота з рекламними SDK (Unity Ads, AdMob),
    • інтеграція та налаштування монетизації в мобільних іграх.

    Контроль версій (Git):

    • Спільна робота над проєктами через Git, налаштування командної роботи та управління версіями.

    Тестові та учбові проєкти:

    Archero (3D) (прототип игры Арчеро)

    Видео: https://youtu.be/Qf3jv9WOO6E

    Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/JunkoChan

    APK: https://drive.google.com/file/d/1YPI_c218NWNdhOWK3NZxMFs-isxB-QBR/view?usp=sharing

    Army Drone (2D) (shoot 'em up)

    Видео: https://youtu.be/Z8mC3m24ywY

    Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/ArmyDrone

    APK: https://drive.google.com/file/d/1505UkB5qNlhY7WYynHqT1MnmSpEVOm4C/view?usp=sharing

    Infected Ball (3D) (Hyper Casual)

    Видео: https://youtu.be/tAHkCQUp09M

    Git: https://github.com/xacap/Test-projects/tree/master/ball

    APK: https://drive.google.com/file/d/1ZINTVcT7B7PTno-t7wqiGnuzQnacbNkU/view?usp=sharing

    CubeSurfer (3D) (Hyper Casual,arcade)

    Видео: https://youtu.be/8uAl8oVX9L8

    Git: https://github.com/xacap/CubeSurfer

    APK: https://drive.google.com/file/d/1vY6bzHGx5Gkf-3Wf2WE0yjiNjIJ1d7S7/view?usp=sharing

    SpaceShooter (3D) (ashoot 'em up)

    Реализация сохранения состояния уровней после перезапуска

    Git: https://github.com/xacap/SpaceShooter

    Крестики-Нолики (2D)

    Git: https://github.com/xacap/CrossCircle

    Пятнашки (2D)

    Git: https://github.com/xacap/Education-projects/tree/master/puzzlegame

    Арканоид (2D)

    Видео: https://youtu.be/uwMJcYMswU4

    APK: https://drive.google.com/file/d/1L-x9bxMfze4Bw7wMwjlloQzKXPxgbI1I/view?usp=sharing

    Git: https://github.com/xacap/Education-projects/tree/master/ArkanoidTest

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    (навчаюся з репетитором)

    Курси, тренінги, сертифікати

    Курс Unity3D

    Киев, 2021

    ITEA. IT EDUCATION ACADEMY

     

    Курсовые работы ITEA:

    https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/JunkoChan (Archero / 3D)

    Реализация паттерна Finite State Machine

     

    https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/ArmyDrone (2D)

    Реализация паттерна Observer

     

    Додаткова інформація

    Додатково:

    Англійська мова:

    Рівень Basic, вивчаю з репетитором. Працюю над покращенням рівня для професійної діяльності.

    Самоосвіта та постійний розвиток:

    Постійно вивчаю нові технології та підходи до розробки в ігровій індустрії. Прагну вдосконалити навички роботи з шейдерами для Unity.

    Командна робота:

    Відкритий до співпраці в команді, маю досвід роботи у крос-функціональних командах з дизайнерами та розробниками.


    Уважність до деталей:

    Уважний до деталей в процесі створення графічних активів та оптимізації, що забезпечує високу продуктивність проєктів.

    Гнучкість та адаптивність:

    Легко адаптуюсь до нових вимог та інструментів, швидко навчаюсь і застосовую нові знання у практиці.

    Особисті інтереси:

    Цікавлюсь графічними технологіями, 3D-анімацією та VFX у різних контекстах. У вільний час займаюсь самовдосконаленням та фізичними тренуваннями.

    Олексій

    Technical Artist / VFX Artist / UI Artist

    Київ

    44 роки

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 3 години тому