Працював в 3 компаніях   3 роки 8 місяців

IT

Technical Artist

SharkGames

IT

11 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

Робота над оптимізацією та впровадженням графічних активів в ігрове середовище, створення анімацій та інтро.

  • Скоротив розмір збірки проєкту в 2,5 рази, що дозволило запускати гру на більшій кількості пристроїв.
  • Реалізував кольорокорекцію та ефекти паралаксу, зробивши сцени більш об’ємними та яскравими.
  • Верстав інтро та ігрові сцени, створював анімації для інтро та UI, покращуючи загальну візуальну привабливість проєкту.

Проєкти в SharkGames:
Ігровий проєкт: YouTube - https://youtu.be/-RAwXCNOrKU

Technical Artist

MESSWORKS LTD

IT

1 рік 11 місяців

01.2022 - 12.2023

Працював над кількома опублікованими іграми, займаючись повною версткою UI та ігрових сцен, оптимізацією графіки та розробкою візуальних ефектів.

  • Розробив візуальні ефекти аналогічні Royal Match для Matching Tale, зберігши високу якість при оптимальному розмірі збірки (до 100 МБ).
  • Верстав UI, ігрові сцени та pop-up вікна для всіх проєктів.
  • Створив технічну документацію з найменування файлів і папок, спростивши контроль мультимедіа та покращивши процеси розробки.

Проєкти в MESSWORKS LTD:

  • Matching Tale: Google Play - http://surl.li/xadhyw
  • Jigsort Master: Google Play - http://surl.li/ocdgpq
  • Mystery Escape: Google Play - http://surl.li/ngdufr
  • Find&Stick: Google Play - http://surl.li/zubygk

Game developer

Qumaron Games

IT

8 місяців

04.2021 - 12.2021

Брав участь у розробці прототипів для мобільних ігор, виконуючи завдання зі зборки сцен та інтеграції UI.

  • Створив прототипи двох ігор, успішно реалізуючи завдання під керівництвом ліда.
  • Інтегрував рекламний SDK IronSource, що забезпечило монетизацію проєкту.
  • Верстав інтерфейси та розробляв рівні, покращивши взаємодію користувачів з грою.

Проєкти в Qumaron Games:

  • FoxMaser: YouTube - https://youtu.be/CRf6cJxyl9s
  • Паперовий літачок: YouTube - https://youtu.be/jgbnsCNLqr8

Ключова інформація

Unity3D (понад 3 роки досвіду):

  • Створення ігрових рівнів та оптимізація графіки для мобільних платформ.
  • Інтеграція анімацій Spine, робота з 2D та 3D елементами.
  • Профілювання продуктивності ігор для підвищення FPS та зменшення використання пам'яті.

VFX та анімація (Unity):

  • Створення реалістичних візуальних ефектів з використанням Particle System в Unity.

UI/UX дизайн (інтерфейси для ігор):

  • Створення багаторівневих інтерфейсів, оптимізованих для мобільних платформ.
  • Верстка UI-елементів в Unity, інтеграція інтерактивних компонентів для покращення користувацького досвіду.

Оптимізація графіки:

  • Зменшення розміру графічних активів без втрати якості для мобільних ігор.
  • Інтеграція графічних елементів з Adobe Photoshop в Unity.

Adobe Photoshop, Adobe Illustrator:

  • Створення та оптимізація графічних активів для ігор та інтеграція в ігрові проекти.

Тестові та учбові проєкти:

Archero (3D) (прототип игры Арчеро)

Видео: https://youtu.be/Qf3jv9WOO6E

Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/JunkoChan

Army Drone (2D) (shoot 'em up)

Видео: https://youtu.be/Z8mC3m24ywY

Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/ArmyDrone

Infected Ball (3D) (Hyper Casual)

Видео: https://youtu.be/tAHkCQUp09M

Git: https://github.com/xacap/Test-projects/tree/master/ball

CubeSurfer (3D) (Hyper Casual,arcade)

Видео: https://youtu.be/8uAl8oVX9L8

Git: https://github.com/xacap/CubeSurfer

Арканоид (2D)

Видео: https://youtu.be/uwMJcYMswU4

Git: https://github.com/xacap/Education-projects/tree/master/ArkanoidTest

Володіє мовами

Англійська

базовий

(навчаюся з репетитором)

Курси, тренінги, сертифікати

C# /. NET base

Київ, 2022

ITEA. IT Education Academy
Програмування C#

Курс Unity3D

Киев, 2021

ITEA. IT Education Academy

Unity 3D. Розробка ігор

Додаткова інформація

Додатково:

Англійська мова:

Рівень Basic, вивчаю з репетитором. Працюю над покращенням рівня для професійної діяльності.

Командна робота:

Відкритий до співпраці в команді, маю досвід роботи у крос-функціональних командах з дизайнерами та розробниками.


Уважність до деталей:

Уважний до деталей в процесі створення графічних активів та оптимізації, що забезпечує високу продуктивність проєктів.

Гнучкість та адаптивність:

Легко адаптуюсь до нових вимог та інструментів, швидко навчаюсь і застосовую нові знання у практиці.

Олексій

Technical Artist

Київ

40 000 грн.

38 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому