Працював в 3 компаніях 3 роки 8 місяців
IT
Technical Artist
SharkGames
IT
11 місяців
12.2023 - до теперішнього часу
Робота над оптимізацією та впровадженням графічних активів в ігрове середовище, створення анімацій та інтро.
- Скоротив розмір збірки проєкту в 2,5 рази, що дозволило запускати гру на більшій кількості пристроїв.
- Реалізував кольорокорекцію та ефекти паралаксу, зробивши сцени більш об’ємними та яскравими.
- Верстав інтро та ігрові сцени, створював анімації для інтро та UI, покращуючи загальну візуальну привабливість проєкту.
Проєкти в SharkGames:
Ігровий проєкт: YouTube - https://youtu.be/-RAwXCNOrKU
Technical Artist
MESSWORKS LTD
IT
1 рік 11 місяців
01.2022 - 12.2023
Працював над кількома опублікованими іграми, займаючись повною версткою UI та ігрових сцен, оптимізацією графіки та розробкою візуальних ефектів.
- Розробив візуальні ефекти аналогічні Royal Match для Matching Tale, зберігши високу якість при оптимальному розмірі збірки (до 100 МБ).
- Верстав UI, ігрові сцени та pop-up вікна для всіх проєктів.
- Створив технічну документацію з найменування файлів і папок, спростивши контроль мультимедіа та покращивши процеси розробки.
Проєкти в MESSWORKS LTD:
- Matching Tale: Google Play - http://surl.li/xadhyw
- Jigsort Master: Google Play - http://surl.li/ocdgpq
- Mystery Escape: Google Play - http://surl.li/ngdufr
- Find&Stick: Google Play - http://surl.li/zubygk
Game developer
Qumaron Games
IT
8 місяців
04.2021 - 12.2021
Брав участь у розробці прототипів для мобільних ігор, виконуючи завдання зі зборки сцен та інтеграції UI.
- Створив прототипи двох ігор, успішно реалізуючи завдання під керівництвом ліда.
- Інтегрував рекламний SDK IronSource, що забезпечило монетизацію проєкту.
- Верстав інтерфейси та розробляв рівні, покращивши взаємодію користувачів з грою.
Проєкти в Qumaron Games:
- FoxMaser: YouTube - https://youtu.be/CRf6cJxyl9s
- Паперовий літачок: YouTube - https://youtu.be/jgbnsCNLqr8
Ключова інформація
Unity3D (понад 3 роки досвіду):
- Створення ігрових рівнів та оптимізація графіки для мобільних платформ.
- Інтеграція анімацій Spine, робота з 2D та 3D елементами.
- Профілювання продуктивності ігор для підвищення FPS та зменшення використання пам'яті.
VFX та анімація (Unity):
- Створення реалістичних візуальних ефектів з використанням Particle System в Unity.
UI/UX дизайн (інтерфейси для ігор):
- Створення багаторівневих інтерфейсів, оптимізованих для мобільних платформ.
- Верстка UI-елементів в Unity, інтеграція інтерактивних компонентів для покращення користувацького досвіду.
Оптимізація графіки:
- Зменшення розміру графічних активів без втрати якості для мобільних ігор.
- Інтеграція графічних елементів з Adobe Photoshop в Unity.
Adobe Photoshop, Adobe Illustrator:
- Створення та оптимізація графічних активів для ігор та інтеграція в ігрові проекти.
Тестові та учбові проєкти:
Archero (3D) (прототип игры Арчеро)
Видео: https://youtu.be/Qf3jv9WOO6E
Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/JunkoChan
Army Drone (2D) (shoot 'em up)
Видео: https://youtu.be/Z8mC3m24ywY
Git: https://github.com/xacap/ITEA-REPOS/tree/master/ArmyDrone
Infected Ball (3D) (Hyper Casual)
Видео: https://youtu.be/tAHkCQUp09M
Git: https://github.com/xacap/Test-projects/tree/master/ball
CubeSurfer (3D) (Hyper Casual,arcade)
Видео: https://youtu.be/8uAl8oVX9L8
Git: https://github.com/xacap/CubeSurfer
Арканоид (2D)
Видео: https://youtu.be/uwMJcYMswU4
Git: https://github.com/xacap/Education-projects/tree/master/ArkanoidTest
Володіє мовами
Англійська
базовий
(навчаюся з репетитором)
Курси, тренінги, сертифікати
C# /. NET base
ITEA. IT Education Academy
Програмування C#
Курс Unity3D
ITEA. IT Education Academy
Unity 3D. Розробка ігор
Додаткова інформація
Додатково:
Англійська мова:
Рівень Basic, вивчаю з репетитором. Працюю над покращенням рівня для професійної діяльності.
Командна робота:
Відкритий до співпраці в команді, маю досвід роботи у крос-функціональних командах з дизайнерами та розробниками.
Уважність до деталей:
Уважний до деталей в процесі створення графічних активів та оптимізації, що забезпечує високу продуктивність проєктів.
Гнучкість та адаптивність:
Легко адаптуюсь до нових вимог та інструментів, швидко навчаюсь і застосовую нові знання у практиці.
Олексій
Олексій
Technical Artist
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому