Працювала в 8 компаніях   38 років 4 місяці

Недержавні організації / NGO, Архітектурні та дизайнерські бюро, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Промисловість та Виробництво

Менеджер з адміністративної діяльності

ГО "Центр економічної стратегії"

Недержавні організації / NGO

8 місяців

09.2023 - до теперішнього часу

  • Організація та контроль роботи з документами;
  • Ведення електронного документообігу у сервісі «Вчасно»;
  • Проведення тендерів на закупівлю товарів/робіт/послуг, потреба в яких виникає при виконанні проєктів;
  • Робота з базами даних, мережею інтернет для збирання, опрацювання та подання на розгляд керівництву необхідної інформації;
  • Підготовка проектів організаційно-розпорядчих документів;
  • Отримання, збереження, опрацювання, узагальнення інформаційних матеріалів;
  • Організація ділових заходів - наради, зустрічі, переговори, презентації, семінари.

Менеджер-управитель, асистент керівника

ТОВ "НДПІ "ЗОДЧИЙ", Київ

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 8 місяців

10.2021 - 06.2023

  • Забезпечення життєдіяльності офісу, підтримка порядку;
  • Здійснення необхідних закупівель для офісу (канцтовари, господарські товари, вода/чай/кава), контроль їх запасів;
  • Організація зустрічей, нарад, переговорів, нарад Microsoft Teams, ZOOM;
  • Ведення протоколів зустрічей та нарад, контроль за виконанням завдань;
  • Листування (електронне), вхідна-вихідна кореспонденція, документація;
  • Зустріч гостей та бізнес-партнерів;
  • Діловодство, друкування, сканування, копіювання та архівація документів;
  • Організація поштових та кур'єрських відправлень/отримань;
  • Подання документації в органи місцевого самоврядування, ЦНАП, інше;
  • Пошук та перевірка інформації в інтернеті;
  • Особисті завдання керівника.

Заступник директора

ТОВ "ТРЕЙД-ВЕСТ"

Будівництво

7 місяців

01.2021 - 08.2021

Посадові обов'язки та досягнення:

  • Моніторинг торгових майданчиків PRO ZORRO з метою пошуку конкурсних торгів, що відповідають напрямку діяльності підприємства;
  • Організація участі підприємства в конкурсних торгах: контроль за станом рахунку на майданчику для оплати участі в торгах, підготовка конкурсної документації - довідок, копій документів, що передбачені тендерною документацією, банківських гарантій, інше;
  • Підготовка документів, що зобов'язаний надати переможець торгів;
  • Укладання договорів з Замовниками торгів, підрядними організаціями, постачальниками;
  • Вибір підрядників на окремі види робіт, організація та координація їх роботи;
  • Вирішення організаційних питань, пов'язаних з веденням будівельних робіт;
  • Контроль за виконанням графіків робіт.
  • Адміністрування роботи власного підприємства: кадровий облік, фінансово-економічний облік, інше.

Реалізовані проекти за період роботи на посаді:

  • Реконструкція ТП15 10/ 0,4кВ ст.. Фастів-1, Замовник АТ «Укрзалізниця».
  • Реконструкція ТП696 10/ 0,4кВ ст.. Київ Товарний, Замовник АТ «Укрзалізниця».
  • Капітальний ремонт з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул.. Пашковського, 52, м. Маріуполь.

Виконавчий директор

ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «СХІДГАЗБУД»

Будівництво

8 років 2 місяці

12.2011 - 02.2020

.Посадові обов'язки та досягнення:

  • Організація участі підприємства в конкурсних торгах, підготовки конкурсної документації;
  • Укладання договорів з Замовниками, субпідрядними організаціями, постачальниками.
  • Вибір підрядників на окремі види робіт, організація та координація їх роботи.
  • Контроль за складанням актів виконаних робіт (Форми КБ3, КБ2в), ведення економічного аналізу та обліку виконання договорів.
  • Робота з проектними організаціями на всіх стадіях будівництва.
  • Вирішення організаційних питань, пов'язаних з веденням будівельних робіт, з державними організаціями.
  • Контроль за виконанням графіків робіт.
  • Адміністрування роботи підприємства, у тому числі кадровий облік, обов'язки HR-менеджмента, контроль за бухгалтерським обліком).

Реалізовані проекти за період роботи на посаді:

  • Реконструкція зовнішніх інженерних мереж під будівництво нового міжнародного терміналу аеропорту "Київ" Жуляни", Замовник СВП "Київські електричні мережі" ПАТ "КИЇВЕНЕРГО"
  • Реконструкції електричних мереж 10кВ живлення РП-4 в м. Києві, Замовник ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ";
  • Будівництво об'єктів КЛ-6-10 кВ ПС «Наддніпрянська» м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області, Замовник АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ".

Директор

ТОВ «ОЛАВ»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 11 місяців

01.2004 - 12.2011

Посадові обов'язки та досягнення:

  • Оптова торгівля мінеральними добривами та іншими продуктами хімічного виробництва: аміачна селітра, карбамід, сульфат калію, NPK 15:15:15, NPK 16:16:16, бензол.
  • Укладання та супроводження договорів поставки;
  • Організація відвантаження з підприємств-виробників;
  • Планування залізничних перевезень та експедування;
  • Експедування в портах.

Начальник відділу зовнішньо-економічних зв’язків

Промислово-будівельна компанія «АлМар»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 3 місяці

10.1998 - 01.2004

  • Організація поставок природного газу на підприємства СГПП «Севєродонецьке об'єднання Азот», ПАТ «Стирол»;
  • Оптова торгівля мінеральними добривами (аміачна селітра, карбамід, складні мінеральні добрива, аміак), більшою частиною на експорт;
  • Організація відвантаження мінеральних добрив з підприємств-виробників в порти;
  • Митне оформлення вантажів;
  • Логістика залізничних перевезень;
  • Експедування в портах;
  • Укладання та супроводження зовнішньоекономічних договорів.

Начальник відділу паливно-енергетичних та вторинних ресурсів

Планова комісія Донецького облвиконкому, Головне управління економіки та прогнозування Донецької обласної державної адміністрації

Державний сектор

10 років 10 місяців

05.1987 - 03.1998

  • Планування та контроль за забезпеченням природним газом та вугіллям промислових підприємств і населення Донецької області.
  • Участь у програмі ТАСІС (розробка альтернативних джерел енергопостачання).

Інженер з охорони праці

Металургійний комбінат імені Ілліча

Промисловість та Виробництво

2 роки 9 місяців

08.1984 - 05.1987

  • Нормування праці;
  • Фотографія робочого дня;
  • Розрахунок кількості персоналу структурних підрозділів підприємства;
  • Планування чисельності персоналу структурних підрозділів підприємства.

Ключова інформація

  1. Знання будівельного та господарського законодавства України.
  2. Знання Закону України "Про державні закупівлі".
  3. Знання кредитно-банківських та фінансових механізмів.
  4. Знання податкового законодавства.
  5. Знання правил та норм охорони праці.
  6. Знання основ бухгалтерського обліку.
  7. Вільне володіння державною та російською мовами.
  8. Координування обліку звітності.
  9. Комп'ютерны навички на рівні досвіченого користувача.
  10. Вміння виконувати доручення та завдання, урівноважена у стресових ситуаціях.
  11. Впевнений користувач електронними майданчиками державних закупівель.
  12. Знання етики, протоколу поведінки та вміння представити підприємство (фірму) на державному та міжнародному рівнях.

Навчалась в 1 закладі

Донецький Національний Університет

Економічний факультет, спеціальність економіка праці

Донецк, 1984

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

«Публічні закупівлі України»: від теорії до практики» для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель

Киев, 2023

Навички організації проведення публічних закупівель

Додаткова інформація

Личные качества

Добре обізнана в економіці, міжнародній та внутрішньополітичній ситуації в Україні. Багато знаю про законодавчі і нормативні акти стосовно внутрішньопереміщених осіб та про їх потреби. Маю такі особисті якості, як високі комунікаційні навички у спілкуванні на будь-якому рівні, стресостійкість, спроможність знаходити виходи з критичних ситуацій.

Оксана Олександрівна

Адміністративний асистент, фахівець з тендерних процедур

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Солом'янський район, Шевченківський район

25 000 грн.

61 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому