Работала в 4 компаниях 2 года 10 месяцев
Торговля розничная / Retail, Строительство, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Энергетика и Энергоносители
Бухгалтер
Orange Club
Торговля розничная / Retail
9 месяцев
09.2023 - по настоящее время
Функціональні обов’язки:
Здійснення прийому, контролю та створення первинної документації.
Робота на ділянках «розрахунки з покупцями» та «розрахунки з постачальниками»
Клієнт-банк :сплата рахунків
Складання видаткових накладних, ТТН ;
Імпорт \ експорт даних в \ з різних комп’ютерних програм
Кадрова документація
Визначати дохід за звітний період.
Підрахунок та своєчасна сплата податків.
Звірка з контрагентами.
Здійснення прийому, контролю та створення первинної документації.
Робота на ділянках «розрахунки з покупцями» та «розрахунки з постачальниками»
Клієнт-банк :сплата рахунків
Складання видаткових накладних, ТТН ;
Імпорт \ експорт даних в \ з різних комп’ютерних програм
Кадрова документація
Визначати дохід за звітний період.
Підрахунок та своєчасна сплата податків.
Звірка з контрагентами.
Бухгалтер
БК Гіскон
Строительство
2 месяца
07.2023 - 09.2023
Робота з банком, рознесення платежів, оприбуткування Актів, звірка з контрагентами,формування рахунків, нарахування ЗП в 1С.
Супутні завдання головного бухгалтера.
Адміністратор офісу
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРЕЙД"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
11 месяцев
08.2022 - 07.2023
Контроль закупок: канцелярії, господарської продукції, техніки, пакувальних матеріалів, рекламної продукції,закупки по проханню керівництва, колег.
Інветаризація техніки, офісних товарів, оприбуткування госп. товарів, актів,виписування доручення,актів звірок,звітність по документах складу та офісних витратах.
Оформлення договорів.Кадрові зобов'язання:прийом,звільнення, переведення посади,відпустки, допомога в адаптації в перший робочий день.
Контроль палива,внесення техніки для поповнення бази клієнтів, слідкування за страховкою авто, запис авто на ТО.
Організація корпоративу.
Внесення даних в картку контрагента,реєстрація менеджерів на тендерних майданчиквх.
Оформлення та підготовка відправки документації.
Інветаризація техніки, офісних товарів, оприбуткування госп. товарів, актів,виписування доручення,актів звірок,звітність по документах складу та офісних витратах.
Оформлення договорів.Кадрові зобов'язання:прийом,звільнення, переведення посади,відпустки, допомога в адаптації в перший робочий день.
Контроль палива,внесення техніки для поповнення бази клієнтів, слідкування за страховкою авто, запис авто на ТО.
Організація корпоративу.
Внесення даних в картку контрагента,реєстрація менеджерів на тендерних майданчиквх.
Оформлення та підготовка відправки документації.
Адміністративний помічник
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ"
Энергетика и Энергоносители
11 месяцев
09.2021 - 08.2022
В мої обов'язки входило: збір та відсилання пошти, зустріч клієнтів, написання ділових листів, організаціїя святкових заходів, допомога проектному відділу, створення інвентаризації, постачання офісу всім необхідним, виконання додаткових доручень керівництва.
Ключевая информация
PowerPoint, MS Office, 1C, Microsoft Word, Робота з контентом, Первинна бухгалтерія, Підбір персоналу, Розвиток бренду, Microsoft Excel,Adobe Photoshop, Медок,Вчасно
Училась в 1 заведении
НПУ ІМ М.П. ДРАГОМАНОВА
факультет менеджменту
Київ, 2023
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Владислава
Владислава
Бухгалтер
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/8e086b48-b569-498e-9cc5-570673c1e556.jpg)
Киев
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 часа назад